Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooie tekening!!!
![]() ![]() alleen dat "geweer" mocht wel iets realistischer ![]() - lege hulzen die eruit vallen aan de rechter kant ![]() - "casing ejector" en een "bolt" die heen en weer "dansen" - kleine kruitspoortjes en vonkies waar de hulzen eruit vallen Maar ik weet niet wat je bedoeling was, zelf een wapen bedenken of een echt bestaand iets maken, dan lijkt ie nl niet echt ![]() 1 ding: die tasjes ![]() waar zijn die voor bedoelt? zo'n magazijn past er niet in denkik ![]() maar de tekening is gewoon top! ![]()
Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 22:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
haha ik dacht dat deze tekening uit de forum lag en plotseling krijg ik allemaal reacties
![]() Maar bedankt voor alle racties. Citaat:
Hey bedankt, je hebt wel gelijk over zijn geweer (al weet ik niet wat een "casing injector" en een "bolt die heen en weer dansen zijn), maar het wapen is idd matig. Ik ga het nu niet meer veranderen want dan moet ik het weer inscannen en bewerken en niemand die het boeit. Maar in dat tasje zit vast een medicijn of een soort geavanceerd apparaat of sigaren. ![]() |
![]() |
|
![]() Simpel links zie je de bolt die gaat heen en weer (kan ook op de zijkant zitten) en rechts zo'n kleppie wat open en dicht gaat als er elke x een huls uit wordt geduwt ![]() maar je tekening ziet er echt gaaf uit! ![]()
|
![]() |
|
![]() |
je hebt hem te ver naar rechts getekend, want nu staat ie niet midden op het papier. maakt opzich niet uit, door dat vuur, maar het is mooier als hij dan het hele papiertje in beslag neemt, in plaats dat je nu recht nog een -prachtig mooie- witte rand ziet. snap je?
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sterven onder de zon. ExpoRules | 9 | 26-04-2011 14:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
moord in Antwerpen Tiño | 323 | 22-06-2006 15:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Piloot / BBE Verwijderd | 10 | 03-11-2005 09:55 | |
Lid Hofstadgroep in Amsterdam opgepakt. Hydrogen | 67 | 28-07-2005 13:36 | |
Joodse Defensie Liga (JDL) actief in Nederland!!!!!! Sweet_Hadar | 189 | 15-05-2003 21:03 | |
Gewapende man voert actie tegen breedbeeld-tv.. Verwijderd | 68 | 16-03-2002 16:14 |