Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, kijk eens op Shoutweb.com. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar meneer starter heeft nog niet zoveel forum ervaring en dat zou dus voor enige verwarring kunnen zorgen. ![]()
|
![]() |
Dank voor de reacties (@ heren m/v die afzeiken : wat luisteren jullie dan? Ik wil dat ook met alle plezier afzeiken, en als je nog hobbies hebt: ik heb de tijd hoor, die haal ik ook graag neer. Dat er xduizend mensen op voetbal zitten betekent toch ook niet dat daar iets mis mee is?)
Aan de lui die serieus antwoordden: dank, ik zal het proberen te luisteren! Oja nog ff aan de niet serieuze lui: nee Linkin Park is niet zeldzaam aldus jullie, en dr zijn dan mss veel bands die ook metalachtige rock maken, maar een band waar je fan van bent, is toch eigenlijk altijd een beetje uniek ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oké even denken hoor:
Ook allemaal ongeveer de soort muziek die Linkin Park maakt, maar Evanescence en InMe komen denk ik het meest in de buurt van Linkin Park.
Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 23:19. |
![]() |
|
goede jeroen die band is goed.
maar vooruit: topicstarter: Wat steve zei, dry cell. en: 40 below summer 7th rail crew Blank Theory Apex Theory Boiler Room 4Lyn Element of Surprise Chronic Future Depswa (!) Fingertight Deadlights Concubine Crawlblind Five point o factory 81 From Zero Endo Hoax One Minute Silence Number One Son Project 86 Primer 55 Swift No December Veel plezier, deze bands zijn wel checken waard.
|
![]() |
En als je wat harders wil mag je natuurlijk altijd de wereld van de melodic death binnenstappen met bands als chimaira en fear factory (beiden goede bands na bands als linkin park, vork is de schuld van mijn muzieksmaak van nu
![]()
||
Citaat:
als ik naar amazon.com ga zie ik dat waardeerders van Linkin Park ook luisteren naar: *chevelle*disturbed*metallica*staind*adioslave*godsmack*nickelback*pud dle of mudd*evanescence*POD*Korn*trust company*Good charlotte* valt misschien iets tussen waarvan je wat spul kan downen?
||
Citaat:
||
Citaat:
Eens. Maar goed, misschien ging het erom dat linkin park fans dat kunnen waarderen, al denk ik het niet, 30 seconds to mars is toch wat ingewikkelder dan het standaard linkin werk (niet dat de muzikanten van linkin niet technisch hoeven te zijn, maar goed, het is veilige muziek).
||
Citaat:
![]() zelf stel ik vooral Hed PE voor, maar dan vooral het album Broke, hoewel Blackout ook wel aardig is
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dan kan ik taproot en limp bizkit ook nog aan het lijstje toevoegen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En alle nieuwe racties: veel dank, d'r is een hoop om te proberen in ieder geval! (zo das het laatste wat ik zeg over dat LP niet origineel is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Strata schijnt goed te zijn volgens een vriend van mij, en verder tja, er zijn er al genoeg opgenoemd dus ik sluit mijn mond... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
linkin park kut--> vergelijkebare bands kut maar goed, chevelle vind ik eerlijk gezegd zo slecht niet ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Muziek |
Crazy Town - Darkhorse Carn | 12 | 26-09-2004 01:07 | |
Muziek |