Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 16:55
mila
mila is offline
Ik snap zelf niet echt wat mensen leuk vinden aan de series buffy en charmed... je weet altijd hoe het afloopt ( namelijk goed ) en meestal is het een vrij slap verhaal. Verder lijkt het me dat het alleen geschikt is voor mensen die houden van fictie, want er komt me een toch een hoop onzin in voor (zie; heksen, weerwolven, vampiers etc. )

Maar goed... mijn mening...

Iemand anders??...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 17:13
FireCracker
FireCracker is offline
ik ben een gigantische buffy fan, pmdat ik gewoon van het verhaal hou, de humor is echt meesterlijk (al snappen de meeste mensen de buffy humor niet helemaal), de acteurs en actrices, de muziek... alles gewoon

p.s. zo voorspelbaar vind ik het eigenlijk helemaal niet
Oud 22-08-2003, 17:21
Qimm
Qimm is offline
Het spreekt enorm tot de fantasie, dat vind ik heerlijk. Bovendien vind ik verhalen over het 'bovennatuurlijke' altijd al cool. Voorspelbaar, nee. Ja, de goeien winnen meestal, beetje lastig als je hoofdrol speler dood gaat (al gebeurd dat wel es ) Nee tis niet voorspelbaar en gewoon spannend. Voorwaarde is wel dat je het moet volgen. Een losse aflevering is meestal onboeiend.
Oud 22-08-2003, 17:26
Verwijderd
Ik snap het ook niet *haalt schouders op*.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:34
Verwijderd
Hmm...Mooie mensen, Lesbian sex, Horror, Humor, Drama...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:47
Verwijderd
Voor mij is het eventje ontsnappen in een andere wereld. En ik vind Buffy en Charmed allebei humor (meestal dan).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:11
ZerO
ZerO is offline
Ik keek Buffy en Charmd ook regelmatig in het begin , maar het word me nu een beetje teveel. Na een tijdje is de lol er van af en word het saai.
Oud 22-08-2003, 18:12
Verwijderd
Geweldige personages, dialogen, verhaallijnen, Buffyverse, actrices/acteurs..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 22-08-2003 @ 18:47:
Voor mij is het eventje ontsnappen in een andere wereld. En ik vind Buffy en Charmed allebei humor (meestal dan).
Mjah, my thoughts exactely .
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Mooie mensen, Lesbian sex, Horror
Een ultieme combinatie
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:10
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben tv-verslaafd. Als ik eenmaal iets volg kan ik er niet meer mee stoppen.
Oud 22-08-2003, 23:11
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-08-2003 @ 18:21:
Het spreekt enorm tot de fantasie, dat vind ik heerlijk. Bovendien vind ik verhalen over het 'bovennatuurlijke' altijd al cool. Voorspelbaar, nee. Ja, de goeien winnen meestal, beetje lastig als je hoofdrol speler dood gaat (al gebeurd dat wel es ) Nee tis niet voorspelbaar en gewoon spannend. Voorwaarde is wel dat je het moet volgen. Een losse aflevering is meestal onboeiend.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:12
wissie
wissie is offline
Ik vind er ook niets aan. Zulke dingen zijn subjectief, wat de ander er geweldig aan vindt hoef jij niet leuk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 09:47
BCR
BCR is offline
Tis niet voorspelbaar, dat even voorop. En ten tweede het is humoristisch en spannend en een erg aangename tijdbesteding .
Oud 23-08-2003, 14:29
Blubje
Blubje is offline
ik ben mega charmed fan en buffy vind ik ook geweldig! het is gewoon ontzettend leuk. je kunt je fantasie een beetje laten werken en de series bestaan zeker niet alleen uit fictie er zit juist heel erg veel realiteit in. dat heksen/vampiers/demon gedoe is eigenlijk alleen maar om een verhaal eromheen te bouwen.

de humor is echt meesterlijk, ik kan bijna nergens zo hard om lachen als om charmed-humor (en buffy-humor ook wel).

het is spannend, ook nog.

en ik wil echt ff uit de wereld helpen dat het voorspelbaar is, want dat is het dus absoluut niet! bijna bij iedere aflevering gebeurd wel iets dat je denkt van 'huh?!' en het loopt ook lang niet altijd goed af, kijk naar charmed (de dood van Prue bijv.) maar ook in Buffy (buddy i al 2 keer dood geweest bla bla) dus zeker niet voorspelbaar!!!

naja en verder: de actrices die erin spelen zijn ook nog eens leuk om naar te kijken...

verder vind ik dit een vrij nutteloos topic, want het heeft gewoon met smaak te maken, denk ik, ik kijk zowieso belachelijk veel series (als in: ik probeer werkelijk alles te volgen) ik hou gewoon van series.

mja je kunt nu wel overal een topic over gaan maken, ik snap bijvoorbeeld niet wat iedereen zo geweldig vind aan Lord of the Rings, want daar vind ik persoonlijk weer geen zak aan.
Oud 23-08-2003, 16:09
Twijg
Twijg is offline
Charmed is gewoon een super serie!
Ik ben zoiezo helemaal fan van alles wat met fantasy te maken heeft, het is gewoon leuk!
Neem nou, dat Piper in een Wendigo veranders, das toch LOL

Ik vind het trouwens echt jammer dat Charmed niet meer op tv is!
Het moet terug komen, ik was verslaafd!
Oud 23-08-2003, 17:16
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Twijg schreef op 23-08-2003 @ 17:09:

Ik vind het trouwens echt jammer dat Charmed niet meer op tv is!
Het moet terug komen, ik was verslaafd!
nog heel ff wachten in het najaar komt het weer! ik denk dat dat september/oktober zal zijn *wiehhh*
Oud 23-08-2003, 17:21
Twijg
Twijg is offline
Ech waar? *juicht* Jeeeeeeeh, Happy Me!!!!!!
Charmed komt terug, nu ben ik helemaal gelukkig!

Ahh, en Piper en Leo krijgen een schattig klein babytje
Oud 23-08-2003, 17:42
Verwijderd
Ik vind het gewoon geweldig (Charmed dan). Leuke personage's, leuke acteurs en actrice's, leuke humor etc.

En het is zeker niet zo voorspelbaar, en het loopt ook niet altijd goed af (de dood van Prue bijvoorbeeld).
Het verhaal is goed bedacht enzo, en ze verzinnen steeds wel weer wat leuks zodat het nooit saai wordt.

En ik weet niet of dat ook voor anderen geld maar ik kan me best identificeren met sommige personage's (Prue).
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:08
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-08-2003 @ 18:26:
Ik snap het ook niet *haalt schouders op*.
same here
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:22
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 23-08-2003 @ 18:42:

En ik weet niet of dat ook voor anderen geld maar ik kan me best identificeren met sommige personage's (Prue).
identificatie is idd ook een belangrijk punt er is altijd wel iemand waar je een beetje op lijkt op sommige punten *bij mij is dat juist Piper uit charmed*
Oud 23-08-2003, 19:22
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
mila schreef op 22-08-2003 @ 17:55:
Ik snap zelf niet echt wat mensen leuk vinden aan de series buffy en charmed...
Spike, Xander, Angel
Oud 23-08-2003, 19:31
mila
mila is offline
Goed goed... meningen verschillen,
Maar voor wie de buffy musical hebben gezien, halooo ik moest meteen de tv uitzetten wat een gejank zeg! pfieuw! ze kunnen niet slecht acteren maar ga niet zingen als je dat niet kunt...

Ja ook hier zullen meningen verschillen, maar ik blijf bij mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:33
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
mila schreef op 23-08-2003 @ 20:31:
Maar voor wie de buffy musical hebben gezien, halooo ik moest meteen de tv uitzetten wat een gejank zeg! pfieuw! ze kunnen niet slecht acteren maar ga niet zingen als je dat niet kunt...

James kan wel zingen (Spike) en Amber (Tara) ook, en Anthony (Giles) ook!! En dat ene liedje van Xander en Anya zijn cool
Oud 23-08-2003, 19:41
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 23-08-2003 @ 20:33:
James kan wel zingen (Spike) en Amber (Tara) ook, en Anthony (Giles) ook!! En dat ene liedje van Xander en Anya zijn cool
"look at me! I'm dancing crazy!"

precies... James, Amber en Ash hebben goddelijke stemmen
Oud 23-08-2003, 19:44
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 23-08-2003 @ 20:41:
"look at me! I'm dancing crazy!"

precies... James, Amber en Ash hebben goddelijke stemmen
Ik vind t 'I'm under your spell'-liedje zo mooi... Heel lief enzo... En als ze er dan achter komt dat Willow echt een spreuk op haar gebruikt... Zo heel zielig: 'I'm under your spell...'
Oud 23-08-2003, 19:47
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 23-08-2003 @ 20:44:
Ik vind t 'I'm under your spell'-liedje zo mooi... Heel lief enzo... En als ze er dan achter komt dat Willow echt een spreuk op haar gebruikt... Zo heel zielig: 'I'm under your spell...'
ja.. ik aanbid amber... *zucht*
Oud 23-08-2003, 19:52
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 23-08-2003 @ 20:47:
ja.. ik aanbid amber... *zucht*
Persoonlijk vond ik Amber eerst maar irritant... En net toen ik haar leuk begon te vinden
Spoiler
Oud 24-08-2003, 11:07
Verwijderd
Ik liep in Canterbury (UK) en ik zag het officiele boek van 'Once More, With Feeling'. Ik kon het niet laten. Zit bladmuziek en alles in
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:08
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 23-08-2003 @ 20:52:
Persoonlijk vond ik Amber eerst maar irritant... En net toen ik haar leuk begon te vinden
Spoiler
dat is allang uitgezonden, wahahahah
Oud 24-08-2003, 11:10
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 24-08-2003 @ 12:08:
dat is allang uitgezonden, wahahahah
Jaja, weet ik, maar het zou kunnen dat hier mensen zijn die dat nog niet hebben gezien, en dan ist zo zielig als ik dat zo neerzet. Toch?
Oud 24-08-2003, 11:34
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 24-08-2003 @ 12:10:
Jaja, weet ik, maar het zou kunnen dat hier mensen zijn die dat nog niet hebben gezien, en dan ist zo zielig als ik dat zo neerzet. Toch?
dan kijken ze ook geen buffy en vinden ze het vast niet erg dat ze dood is
Oud 24-08-2003, 11:43
Noínden
Noínden is offline
Ja, okay. Laat maar. Spoiler-vrij.
Oud 25-08-2003, 20:17
Apomes
Apomes is offline
ik kijk alleen charmed, buffy wind ik persoonlijk ook wat flauw met die buffy robot maarja mijn mening.

charmed:

goed:
The cast
het verhall
humor
zus band
onvoorspelbaarheid: wie had in hemelsnaam gedacht dat leo
Spoiler
ging worden ?
special effects zijn wel redelijk goed

de producer: AARON SPELLING , die man is de beste producer ooit en ook de rijkste, want hij heeft eht grootste huis in LA .

slecht:
00000000000000 niets dus :-p.
Oud 26-08-2003, 14:06
kiek
kiek is offline
Ik vond het eerst altijd echt geweldg, maar sinds seizoen...iets (na de laatste keer dat Buffy dood ging) vond ik het steeds midner worden. Dat hele Spike/Buffy gedoe enz vond ik in het begin wel leuk, maar later niet meer. En die one-liners van Buffy (bijv. voordat ze gaat 'slayen') vodn ik eerst altijd wel leuk, maar nu is dat eigenlijk een beetje stom, werd er een beetje ziek van. Ik kijk het nog wel, omdat ik gewoon het verhaal wil volgen, en ik vind het toch nog wel leuk Charmed vind ik wat minder. Ik vind het gewoon soms een beetje dom.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:43
Tsasil
Tsasil is offline
Charmed is gewoon loos tijdverdrijf. Geen hoogstaand filosofisch gezeik, gewoon voorspelbaar met slechte humor en loze romantiek. Voor mij is het gewoon even de hersens op nul en een uurtje naar een beeldscherm staren.

Waarom dan charmed en niet een of andere andere soap? Omdat charmed een van de weinige series is die me niet mateloos irriteert, wonder boven wonder.
Oud 26-08-2003, 15:34
Verwijderd
Ik vind beide gewoon erg leuk om naar te kijken, 't is eens iets anders dan alle problemen die we in dit leven kennen. Lekker met vampiers stoeien etc, gewoon leuk.

Daarnaast loopt het echt niet altijd goed af (denk aan: Prue die dood ging, en in Buffy gaan ook mensen dood en gebeuren dingen die ik niet echt goed vind... is gewoon spannend (Buffy dan, Charmed is vooral grappig).).

Ennehm, tja, ik hou wel van dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:43
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik kijk charmed nooit maar buffy wel omdat:
ik helemaal lekker weg kan dromen
het net over wat serieuzere dingen gaat dan in de meeste series
ik een james marsters obsessie heb
een zwak heb voor lange leren jassen
er hele grappige humor in zit
en gewoon omdat ik t een heerlijke serie vindt!

Ik heb wel es dat er weer zo'n idioot monster op de voorgrond treedt, dat t net is alsof ik power rangers zit te kijken, dat vind ik dan wel weer erg lomp om te zien maar krijg er alleen maar lachbuien van.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:23
ssjpan
ssjpan is offline
Ja zo kun je over alles wat je niet leuk vind wel gaan zeiken, sommige mensen vinden het leuk, anderen niet.
Ik vind het zelf wel leuk, maar niet dat ik het altijd kijk ofzo.
Oud 26-08-2003, 16:27
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 26-08-2003 @ 16:43:
...er hele grappige humor in zit...
Hm. Dat is een pleonasme.
Oud 26-08-2003, 18:52
Thalionlachiel
Thalionlachiel is offline
whaha ik ben charmed fan.. ik was al fan van Alyssa Milano en Shannon.. en ik vind het verhaal zoo leuk.. echt leuk.. en nu met die baby oowk zo leuk

en Buffy.. ja daar ben ik het met Es mee eens
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:55
Verwijderd
Ik kijk het om te ontsnappen aan de dagelijkse werkelijkheid en omdat ze hebben bijgedragen aan de persoon die ik nu ben
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:04
Anteverta
Anteverta is offline
Ik vind het heerlijke series om naar te kijken. Ok, ze zijn soms wat voorspelbaar, maar wat maakt dat nou uit. Vrijwel iedere serie is voorspelbaar, en bijna alles loopt altijd goed af.
Ik ging er iedere woensdag helemaal klaar voor zitten, drinken er bij, chips, en dan van half 9 tot 11 tv zitten kijken. Kon ik gewoon echt naar uit kijken. Zou niet precies weten wat ik er nou zo geweldig aan vind. Ik denk dat zowel de personages als de gebeurtenissen me aanspreken. En de humor (kan me echt doodlachen om de opmerkingen die ze maken)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:07
Noínden
Noínden is offline
http://www.angelicslayer.com/tbcs/quotes/

Buffy-quotes

angelicslayer.com is trouwens verder ook wel leuk... Niet bijzonder, gewoon leuk.
Oud 26-08-2003, 19:09
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-08-2003 @ 19:55:
Ik kijk het om te ontsnappen aan de dagelijkse werkelijkheid en omdat ze hebben bijgedragen aan de persoon die ik nu ben
die is mooi ja, dat is bij mij ook wel zo...
Oud 26-08-2003, 19:16
Thalionlachiel
Thalionlachiel is offline
ja bij mijn oowk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:40
Nessa
Nessa is offline
Citaat:
mila schreef op 23-08-2003 @ 20:31:

Die musical is egt lol, maar ze kunne idd nie zo goed zinge. Willow helemaal niet, maar Dawn en Giles bijv. kunnen erg goed zingen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:44
Nessa
Nessa is offline
Weet iemand trouwes hier wneer buffy en charmed weer bginnen?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:24
Verwijderd
Ik weet niet hoe ik jullie dit moet vertellen, maar volgens mij keert Buffy niet terug deze winterprogrammering. Op http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/ staat alleen dat Charmed terugkomt...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 28-08-2003 @ 15:24:
Ik weet niet hoe ik jullie dit moet vertellen, maar volgens mij keert Buffy niet terug deze winterprogrammering. Op http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/ staat alleen dat Charmed terugkomt...
Neeeee.... *pouts* Dat kunnen ze niet menen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten