Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat punt van je wil ik toch tegenspreken. de door mij genoemde boeken bv zijn dan wel jeugdboeken maar wel zeker jeugd literatuur... > en hele goeie boeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (ligt zeker aan de lange winters daar > tijd genoeg om je schrijfstijl te ontwikkelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Stom dat ik niet op de namen kan komen.... (ik heb het idee dat ik een paar hele leuke ben vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben er wel benieuwd naar. Ga het binnenkort maar eens lezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Marianne frederiksson is echt goed, anna, hanna en johanna vond ik de beste, maar moet er nog een paar lezen, ga nu in haar nieuwste beginnen, ben ff vergeten hoe het heet.... nachtwandelaar ofzoiets? over scandinavische schrijvers: herbjorg wassmo is erg goed. Ik heb de trilogie Het boek Dina, Het boek Benjamin en Het boek Karna gelezen, echt een aanrader!! |
![]() |
||
Citaat:
en kga eens opzoek naar herbjorg wassmo (wat een naam ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het grote: 'ik ben de titel kwijt!'-topic! Vlooienband | 83 | 04-04-2007 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Het grote mijn schrijver en waarom topic Raakvlak | 53 | 28-03-2005 11:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek mag absoluut niet missen in je boekenkast? BrightEyes | 99 | 06-09-2004 21:08 | |
Liefde & Relatie |
Vleeskeuring Caligula | 69 | 04-09-2004 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
gang metallica | 103 | 27-12-2003 07:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Boeken met humor Balance | 43 | 19-07-2003 00:00 |