Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2003, 23:50
Mask
Mask is offline
ff een stelling: One-night-stands zijn geniaal.

eens of oneens en waarom?

zelf ben ik het ermee eens.

ik heb geen zin in een vriendin en liefde enzo, maar wil wel sex (uiteraard). het mooiste is gewoon als je 's ochtends wakker wordt naast je one-night-stand, zij slaapt nog jij trekt je onderbroek aan en gaat naar huis. verder geen contact meer en shit. ik vond het ideaal. maarja dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 23:55
ssjpan
ssjpan is offline
Ja, als je er van houd, en het niet erg vind om seks zonder liefde te hebben, waarom niet he?

Ik weet niet of ik het zelf zo gauw zou doen (allicht niet), maar ik ben er niet tegen.
Oud 31-08-2003, 09:37
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ben met Mask eens! Overigens houd ik het eerder bij zoenen, maar dat is dus niet echt een One Night Stand!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 10:04
sinsere
sinsere is offline
Oneens. Ik wil geen seks zonder liefde.
Oud 31-08-2003, 11:11
Upke
Upke is offline
Eens.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:20
tacidvs
tacidvs is offline
Knuffel-one-night-stands ben ik voor.
Oud 31-08-2003, 12:51
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Mask schreef op 31-08-2003 @ 00:50:
ff een stelling: One-night-stands zijn geniaal.

eens of oneens en waarom?

zelf ben ik het ermee eens.

ik heb geen zin in een vriendin en liefde enzo, maar wil wel sex (uiteraard). het mooiste is gewoon als je 's ochtends wakker wordt naast je one-night-stand, zij slaapt nog jij trekt je onderbroek aan en gaat naar huis. verder geen contact meer en shit. ik vond het ideaal. maarja dat ben ik.
Zoals jij het beschrijft klinkt het prima.
Maar dat gaat mij niet lukken IRL ben ik bang.

One-night-stands zijn dus wel ok, maar niet geniaal
Oud 31-08-2003, 12:53
Verwijderd
Ja, inderdaad De perfecte oplossing als je wel geil bent en geen zin hebt in die rompslomp van emoties die een 'Rélaaatie' met zich meebrengt. Wel de lusten, niet de lasten. Het hoeft trouwens niet bij één keer te blijven, als partijen maar van elkaar weten wat ze kunnen verwachten en niet de één stiekem verliefd wordt ofzo. Dat werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:29
marisjuhh
marisjuhh is offline
Soms leuk niet altijd..
ligt aan de jongen
two-night-stand is leuker
Oud 31-08-2003, 17:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-08-2003 @ 13:53:
Ja, inderdaad De perfecte oplossing als je wel geil bent en geen zin hebt in die rompslomp van emoties die een 'Rélaaatie' met zich meebrengt. Wel de lusten, niet de lasten. Het hoeft trouwens niet bij één keer te blijven, als partijen maar van elkaar weten wat ze kunnen verwachten en niet de één stiekem verliefd wordt ofzo. Dat werkt niet.
Mwoa. Het heet niet voor niets een One Night Stand. Een geile avond, 's morgens een knuffel, hoppa pleite. Als je het uit gaat rekken gaan er ofwel irritaties ontstaan (op zich niet erg, maar iemand die niet doorheeft dat het echt tijd is om op te zouten is vervelend), of, erger, er komen toch emoties bij kijken.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:15
Verwijderd
Mee eens, natuurlijk. Zoals jij het brengt kan er toch niemand mee oneens zijn?

Maar heb al een tijdje een vriendin, ONS zijn verleden tijd.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:17
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Oneens.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:45
thomaske
thomaske is offline
Eens.
Wie heeft ooit gezegd dat sex gepaard moet gaan met liefde? Waar komt die regel vandaan?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
thomaske schreef op 31-08-2003 @ 18:45:
Wie heeft ooit gezegd dat sex gepaard moet gaan met liefde? Waar komt die regel vandaan?
Het is geen vaste regel knullie, maar het is wel een 'regel' dat je het bij een ONS bij een nacht houdt, omdat er anders emoties bij gaan komen kijken.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:14
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb er in principe niets tegen, maar denk niet dat het mij zou gebeuren. Ik moet me wel veilig voelen om zo met iemand het bed in te springen, en dat zal dus waarschijnlijk nooit gebeuren met iemand die ik die avond ontmoet heb. En ONS met iemand die je al kent/een vriend, dan word het allemaal weer wat ingewikkelder... Op zich lijkt het me wel wat, maar de echte ONS waarbij je elkaar 'sochtends vaarwel zegt, dat zal mij dus niet overkomen.
Oud 31-08-2003, 19:09
poesiefox
poesiefox is offline
Ik haat het, ik kan het niet. Na een keer heerlijk vrijen hou ik van hem. Mijn relatie begon als een one night stand. Tien jaar geleden. Gelukkig kon hij ook niet vrijen zonder emoties.
Oud 31-08-2003, 19:13
Another Way
Another Way is offline
Een One night stand lijkt me leuk. Gewoonf ff neuken en dan wer oprotten zonder gezeik
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:19
Mask
Mask is offline
leuk is dat...
meeste mannen zijn eens
meeste vrouwen oneens
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 06:32
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
one night stands zijn leuk als je behoefte hebt aan seks maar niet aan de relatie, toch vind ik de seks altijd leuker/beter/bevredigender met iemand die ik langer op seksueel gebied ken, omdat je dan meer op elkaar ingespeeld bent en precies weet wat de ander supergeil vind. kijk, ik kan zo'n one night stand wel een hele voordracht geven over de dingen die ik geil vind, maar dat doe je ook niet en sommige van die dingen vertel ik liever niet tegen vreemden

Dus ja, in principe wel ideaal als je niet toe bent aan een relatie, maar de seks blijft leuker met iemand die precies weet hoe jij in elkaar zit en wat jij wilt, naar mijn mening en ervaring.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
thomaske schreef op 31-08-2003 @ 18:45:
Eens.
Vrij simpel, dat is maatschappelijk zo gegroeid in vrijwel alle Westerse culturen. Er is een strikte scheiding tussen vriendschap (met je vrienden doe je niets behalve gezellige dingen) en liefde (je begint pas een relatie met iemand als je verliefd bent, en je doet niet aan seks buiten je relatie).

Grote onzin, natuurlijk. Vrijheid blijheid moet je maar denken. Je hebt nog genoeg tijd om monogaam te zijn later
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:17
Verwijderd
Geniaal, geniaal... zo zou ik het niet willen noemen. Het is niet alsof je er hard voor moet nadenken ofzo.

Verder denk ik niet dat het mij ooit zal gebeuren, want ik zou niet weten met wie (geen onbekende iig, en ook niet iemand die ik net een paar weken ken, en ook geen goeie kennis, en ook geen gewone vriend... hmmm. Blijft niet veel over). Ik heb er echter niets tegen, en het idee lijkt me leuk.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:23
strafcorner
strafcorner is offline
ik ben principieel tegen sex zonder liefde...
Ik zou er een enorm rotgevoel aan overhouden..

Iedereen moet het trouwens zelf maar weten hoor, ik zou het alleen absoluut niet willen.
Oud 02-09-2003, 19:36
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 02-09-2003 @ 20:23:
ik ben principieel tegen sex zonder liefde...
Ik zou er een enorm rotgevoel aan overhouden..

Iedereen moet het trouwens zelf maar weten hoor, ik zou het alleen absoluut niet willen.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:38
Verwijderd
als je seks wil... waarom niet zou ik denken?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:48
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 31-08-2003 @ 12:20:
Knuffel-one-night-stands ben ik voor.
ik ook

maar op de 1e avond houd ik absoluut mijn kleding aan.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:19
Verwijderd
Ik hou er niet van, het is absoluut niets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:24
Verwijderd
One night stand zou ik niet doen. Ik heb liever iemand die weet wat ik wel en niet leuk vind.
Sexrelatie zou ik dus wel doen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:47
Harry1984
Harry1984 is offline
Ja dat zei ik al in zo'n ander topic, dat is lekkur! Maar ik ga nooit met ze mee naar huis, want dan weet je niet of ze je wel laten gaan de volgende dag he!
Oud 02-09-2003, 20:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik zou het nooit doen, denk ik.

Al ben ik momenteel best wanhopig...
Maar ik heb 't liever met liefde, dat zeker.

Ik zou sowiso na 1x sex helemaal verliefd zijn, dus een ONS zou bij mij niet echt werken.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jadie schreef op 02-09-2003 @ 21:24:
One night stand zou ik niet doen. Ik heb liever iemand die weet wat ik wel en niet leuk vind.
Sexrelatie zou ik dus wel doen.
Euh, maar de eerste keer in een sexrelatie is toch, de eerste keer? Bovendien is juist die eerste keer ontzettend spannend. En als een jongen wat ervaring heeft, en z'n best doet, zal het ongetwijfeld erg fijn zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:49
Verwijderd
Ik weet het niet.

Sex mét liefde is natuurlijk veel beter, liever en lekkerder. Maar ik kan me goed voorstellen dat een avondje lust ook niet verkeerd is
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-09-2003 @ 22:45:
Euh, maar de eerste keer in een sexrelatie is toch, de eerste keer? Bovendien is juist die eerste keer ontzettend spannend. En als een jongen wat ervaring heeft, en z'n best doet, zal het ongetwijfeld erg fijn zijn.
Hmm, hoe moet ik deze gedachtekronkel uitleggen?

Bij een sexrelatie heb je de kans om aan elkaar te wennen en te verkennen. Bovendien is sex voor mij beter na langere tijd. Ik voel me steeds minder geremd en er gaan dus ook meer remmen los.

Een one night stand lijkt me een stuk onpersoonlijker en onwenniger.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:22
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Geen seks zonder liefde voor mij.
Ik zou nooit zomaar met iemand seks kunnen hebben zonder dat ik met diegene een heel sterke band heb.
Oud 02-09-2003, 23:26
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
M|ST schreef op 31-08-2003 @ 11:04:
Oneens. Ik wil geen seks zonder liefde.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:37
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Jadie schreef op 02-09-2003 @ 23:16:
Bij een sexrelatie heb je de kans om aan elkaar te wennen en te verkennen. Bovendien is sex voor mij beter na langere tijd. Ik voel me steeds minder geremd en er gaan dus ook meer remmen los.

Een one night stand lijkt me een stuk onpersoonlijker en onwenniger.
Helemaal mee eens. Ik heb meerdere sexrelaties gehad - puur lust dus - en hoe langer die duurden des te beter de sex werd. Probleem is dan weer vaak dat je meer voor elkaar gaat voelen dan in eerste instantie de bedoeling was.

Meestal hoeft dat geen probleem te zijn natuurlijk, maar als je allebei (of een van beiden) trouw hebt gezworen aan het credo 'vrijheid blijheid' dan is dat soms best even moeilijk.

Met sexrelaties (of one night stands) is op zich niet zoveel mis, als je maar goede afspraken met elkaar maakt over wat je van elkaar kunt verwachten. Klinkt zakelijk - en dat is het ook - maar het is vaak noodzakelijk wil je elkaar op langere termijn niet kwetsen.
Oud 04-09-2003, 13:50
Verwijderd
Oneens!

Een ONS is echt niks voor mij. Ik ga pas met iemand naar bed als ik heel veel voor hem voel. Ik wil geen sex zonder liefde.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:33
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Lijkt me heel leuk maar ik ben te verlegen en onhandig voor om er ooit een te krijgen .
Oud 04-09-2003, 15:44
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ja is leuk, maar als ik moest kiezen geef mij dan maar een lieve vriend die me door en door kent en al mijn beste plekjes weet te vinden.
Oud 04-09-2003, 16:52
enema abortion
enema abortion is offline
niks mis mee.

Kan erg leuk zijn als je even geen behoefte hebt aan een relatie. Of als je iemand wel leuk/seksueel aantrekkelijk vindt maar die persoon is geen relatiemateriaal.
Oud 04-09-2003, 17:18
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-09-2003 @ 22:45:
En als een jongen [...] z'n best doet
Da's wel een vrij grote 'als' daar, met iemand die je in de kroeg opgedoken hebt. Ik heb de indruk dat het in die gevallen voor de man in kwestie meer gaat om 'eens even flink neuken' als om ervoor zorgen dat de vrouw OOK een leuke nacht heeft... (maargoed, zal wel een vooroordeel zijn?)
Oud 04-09-2003, 17:27
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 04-09-2003 @ 18:18:
(maargoed, zal wel een vooroordeel zijn?)
Yep.

Mits de vrouw in kwestie niet te passief is en het allemaal wel best vind, in zo'n geval is het voor een man een beetje moeilijk om er voor de vrouw een daverend succes van te maken. Je kent elkaar immers niet goed en om in zo'n geval dan in een keer op de juiste knoppen te drukken is bijna puur toeval.
Oud 04-09-2003, 19:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 04-09-2003 @ 18:18:
Da's wel een vrij grote 'als' daar, met iemand die je in de kroeg opgedoken hebt. Ik heb de indruk dat het in die gevallen voor de man in kwestie meer gaat om 'eens even flink neuken' als om ervoor zorgen dat de vrouw OOK een leuke nacht heeft...
Misschien is het, als vrouw zijnde, hem dan te vertellen dat het e.e.a. een beetje teleurstellend verloopt, en dat je liever hebt dat hij z'n biezen pakt? Ik kan me nl. echt neit voorstellen dat het overgrote merendeel van de jongens zo egoistisch is, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik de enige ben die beffen gewoon lekker vind.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 19:28
Verwijderd
one night stand; nog nooit gedaan.

maar een one night flirten en zoenen vind ik wel leuk. 1 keer gedaan, maar daar is dan ook mn huidige relatie van gekomen. Maar zelf dat pas als ik aardig wanhopig begin de worden.

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 22:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het is niet ideaal natuurlijk, maar het kan wel.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 22:35
Verwijderd
Het is zeker niet ideaal, maar seks mét liefde is ook zó last tuesday.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:27
PinkyLove
PinkyLove is offline
Ik heb het zelf 1 keer gedaan, het was opzich niet verkeerd alleen een verkeerde man. geen spijt van maar doe het ook geen 2de ker meer.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 04-09-2003 @ 22:26:
Het is niet ideaal natuurlijk, maar het kan wel.
Ik vind het wel een goed alternatief, als je maar precies weet waar je aan toe bent
Ik zou het trouwens niet kunnen met iemand die ik nog maar nét ken, daar ben ik te schijterig voor
Er moet wel al een soort basis zijn, vertrouwen, vriendschap en heel duidelijke afspraken Dan kan het prima!

[edit] sex met iemand waar je écht van houdt is wel 100x lekkerder [/edit]
Oud 05-09-2003, 17:33
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Neuj, zou daar weinig behoefte aan hebben. Liefde en geborgenheid gaat bij mij voor sex.
Oud 05-09-2003, 17:46
Gwinnie
Gwinnie is offline
dat lijkt me nou echt helemaal niks.
zo ongelooflijk onpersoonlijk....

maar op zich is er niets mis mee, als het vantevoren voor beide partijen maar duidelijk is dat t voor 1 nachtje is.
sneaky weggaan smorgens vind ik zwak, je kan in ieder geval even samen ontbijten...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:53
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 05-09-2003 @ 18:46:
sneaky weggaan smorgens vind ik zwak, je kan in ieder geval even samen ontbijten...
waarschijnlijk heb je elkaar bitter weinig te melden.

Regels voor berichten