Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
topicstarter -> ik herken hoop van jou in mezelf... ben paar keer bij psych geweest, krijg over week ofzo de uitslag zegmaar te horen... dus dan heb ik meer info... ![]() |
![]() |
|
![]() |
heb het zelf niet, maar wel iemand waar ik heel veel van houd, dus ik weet er wel wat van. hij heeft aandachtsstoornissen, concentratieproblemen.. als je met hem praat en er komt iemand binnen, dan let hij op die voetstappen ipv op het gesprek. dan lijkt het alsof hij niet meer naar jou luistert, omdat hij dus gefocusd is op die voetstappen, want die hoort ie dus tegelijkertijd met dat gepraat, maar hij luistert weldegelijk.
was even een voorbeeldje, zal dalijk nog ff wat bedenken, maar ik moet nu naar school ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Spannend zeker, om die uitslag te krijgen?.....ik zou graag van je horen, wanneer je de uitslag hebt gekregen....en hopelijk kan je mij er dan wat meer over vertellen....wat herken je allemaal van wat ik vertel....en in wat voor mate? en heb jij ook last van andere symptomen? En die keren dat je naar de psych bent geweest....hoe is dat ongeveer gegaan....zijn dat lange "onderzoeken"/gesprekken? en wat wordt er zoal gevraagd..... Hoe ben je er toe gekomen, om hier onderzoek naar te laten doen...of/dat je ad(h)d hebt?..... Allemaal vraagjes ![]() ![]() liefs, Mariamne |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() liefs, Mariamne |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom denk je dat je het hebt?......waar heb je last van? Als je meer wilt weten over ad(h)d...de symptomen etc...kijk dan es op de site: http://www.antenna.nl/hersenstorm/ADD_of_ADHD.html Liefs Mariamne |
![]() |
|
![]() |
ik zou je voor meer uitleg willen verzoeken mij op je msn te zetten (pizza_Racer@hotmail.com) omdat dat ten eerste makkelijker praat, en ten 2e ik geen onnodige dingen hoef te vertellen en je tussedoor ook nog vragen kan stellen of wat dan ook
![]() *bekent* heb ook geen zin om 't hier te typen... zou denk ik toch wel hele lap text worden dan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xxx mariamne |
![]() |
|
![]() |
Kijk ffies op www.adhd.nl daar staat er ook uitleg over! ik heb een vriendin die het heeft maar die heeft echt ADHD (alle dagen heeeel druk
![]() veel succes (ps In het Engels heeft men het vaak over ADD, dus zonder H, als men àlle ADHD bedoelt, dus met en zonder hyperactiviteit. )
Laatst gewijzigd op 27-04-2002 om 12:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() liefs, mariamne |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ADD of niet? Katje92 | 3 | 21-10-2015 13:48 | |
Psychologie |
Concentratieproblemen terwijl examens naderen! ecostudent | 4 | 22-04-2013 22:39 | |
Algemene schoolzaken |
Help, van VWO4 naar HAVO4?? mirjam1997 | 61 | 06-10-2012 18:59 | |
Psychologie |
ik heb iets maar ik weet niet wat. Emzter | 3 | 14-03-2010 16:47 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #96 rare kwast | 492 | 15-05-2007 19:59 | |
Psychologie |
Rust in je hoofd (met ADD) Verwijderd | 14 | 08-03-2007 20:05 |