![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, inderdaad
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb er in principe niets tegen, maar denk niet dat het mij zou gebeuren. Ik moet me wel veilig voelen om zo met iemand het bed in te springen, en dat zal dus waarschijnlijk nooit gebeuren met iemand die ik die avond ontmoet heb. En ONS met iemand die je al kent/een vriend, dan word het allemaal weer wat ingewikkelder... Op zich lijkt het me wel wat, maar de echte ONS waarbij je elkaar 'sochtends vaarwel zegt, dat zal mij dus niet overkomen.
|
![]() |
one night stands zijn leuk als je behoefte hebt aan seks maar niet aan de relatie, toch vind ik de seks altijd leuker/beter/bevredigender met iemand die ik langer op seksueel gebied ken, omdat je dan meer op elkaar ingespeeld bent en precies weet wat de ander supergeil vind. kijk, ik kan zo'n one night stand wel een hele voordracht geven over de dingen die ik geil vind, maar dat doe je ook niet en sommige van die dingen vertel ik liever niet tegen vreemden
![]() Dus ja, in principe wel ideaal als je niet toe bent aan een relatie, maar de seks blijft leuker met iemand die precies weet hoe jij in elkaar zit en wat jij wilt, naar mijn mening en ervaring. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grote onzin, natuurlijk. Vrijheid blijheid moet je maar denken. Je hebt nog genoeg tijd om monogaam te zijn later |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geniaal, geniaal... zo zou ik het niet willen noemen. Het is niet alsof je er hard voor moet nadenken ofzo.
Verder denk ik niet dat het mij ooit zal gebeuren, want ik zou niet weten met wie (geen onbekende iig, en ook niet iemand die ik net een paar weken ken, en ook geen goeie kennis, en ook geen gewone vriend... hmmm ![]() |
![]() |
|
ik ben principieel tegen sex zonder liefde...
Ik zou er een enorm rotgevoel aan overhouden.. Iedereen moet het trouwens zelf maar weten hoor, ik zou het alleen absoluut niet willen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij een sexrelatie heb je de kans om aan elkaar te wennen en te verkennen. Bovendien is sex voor mij beter na langere tijd. Ik voel me steeds minder geremd en er gaan dus ook meer remmen los. Een one night stand lijkt me een stuk onpersoonlijker en onwenniger. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meestal hoeft dat geen probleem te zijn natuurlijk, maar als je allebei (of een van beiden) trouw hebt gezworen aan het credo 'vrijheid blijheid' dan is dat soms best even moeilijk. Met sexrelaties (of one night stands) is op zich niet zoveel mis, als je maar goede afspraken met elkaar maakt over wat je van elkaar kunt verwachten. Klinkt zakelijk - en dat is het ook - maar het is vaak noodzakelijk wil je elkaar op langere termijn niet kwetsen.
|
niks mis mee.
Kan erg leuk zijn als je even geen behoefte hebt aan een relatie. Of als je iemand wel leuk/seksueel aantrekkelijk vindt maar die persoon is geen relatiemateriaal.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mits de vrouw in kwestie niet te passief is en het allemaal wel best vind, in zo'n geval is het voor een man een beetje moeilijk om er voor de vrouw een daverend succes van te maken. Je kent elkaar immers niet goed en om in zo'n geval dan in een keer op de juiste knoppen te drukken is bijna puur toeval.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou het trouwens niet kunnen met iemand die ik nog maar nét ken, daar ben ik te schijterig voor ![]() Er moet wel al een soort basis zijn, vertrouwen, vriendschap en heel duidelijke afspraken ![]() [edit] sex met iemand waar je écht van houdt is wel 100x lekkerder [/edit]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
One night stands. Marmite | 58 | 27-01-2011 13:49 | |
Seksualiteit |
One Night Stands Charlottetje | 96 | 26-11-2005 23:53 | |
Liefde & Relatie |
One Night Stand Adgertic Z4 | 74 | 16-08-2005 10:06 | |
Seksualiteit |
ontmaagd door one-night-stand ? Tamaida | 72 | 21-07-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Telief mailt u : one night stands ! Verwijderd | 9 | 11-03-2002 12:32 |