Advertentie | |
|
![]() |
|
het PotC topic part 2 is ook al geboren
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=573871 maar om toch even antwoord te geven op je vraag: Hij is echt uberhip! ![]() |
![]() |
|
Johnny is van mij! *sleept mee*
(film gisteraaf gezien, was geweldig, zaal bijna leeg (iets van 14 man ofzo) En wij maar kwijlen, oei ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() oeps...t kwijlen begint weer maar als je gister PotC heb gezien..moest je dan geen Edward Scissorhands kijken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En hij is wel alleen van mij! Als ik je lief vind mag je um af en toe lenen van me ![]()
|
nou ja... om maar even in vrouwentaal te spreken...
ooooee aaaaaaaaaaaaaaaaah... *kwijl* Keira Knightley is van mij....... maar ik wil dr wel delen ![]() ![]() ![]() *blaat* ![]() neuj maar goed... Keira Knightley heb ik toch nog wel liever dan die mannetjes... vind haar toch zeker het vermelden waard dacht ik zo ![]()
||
Citaat:
![]() Uhm, goede film, lekkere mannen, veel humor. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
soundtracks Pirates of the carribean artnael | 26 | 22-10-2004 17:53 | |
Films, TV & Radio |
Jerry Bruckheimer KIET | 15 | 24-04-2004 21:55 | |
Films, TV & Radio |
wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien? Krugdinho | 130 | 24-10-2003 07:40 | |
Films, TV & Radio |
Pirates of the Carribean Verwijderd | 19 | 14-09-2003 00:31 | |
Films, TV & Radio |
pirates of the carribean checko | 5 | 04-09-2003 16:11 | |
Films, TV & Radio |
Pirates of the carribean Twijg | 500 | 18-08-2003 19:49 |