Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2003, 00:13
Methuselah
Methuselah is offline
Sta jij altijd klaar om je vrienden of vriendinnen op te beuren als ze wat down zijn, als ze iemand nodig hebben om op te steunen? Mogen ze je op onmenselijke uren lastig vallen?
En zeg je dat ook tegen hen, of ga je er vanuit dat ze dat wel weten of ze zelf maar moeten beslissen of ze je vertrouwen of niet?

Ikzelf sta altijd klaar voor hen, ik bedoel, anders zouden het m'n vrienden niet zijn... Mij mogen ze altijd aanspreken als ze 't moeilijk hebben, zelfs al heb ik 't dan druk... Misschien is dat 'n beetje té, want daardoor raak ik soms zelf in de problemen met de tijd, maar ik kan gewoon niet "Nee" zeggen tegen mensen die ik niet graag down zie
Oud 17-08-2003, 00:16
DopeBean
DopeBean is offline
fijn voor je !!!!!
Oud 17-08-2003, 00:16
D
D is offline
Ja, ze mogen elk moment langskomen. Maakt niet uit wanneer, als ze problemen hebben ben ik er om te praten. Een paar vrienden van me weten dit, en tegen de andere heb ik het verteld. Dat doe ik gewoon voor m'n vrienden, maakt niet uit wanneer.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik help ze graag en zonder problemen, mits ik zelf niet meegesleurd word. Als ik zelf in een dip raak door hun problemen, kap ik het meteen af en zeg dat ze naar iemand anders moeten gaan of moeten wachten, totdat ik er zelf bovenop ben.

Anders zitten we dalijk met 2 probleemgevallen, schiet ook niet op.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 01:00
Verwijderd
Citaat:
DopeBean schreef op 17-08-2003 @ 01:16:
fijn voor je !!!!!
en we zijn je natuurlijk erg dankbaar voor je reactie

ok, maar nu ff ontopic, als 1 (of meerdere natuurlijk) van mijn vrienden echt met iets zat dan kan ie mij op elk moment berijken, en ik heb er dan ook geen probleem mee om 30 min naar die persoon toe te fietsen (meeste vrienden wonen zo ver van me vandaan) op elk tijdstip, al moet ik slaapfietsen (klinkt grappig is het ook, maar meen het serieus(jah let op tijdstip )) en idd anders zou je toch geen vrienden met ze zijn, dit is gewoon iets wat in de definitie van vriendschap hoort vind ik ik wil mijn vrienden ook op elk moment kunnen bereiken als ik zelf met een probleem zit
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 07:39
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 17-08-2003 @ 01:16:
fijn voor je !!!!!
Als je geen zin hebt om serieus te reageren, doe je dat toch helemaal niet!!!

on; Net zoals je zelf al zegt, Methuselah, kunnen ze altijd bij me terecht als ze zich down voelen, anders is het idd geen vriendschap...Ik heb t mijn vriend vertelt, want hij vind het vervelend als hij zich niet goed voelt en mij er dan mee ''lastigvalt'' (zoals hij t zelf noemt). Ik heb gezegd dat ik er altijd voor hem ben...

De rest van m'n vrienden weten dat ze altijd bij me terecht kunnen...Zo niet, maak ik ze dat wel ff duidelijk
Oud 17-08-2003, 09:03
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
voor echte vrienden sta ik altijd klaar. Die kunnen elk moment een belletje geven en dan ben ik zo snel mogelijk bij hun. Ik weet niet of ze het allemaal weten maar ik weet wel dat sommige mensen het weten.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 10:09
Verwijderd
Mijn vrienden mogen mij midden in de nacht wakker bellen, wanneer ze een probleem hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:56
Lovely007
Lovely007 is offline
Ik ben meestal de persoon die alle "problemen" mag aanhoren, "omdat ik zo goed kan luisteren en advies kan geven"

Voor mijn beste vrienden sta ik altijd klaar en dat weten en zij zijn er ook voor mij als ik ze nodig heb
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:06
hellion
hellion is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 17-08-2003 @ 10:03:
voor echte vrienden sta ik altijd klaar. Die kunnen elk moment een belletje geven en dan ben ik zo snel mogelijk bij hun. Ik weet niet of ze het allemaal weten maar ik weet wel dat sommige mensen het weten.
Oud 17-08-2003, 12:07
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Op zich sta ik altijd klaar voor ze. Alleen krijg ik de laatste tijd wat het gevoel dat ik meer klaar sta voor hun dan zij voor mij.

Het gevaar dat schuilt in het klaar staan voor vrienden is dat ze er misbruik gaan van maken. Ik voel me soms een beetje te veel als een maatschappelijk werkster of zo.
Oud 17-08-2003, 12:08
Nyawa
Ze mogen me altijd bellen, al is het midden in de nacht.
Heb ik eigenlijk nog nooit zo tegen ze gezegd, maar dat weten ze wel.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:12
Verwijderd
Ik sta echt altijd voor ze klaar... ik word vaak genoeg 's nachts om 4 uur wakker gebeld omdat er iemand met een probleem zit ofzo... en vind dat ook absoluut niet erg... Aangezien ik gewoon weet dat het wederzijds is, en ik dus ook altijd bij hun terecht zou kunnen als dat nodig zou zijn... ik denk dat dat gewoon bij echte vriendschap hoort... en dat weten ze volgens mij ook allemaal...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:09
Outrageous
Outrageous is offline
Ja, ik denk dat het wel vrij normaal is, dat als je goed bevriend bent met elkaar dat je dan ook voor elkaar klaar staat. En inderdaad, ook al is het 's nachts noem maar hoe laat, of heb ik eigenlijk al andere afspraken staan, ik vind toch dat vriendschap een van de belangrijkste dingen is in m'n leven. Athans, op dit moment wel. Wie weet verandert dat wel als ik ouder ben..
Oud 17-08-2003, 20:28
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ja, ik sta altijd klaar voor mijn vrienden. Ik ben voor hen altijd bereikbaar. En zal al het mogelijke doen om ze te helpen.

Maar dat is toch logisch? Daar zijn het vrienden voor!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:43
Tupac A. Shakur
Tupac A. Shakur is offline
yo I ain't got no motherfucking friends
been gone for seven years and I'm still the motherfuckin thug I used to be nigga w00t?!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:57
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
Tupac A. Shakur schreef op 17-08-2003 @ 21:43:
yo I ain't got no motherfucking friends
been gone for seven years and I'm still the motherfuckin thug I used to be nigga w00t?!

owké , welke forummer ben jij ECHT?
Oud 17-08-2003, 21:55
Qimm
Qimm is offline
Altijd... Wanneer, waarom, waar... Altijd
Oud 17-08-2003, 22:03
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Praktisch altijd, vooral als het heel belangrijk is. Mocht ik zelf iets belangerijkers aan m'n hoofd hebben dan moet dat toch eerst gebeuren.

Op één persoon na dan, die komt echt op de eerste plaats als ze daarom vraagt. Ik wil er altijd zijn voor haar al moet ik drie of vier uur reizen ik ga naar haar toe.
Oud 17-08-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 17-08-2003 @ 21:57:
owké , welke forummer ben jij ECHT?
Tupac ^Amaru^ Shakur wijst toch een bepaalde richting uit. Hij wordt erin geluist!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 08:14
Tupac A. Shakur
Tupac A. Shakur is offline
Citaat:
Jadie schreef op 17-08-2003 @ 23:04:
Tupac ^Amaru^ Shakur wijst toch een bepaalde richting uit. Hij wordt erin geluist!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
de meesten altijd.... d'r zijn mensen waarvoor ik m'n hand in t vuur zou steken....
Oud 18-08-2003, 10:35
Luna
Luna is offline
Als een vriend/vriendin zich klote voelt mag diegene me altijd bellen of bij me uit komen huilen/razen enz.
Ik zeg ook tegen ze dat ze altijd mogen bellen, als ik heel druk ben mag dat ook maar dan bellen we iets korter. Ik voel me soms wel schuldig als ik aan school moet terwijl iemand zich klote voelt maar als ik dan daarmee klaar ben heb ik weer alle tijd voor diegene.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:38
Verwijderd
Ik had vannacht nog iemand aan de telefoon die iemand nodig had om mee te lullen, ze is dan ook wel een zeer speciaal iemand voor me, maar ook voor mijn verdere goede vrienden heb ik dat natuurlijk wel over.

Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 10:57.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:47
655321
655321 is offline
...ik heb nog niemand gelezen die iets zegt van: nou.. na een uur of 11 wil ik van niemand iets meer horen want dan slaap ik.
en duh dat niemand dat gaat zeggen want das nie aardig en iedereen wil hier aardig zijn.
conclusie: nutteloze topic

maar om maar ff ontopic te blijven.. ik sta net als alle andere o zo sociale mensen zelfs midden in de nacht voor vrienden klaar..et word dan misschien wel een beetje moeielijk om me te bereiken want meestal slaap ik dan en dan is het moeilijk om de telefoon te horen
Oud 18-08-2003, 10:53
Arun
Arun is offline
Mijn mobiel staat altijd aan, ook 's nachts. Voor serieuze zaken mogen vrienden me wakker bellen, maar niet voor een dronken lal-gesprek. Als ze dronken zijn en ze moeten opgehaald worden mogen ze wel bellen.
Oud 18-08-2003, 10:56
Zaina
Zaina is offline
Zonde van die reactie van 655321, want die verziekt indirect mijn hele verhaaltje (zin)

Uiteraard sta ik altijd klaar voor me vrienden, maar mij op onmenselijke uren lastig vallen zal hun problemen alleen maar vergroten
Oud 18-08-2003, 11:12
leon-v
leon-v is offline
ik sta klaar voor me vrienden.
Mijn vrienden ook voor mij.

Net zoals nu het net uit is met een meisje voel(de) ik me best wel kut en dan ben ik gewoon blij dat ik vrienden heb om gewoon ff wat anders te doen zodat ik niet aan haar hoef te denken enzo en gewoon goed met ze praten.
Als hun ergens mee zitten dan ben ik er ook voor hun.

Oud 18-08-2003, 11:14
leon-v
leon-v is offline
Lijkt me best wel kut om geen vrienden te hebben btw
Oud 18-08-2003, 18:45
Verwijderd
Wat is het doel van dit topic? beamen of juist niet van de vraag?

Bij mij werkt het precies hetzelfde als bij de topicstarter. Al is het bij mij niet zo dat ik iemand helemaal happy wil maken als die even down is. Als iemand dat bij mij doet, en dat happy gevoel zakt weer weg (omdat die persoon weer weg gaat ofzo, of waarom dan ook) dan komt het nare gevoel vaak weer terug. ook al is het in mindere mate.
Ik heb dan liever dan liever een goed gesprek, of dat we (liefst samen met iemand, niet met een groep dan) iets ontspannends gaan doen. dat vind ik fijner dan 'happy gemaakt worden'.
En dat doe ik dus ook bij anderen. luisteren naar hun verhaal, vragen, uit laten praten, geen haast maken, gerust stellen, ...

maar verder vind ik het niet zo'n nuttig topic, overtuig me van het nut
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:50
Prea|K
Prea|K is offline
Ik trek erg veel om met een vriendengroepje van 6 man. We gaan wel eens gezamenlijk uit en dan heb ik bv over een gast die me nog zou slaan op stratumseind, dan zeggen ze als ze je een keer aanraken dan komen ze aan mij, dat is altijd wel leuk om te horen.. maar ben niet zo vechterig typje, wel sta ik mijn mannetje!

We staan elkaar dan ook meer fysiek bij, over meiden praten we ook wel eens maar ik denk ook dat je andere dingen met jongens bespreekt dan als meisje, dan ben je veel intiemer.

We helpen elkaar dus uiteraard maar niet met alles kunnen we evengoed omgaan bv relatieproblemen, ouders gescheiden ofzo.. maarja dat heb je met jongens..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten