Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je dat bedoelt met betrekking tot vrouwelijke lichaamsdelen kan dit in een aantal opzichten kloppen ![]() Citaat:
Dus dat zijn ze niet altijd. Meestal niet denk ik, maar als je omgaat met oppervlakkige mannen kun je het verkeerde idee krijgen. Slechte ervaringen zeker? p.s. Mag ik er ook een paar generalisaties doorgooien? Waarom zijn vrouwen zo naïef en beïnvloedbaar? (okee eigenlijk weet ik dat wel...linker hersenhelft denken en zo) |
![]() |
|
![]() |
Er heeft hier ook iemand Freud gelezen!
![]() Uhh...mannen hebben een associatie voor groot door hun geslachtsorgaan of zoiets was het!! ![]() Groetjes Ben(die nou niet per definitie een voorkeur voor groot heeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik hecht geen waarde aan emotionele dingen [/QUOTE] En mannen zijn niet grof, ze zeggen gewoon wat ze denken, alweer in tegenstelling tot vrouwen, die er omheen draaien. [/QUOTE] en ik draai nooit ergens omheen en zeg altijd wat in me opkomt... maar dan zal ik zeker een uitzondering zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Omdat Ben homo is, is er een grotere kans dat hij gevoeliger is dan de gemiddelde man en is er een grotere kans dat hij minder mannelijk is dan de gemiddelde man en is er dus een grotere kans dat hij minder van typische mannelijke voorkeuren houdt. En ik vind dit een groot compliment voor je Ben, want niemand mag wensen een typische man te zijn. Ik ben ook geen typische man, ik ben meer een hetero met een homo-karakter.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil niet typisch zijn. Ben lekker mezelf er zijn al zoveel anderen. ![]() ![]() Homo's zijn gemiddeld gezien gevoeliger ja, maar ik heb daar persoonlijk minder last van dan de gemiddelde zeg maar. Mijn reden tot dit besluit is van andere aard. Groetjes Ben(die gewoon accepteert dat hij homo is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Groetjes Ben(die weinig moeite heeft met zijn besluit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() gevoelig---> lichamelijk of emotioneel? lichamelijk: tsja de bouw he genen ed geestelijk: mannen net zo goed en anders: hormonale zooi en linkerhersenhelft, blaat. waar die voorkeur voor groot over gaat snap ik niet... er zijn toch ook mannen die juist vallen op klein ![]() en ik heb zelf juist een voorkeur voor grote mannen ![]() verderz: (om op een andere reply in te gaan) of ik naïef ben weet ik niet (ik vind iig van niet) maar beïnvloedbaar ben ik zeker (bijna) niet!! en ik ken ook een jongens die heel erg naïef en beïnvloedbaar is..... argh, dit topic staat vol generalisaties (=conclusie) ![]() |
![]() |
|
Ga terug naar Lifestyle als je enkel met 2 ondoordachte generalisaties komt op F&L!!!
Mannen zijn grofweg genomen inderdaad iets ruwer, en minder tactvol, maar ze zijn wel vaker direct. Mischien wordt er van de man gedacht dat hij vrouwen moet beschermen en daardoor iets ruwer moet zijn. En wat groot betreft, mannen hebben inderdaad grote torens als het WTC ontworpen, maar is dat een minpunt? Het zal wel aan de cultuur liggen dat mannen zich verschillend gedragen van vrouwen. REIE Relativeer het maar lekker, dan is het ineens helemaal niet erg meer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stop inderdaad met generaliseren. Je kan niemand in 1 doosje steken. Dan zijn we idd niet met filosofie bezig. (Zou trouwens nogal saai zijn als mannen en vrouwen hetzelfde waren. Dan missen we o.a. al die blondjes moppen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou ik vind het allemaal een beetje vreemd. Ik ga er altijd bij mezelf vanuit dat ik een mens ben, jongen, en in een normale omgeving ben opgegroeid met normale mensen en onder normale omstandig heden. Dan kan ik er ook wel vanuit gaan dat alles wat ik vind en doe ook wel normaal is.
Ik hou absoluut niet van groot. Soms is klein veel leuker en lekkerder. Een heel simpel voorbeeld, ik lust alleen hele kleine stukjes kaas. Dus mannen (dwz ik ben een man en spreek ff voor alle mannen) hoeven niet van grote dingen te houden. Wel is het natuurlijk wel zo dat de man bepaalde dingen moet beschermen. Met op #1 zijn genen, dus moet zijn grondgebied groot genoeg zijn, ook moet de auto waarin hij rijd practisch zijn, dus het wordt een station wagon. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() *heeft wat dat betreft geen voorkeur voor groot* Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Seksualiteit |
Marokkaanse mannen betere minnaars dan Negers en Blanke Mannen. Kev25 | 23 | 19-11-2015 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Bewezen: vrouwen vallen op mannen met dure auto's supergirl#1 | 30 | 24-09-2009 11:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De mannen van steen. Ieke | 0 | 11-04-2005 17:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL]De man met het okselhaar totaan zijn tenen GoodforNothing | 5 | 25-03-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
De jongen, de oude man en de zoektocht naar suiker. AtHell | 7 | 04-01-2003 09:58 |