![]() |
|
hheb ik ook heb ik ook!
bij mij is het nix engs ( bij doc geweest ), gewoon een vreemd talgbultje.. dan geen kwaad... ![]() maar hey voor de zekerheid ma ff daar de doc gaan..kan nooit kwaad,,,
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ooh ik heb dat ook wel, en op meerdere plekken... sommige al mijn hele leven ( zo lang als ik me kan herinneren dan althans
![]() ![]() |
![]() |
|
ik denk inderdaad opgezette lymfeklieren. ik merkte het bij mezelf ook en was niet meteen ongerust, maar toch vind ik het wel een beetje 'engig' soms. ik weet trouwens van mezelf dat ik altijd opgezette klieren heb, dus ik vind het niet zo boeiend verder eigenlijk. maar als je het niet vertrouwt moet je gewoon naar de huisarts gaan!
|
![]() |
Ik had er ook eentje bij m´n lies. Is vanzelf weggegaan. Had er ook eentje in m´n buik, daar ben ik voor naar de dokter geweest. Volgens hem was het een cyste. Dat is een onderhuidse ophoping van iets en dat kan je weglaten ´snijden´maar is bij mij vanzelf weggegaan (of iig niet meer voelbaar)
|
Ja lymfeklieren lijkt me.
Als je matigt met roken, laat naar bed gaan, drinken, vet eten, dan kan je lichaam die gifstoffen afvoeren. En dan gaat dat bultje ook weer weg. Ik merk het altijd in m'n nek, daar zitten 2 grote bobbels. Als ik ben uitgeweest, zijn ze altijd veel groter. Maar als ik 2 weken gezond leef, zijn ze veel kleiner geworden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
knobbelig ding lilmissannoniem | 8 | 04-03-2010 00:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
ziekte van pfeifer serieltje | 21 | 02-05-2004 10:31 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kanker | 6 | 07-03-2001 15:43 |