Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn beste vriendin heet Stefanie en haar vriend heet Stefan.
![]() Opzich wel weer grappig, want ik ben best close met haar en allebei onze vriendjes heten Stefan. ![]() ![]()
|
Ik heet Sandra en een goede vriend/mijn crush heet Sander..
Het is net of je tegen jezelf loopt te praten als je hem aanspreekt met "San".. Kunnen we allebei gelukkig wel om lachen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de overbuurvrouw van mijn ouders heet José, ze heeft al 4 jaar een vriend in Spanje; José (alleen uitgesproken met een G dus, geen J, je schrijft het exact hetzelfde ![]() Ook wel lollig ![]() En een jongen uit mijn klas, zijn ouders; Zijn moeder heette voor ze ging trouwen Marie Timmermans en nadat ze ging trouwens; Marie Timmerman-Timmermans. Vond ik ook wel geinig ![]() |
![]() |
|
ik heb een gewone vriend Dennis en een gewone vriendin Denise
Ikzelf heet Stephanie en heb een ex gehad die Stefano heette en ik heb nu een vriend (waarvan ik ondertussen weet dat ie op me is maar wel gewone vriend hoor ![]() ![]()
|
Mark & Mieke
Mwoah, ik zie alleen de eerste letter als overeenkomst ![]() (En dat is dan ook meteen vrijwel de enige overeenkomst die wij hebben, maargoed ![]() Edit: mijn ouders heten allebei Tonny, maar we noemen paps Ton omdat het anders zo lastig is met ze uit elkaar te houden ![]()
Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 18:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb gehoord over een gezin waarin ze twee dochters hebben: Kim en Kay. de meisjes zijn al wel langer op de wereld dan dat de carrière van Kim 'Kay bestaat (kent iemand haar? belgische 'zangeres')... |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik ken ook nog es Kim 'Kay al staat er op het moment ff geen liedje van haar in m'n hoofd, maar de naam ken ik wel.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Hmm..
Dan kan je je kinderen ook AC en DC noemen.. Citaat:
![]() Prachtig. Ik zie twee hennies, met een ouwe tas Ik dacht 'die twee hennies, die hou ik effe vas' Maar dat is vast ook al heel erg uitgemolken..
||
Citaat:
![]() een vriendin van me heet stefanie en haar broer heet stefaan voor de rest kan ik zoveel niet bedenken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Als je bijna niets lust... Balance | 60 | 20-06-2008 13:56 | |
Eten & Drinken |
Tijdelijke "verslavingen" Friendly Friend | 95 | 14-11-2006 15:43 | |
Eten & Drinken |
Rare eetgewoontes.. JJ13 | 149 | 26-08-2005 17:15 | |
Lifestyle |