Advertentie | |
|
![]() |
|
Ook ik heb mijn VWO-diploma gehaald en heb me nog niet ingeschreven. Ik weet het gewoon niet. En de tijd dringt. Maar ja, ik wil ook niet iets kiezen waarvan ik niet zeker weet of het wel wat is voor me. En op die manier kom ik er dus nooit uit. Misschien dat ik er maar een jaartje tussenuit ga. Wie weet naar de VS ofzo. Ik weet het gewoon nog niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelf heb ik nog een herexamen deze maand, derde tijdvak dus, als ik dat haal hem ik m'n VWO-diploma en kan ik gaan studeren.. Het nadeel is dat ik pas op 30 augustus of 6 september de uitslag krijg... dus is het voor mij ook nogal vervelend met inschrijvingen... Ik zit er ook over te denken om een jaartje te gaan werken en bij te komen, want thuisstudie VWO in 1 jaar was toch nogal zwaar... Maar ja... Wat zouden jullie doen? Jaartje werken? Of toch niet?
(Als ik zak doe ik overigens nog een jaartje VWO voor 2 vakken en ga ik daarnaast werken.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb ook pas afgelopen maandag alles opgestuurd naar de uni..
en als je het echt nog niet weet, kun je of er een jaar tussenuit gaan of een orientatie iets doen. zomaar iets beginnen lijkt me vrij zinloos. ik weet dat ze bij de universiteit van humanistiek in utrecht samen met de hogeschool daar een orientatie cursus van 24 weken oid hebben wat je met je studiefinanciering kunt betalen; omdat je voor februari klaar bent kun je het terugkrijgen en dan het studiejaar daarop beginnen. die cursus leek mij wel leuk, heel afwisselend, bv ook iets met vechtsport en kunstzinnige vakken enzo, maar tmoet je wel liggen denk ik [Klik hier voor meer info |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *gaat erover denken* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb afgelopen jaar echt heel veel gedaan, super veel. In totaal maar vier weekjes echt vakantie. Nu ook in de zomer heb ik geen vakantie, ben de hele tijd druk geweest. Merk ook dat ik echt zin heb ik wat rust of iets anders... Jaartje werken is wel heel gunstig, jaartje er tussen uit, bij komen van afgelopen jaar en geld sparen. Dat lukt me nu echt niet... Mja... *denkt denkt* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bekijk het nog even... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het na een half jaar werken een stuk makkelijker om weer naar school te gaan, ik wist nu nog meer waarvoor ik het deed dan daarvoor (ik zou NOOIT m'n hele leven in bv. een winkel willen werken). Maar voor anderen is het idd juist weer moeilijker (nu opeens meer geld, dan weer een heel stuk minder geld en geloof me, studeren is 'rustiger' dan werken), maak daar van te voren afspraken over met jezelf (en vertel die aan anderen). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Menstruatiepijn maar nog steeds niet ongesteld Dingetje-dop | 8 | 18-05-2013 10:12 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Seksualiteit |
Ik weet het niet Baby^Boo | 51 | 22-06-2005 00:22 | |
Liefde & Relatie |
ik hou nog steeds van mijn (ex)vriend.. robbie-fan | 12 | 29-05-2003 19:17 | |
Eindexamens 2003 |
AAH leren... hulp gevraagd... Alpha #1 | 50 | 09-05-2003 15:23 | |
Psychologie |
Ik weet het allemaal even niet meer... CodeName Egg | 6 | 12-07-2002 20:04 |