Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb van vanmiddag tot zondag een weekend voor eerstejaars met een faculteitsvereniging, en vanaf maandag een introductieweek van de universiteit. Ik ben wel bezig.
![]() In Dordt schijnt de laatste tijd vrijwel elke zaterdag iets te doen te zijn, dus als je daar in de buurt woont; ik ben er een keer bij geweest en het was erg gezellig. Huur een dvd. Doe een dansje. Ga bij een vriend(in) slapen. Maak een bos/strandwandeling. Leer Japans.
|
Ga een heeeel moeilijk recept opzoeken en kook iets heel erg lekkers waar je heel lang mee bezig bent.
Leer een instrument spelen. Spreek af met iemand die je lang niet hebt gezien. Ga op bezoek bij je oma/opa. Ga je kamer metamorfosen. Ga lekker in de tuin zitten met een tijdschrift en word bruin. Ga met vrienden lekker op een terrasje zitten. Ga klusjes doen voor geld (oppassen, schoonmaken, weet ik veel), dan kan je de volgende dag weer iets doen wat geld kost ![]()
|
Verwijderd
|
Nou vooruit dan maar...
Reunie houden met de klas, bij een klasgenoot in de tuin, tentje neerzetten, wat frisdrank, chips, kaarsjes erbij, een paar tafels, stoelen, barbecue, vlees, eten, en klaar is je privé/terras. Daarna overnachten, evt. slapen, en lol maken. Kosten waren 6 euro per persoon. Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 14:07. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #30 Verwijderd | 489 | 14-06-2005 20:05 | |
De Kantine |
heeft er iemand... lizje | 55 | 04-02-2004 15:07 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een goed idee?? Kwyjibo | 109 | 19-11-2003 11:01 | |
Lifestyle |
Merken; Wat kan nog en wat is echt zooo van gister rodina | 234 | 12-03-2003 22:09 | |
Lifestyle |
broertje/zusje net als jij qua stijl: leuk/fout? Verwijderd | 64 | 24-04-2002 22:03 | |
Liefde & Relatie |
wat moet er op t kaartje staan????? snowboardgirl | 3 | 25-01-2002 19:20 |