Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
heel wat uurtjes.
van hele korte gesprekken tot urendurende gesprekken. alleen mag ik niet meer zoveel bellen vanwege de telefoonrekening dus belt hij nu meestal.. we bellen vaak ffies 's middags en dan spreken we elkaar soms op msn (meestal allebei online, maar veel gesprek is er vaak niet omdat we t soms allebei druk hebben of een van ons en soms niets boeiends te zeggen) en dan 's avonds vaak als ik in bed lig belt ie.. |
![]() |
|
Verschilt, de ene week bij elkaar zo'n 2 uur, de andere week net 'n half uurtje.
Het is eigenlijk maar om ff haar stem te horen. Als je wat te vertellen hebt is dat in 't echt toch leuker, en er is ook nog msn, waar we beiden toch wel aardig wat tijd aan verspillen, dus ach.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Kort maar krachtig, per week 15 min
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De laatste tijd bel ik met mijn beste vriendin een stuk minder (eigenlijk helemaal niet) omdat zij het heel druk had met haar examens en ik het heel druk heb met mijn tentamens.
Maar in de hoogtijdagen kan het makkelijk op twee-drie uur per dag neerkomen, dagen achtereen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik bel heel weinig, eigenlijk. (ahum!)
Nee, ik ben echt heel erg. Ik vind het gewoon gezellig dus ophangen kan ik niet. Maar het is per maand echt heel verschillend dus kan ik geen uitspraken over doen. hee mries, was wel gezellig gisteravond hè? ![]()
Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 23:19. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan la belle france Chamoed | 14 | 07-04-2006 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Belle - Roos Nijn* | 10 | 23-04-2005 12:58 | |
Werk, Geld & Recht |