Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben mega charmed fan en buffy vind ik ook geweldig! het is gewoon ontzettend leuk. je kunt je fantasie een beetje laten werken en de series bestaan zeker niet alleen uit fictie er zit juist heel erg veel realiteit in. dat heksen/vampiers/demon gedoe is eigenlijk alleen maar om een verhaal eromheen te bouwen.
de humor is echt meesterlijk, ik kan bijna nergens zo hard om lachen als om charmed-humor (en buffy-humor ook wel). het is spannend, ook nog. en ik wil echt ff uit de wereld helpen dat het voorspelbaar is, want dat is het dus absoluut niet! bijna bij iedere aflevering gebeurd wel iets dat je denkt van 'huh?!' en het loopt ook lang niet altijd goed af, kijk naar charmed (de dood van Prue bijv.) maar ook in Buffy (buddy i al 2 keer dood geweest bla bla) dus zeker niet voorspelbaar!!! naja en verder: de actrices die erin spelen zijn ook nog eens leuk om naar te kijken... verder vind ik dit een vrij nutteloos topic, want het heeft gewoon met smaak te maken, denk ik, ik kijk zowieso belachelijk veel series (als in: ik probeer werkelijk alles te volgen) ik hou gewoon van series. mja je kunt nu wel overal een topic over gaan maken, ik snap bijvoorbeeld niet wat iedereen zo geweldig vind aan Lord of the Rings, want daar vind ik persoonlijk weer geen zak aan.
|
Charmed is gewoon een super serie!
Ik ben zoiezo helemaal fan van alles wat met fantasy te maken heeft, het is gewoon leuk! Neem nou, dat Piper in een Wendigo veranders, das toch LOL ![]() Ik vind het trouwens echt jammer dat Charmed niet meer op tv is! Het moet terug komen, ik was verslaafd!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het gewoon geweldig (Charmed dan). Leuke personage's, leuke acteurs en actrice's, leuke humor etc.
En het is zeker niet zo voorspelbaar, en het loopt ook niet altijd goed af (de dood van Prue bijvoorbeeld). Het verhaal is goed bedacht enzo, en ze verzinnen steeds wel weer wat leuks zodat het nooit saai wordt. En ik weet niet of dat ook voor anderen geld maar ik kan me best identificeren met sommige personage's (Prue). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Goed goed... meningen verschillen,
Maar voor wie de buffy musical hebben gezien, halooo ik moest meteen de tv uitzetten wat een gejank zeg! pfieuw! ze kunnen niet slecht acteren maar ga niet zingen als je dat niet kunt... Ja ook hier zullen meningen verschillen, maar ik blijf bij mijn mening... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() precies... James, Amber en Ash hebben goddelijke stemmen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik kijk alleen charmed, buffy wind ik persoonlijk ook wat flauw met die buffy robot maarja mijn mening.
charmed: goed: The cast het verhall humor zus band onvoorspelbaarheid: wie had in hemelsnaam gedacht dat leo
Spoiler
special effects zijn wel redelijk goed de producer: AARON SPELLING ![]() ![]() ![]() slecht: 00000000000000 niets dus :-p.
|
Ik vond het eerst altijd echt geweldg, maar sinds seizoen...iets (na de laatste keer dat Buffy dood ging) vond ik het steeds midner worden. Dat hele Spike/Buffy gedoe enz vond ik in het begin wel leuk, maar later niet meer. En die one-liners van Buffy (bijv. voordat ze gaat 'slayen') vodn ik eerst altijd wel leuk, maar nu is dat eigenlijk een beetje stom, werd er een beetje ziek van. Ik kijk het nog wel, omdat ik gewoon het verhaal wil volgen, en ik vind het toch nog wel leuk
![]() |
![]() |
|
Charmed is gewoon loos tijdverdrijf. Geen hoogstaand filosofisch gezeik, gewoon voorspelbaar met slechte humor en loze romantiek. Voor mij is het gewoon even de hersens op nul en een uurtje naar een beeldscherm staren.
Waarom dan charmed en niet een of andere andere soap? Omdat charmed een van de weinige series is die me niet mateloos irriteert, wonder boven wonder.
|
Verwijderd
|
Ik vind beide gewoon erg leuk om naar te kijken, 't is eens iets anders dan alle problemen die we in dit leven kennen. Lekker met vampiers stoeien etc, gewoon leuk.
Daarnaast loopt het echt niet altijd goed af (denk aan: Prue die dood ging, en in Buffy gaan ook mensen dood en gebeuren dingen die ik niet echt goed vind... is gewoon spannend ![]() Ennehm, tja, ik hou wel van dat soort dingen ![]() |
![]() |
|
Ik kijk charmed nooit maar buffy wel omdat:
ik helemaal lekker weg kan dromen het net over wat serieuzere dingen gaat dan in de meeste series ik een james marsters obsessie heb een zwak heb voor lange leren jassen er hele grappige humor in zit en gewoon omdat ik t een heerlijke serie vindt! Ik heb wel es dat er weer zo'n idioot monster op de voorgrond treedt, dat t net is alsof ik power rangers zit te kijken, dat vind ik dan wel weer erg lomp om te zien maar krijg er alleen maar lachbuien van. |
![]() |
|
Ik vind het heerlijke series om naar te kijken. Ok, ze zijn soms wat voorspelbaar, maar wat maakt dat nou uit. Vrijwel iedere serie is voorspelbaar, en bijna alles loopt altijd goed af.
Ik ging er iedere woensdag helemaal klaar voor zitten, drinken er bij, chips, en dan van half 9 tot 11 tv zitten kijken. Kon ik gewoon echt naar uit kijken. Zou niet precies weten wat ik er nou zo geweldig aan vind. Ik denk dat zowel de personages als de gebeurtenissen me aanspreken. En de humor ![]() |
![]() |
|
http://www.angelicslayer.com/tbcs/quotes/
Buffy-quotes ![]() ![]() angelicslayer.com is trouwens verder ook wel leuk... Niet bijzonder, gewoon leuk.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet hoe ik jullie dit moet vertellen, maar volgens mij keert Buffy niet terug deze winterprogrammering. Op http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/ staat alleen dat Charmed terugkomt...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
dinsdag avond, NET 5 avond!! roman | 55 | 19-10-2004 16:42 | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over JOU! Donnie | 151 | 13-01-2004 16:57 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de ergste film die je ooit heb gezien?? Toet0r | 151 | 31-05-2003 19:55 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel nr heel-veel :p Verwijderd | 501 | 17-03-2003 15:38 | |
Films, TV & Radio |
jankavond SHAZZ | 32 | 08-07-2002 18:26 |