Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() on; Net zoals je zelf al zegt, Methuselah, kunnen ze altijd bij me terecht als ze zich down voelen, anders is het idd geen vriendschap...Ik heb t mijn vriend vertelt, want hij vind het vervelend als hij zich niet goed voelt en mij er dan mee ''lastigvalt'' (zoals hij t zelf noemt). Ik heb gezegd dat ik er altijd voor hem ben... De rest van m'n vrienden weten dat ze altijd bij me terecht kunnen...Zo niet, maak ik ze dat wel ff duidelijk ![]()
||
Citaat:
|
Op zich sta ik altijd klaar voor ze. Alleen krijg ik de laatste tijd wat het gevoel dat ik meer klaar sta voor hun dan zij voor mij.
![]() Het gevaar dat schuilt in het klaar staan voor vrienden is dat ze er misbruik gaan van maken. Ik voel me soms een beetje te veel als een maatschappelijk werkster of zo.
|
Verwijderd
|
Ik sta echt altijd voor ze klaar... ik word vaak genoeg 's nachts om 4 uur wakker gebeld omdat er iemand met een probleem zit ofzo... en vind dat ook absoluut niet erg... Aangezien ik gewoon weet dat het wederzijds is, en ik dus ook altijd bij hun terecht zou kunnen als dat nodig zou zijn... ik denk dat dat gewoon bij echte vriendschap hoort... en dat weten ze volgens mij ook allemaal...
|
![]() |
|
Ja, ik denk dat het wel vrij normaal is, dat als je goed bevriend bent met elkaar dat je dan ook voor elkaar klaar staat. En inderdaad, ook al is het 's nachts noem maar hoe laat, of heb ik eigenlijk al andere afspraken staan, ik vind toch dat vriendschap een van de belangrijkste dingen is in m'n leven. Athans, op dit moment wel. Wie weet verandert dat wel als ik ouder ben..
||
Citaat:
owké , welke forummer ben jij ECHT? ![]()
|
Praktisch altijd, vooral als het heel belangrijk is. Mocht ik zelf iets belangerijkers aan m'n hoofd hebben dan moet dat toch eerst gebeuren.
Op één persoon na dan, die komt echt op de eerste plaats als ze daarom vraagt. Ik wil er altijd zijn voor haar al moet ik drie of vier uur reizen ik ga naar haar toe.
|
Als een vriend/vriendin zich klote voelt mag diegene me altijd bellen of bij me uit komen huilen/razen enz.
Ik zeg ook tegen ze dat ze altijd mogen bellen, als ik heel druk ben mag dat ook maar dan bellen we iets korter. Ik voel me soms wel schuldig als ik aan school moet terwijl iemand zich klote voelt maar als ik dan daarmee klaar ben heb ik weer alle tijd voor diegene. |
![]() |
|
![]() |
...ik heb nog niemand gelezen die iets zegt van: nou.. na een uur of 11 wil ik van niemand iets meer horen want dan slaap ik.
en duh dat niemand dat gaat zeggen want das nie aardig en iedereen wil hier aardig zijn. conclusie: nutteloze topic maar om maar ff ontopic te blijven.. ik sta net als alle andere o zo sociale mensen zelfs midden in de nacht voor vrienden klaar..et word dan misschien wel een beetje moeielijk om me te bereiken want meestal slaap ik dan en dan is het moeilijk om de telefoon te horen
|
![]() |
|
![]() |
ik sta klaar voor me vrienden.
Mijn vrienden ook voor mij. Net zoals nu het net uit is met een meisje voel(de) ik me best wel kut en dan ben ik gewoon blij dat ik vrienden heb om gewoon ff wat anders te doen zodat ik niet aan haar hoef te denken enzo en gewoon goed met ze praten. Als hun ergens mee zitten dan ben ik er ook voor hun. ![]()
|
Verwijderd
|
Wat is het doel van dit topic? beamen of juist niet van de vraag?
Bij mij werkt het precies hetzelfde als bij de topicstarter. Al is het bij mij niet zo dat ik iemand helemaal happy wil maken als die even down is. Als iemand dat bij mij doet, en dat happy gevoel zakt weer weg (omdat die persoon weer weg gaat ofzo, of waarom dan ook) dan komt het nare gevoel vaak weer terug. ook al is het in mindere mate. Ik heb dan liever dan liever een goed gesprek, of dat we (liefst samen met iemand, niet met een groep dan) iets ontspannends gaan doen. dat vind ik fijner dan 'happy gemaakt worden'. En dat doe ik dus ook bij anderen. luisteren naar hun verhaal, vragen, uit laten praten, geen haast maken, gerust stellen, ... maar verder vind ik het niet zo'n nuttig topic, overtuig me van het nut ![]() |
![]() |
|
Ik trek erg veel om met een vriendengroepje van 6 man. We gaan wel eens gezamenlijk uit en dan heb ik bv over een gast die me nog zou slaan op stratumseind, dan zeggen ze als ze je een keer aanraken dan komen ze aan mij, dat is altijd wel leuk om te horen.. maar ben niet zo vechterig typje, wel sta ik mijn mannetje!
![]() We staan elkaar dan ook meer fysiek bij, over meiden praten we ook wel eens maar ik denk ook dat je andere dingen met jongens bespreekt dan als meisje, dan ben je veel intiemer. We helpen elkaar dus uiteraard maar niet met alles kunnen we evengoed omgaan bv relatieproblemen, ouders gescheiden ofzo.. maarja dat heb je met jongens.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Verslaafd aan hem? :s Sarox | 12 | 07-11-2011 17:56 | |
Liefde & Relatie |
als je vriend vriendinnen heeft meisje833 | 47 | 27-05-2005 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij wel eens bij je vriend(in) als hij/zij er niet is? Daantje_0705 | 37 | 05-09-2004 20:19 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 |