Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2003, 11:42
Williams
Williams is offline
wat vinden jullie ervan als je het 4 keer probeerd met iemand?
je maakt het uit, komt er achter dat je niet zonder elkaar kan...etcetc...
periodes zijn:
1 dag...uit...1 week...uit...3 maanden....uit....15 maanden....uit....nu weer aan
Oud 26-08-2003, 11:45
Some
Some is offline
Citaat:
Williams schreef op 26-08-2003 @ 12:42:
wat vinden jullie ervan als je het 4 keer probeerd met iemand?
je maakt het uit, komt er achter dat je niet zonder elkaar kan...etcetc...
periodes zijn:
1 dag...uit...1 week...uit...3 maanden....uit....15 maanden....uit....nu weer aan
Iemand anders zoeken, dan zou het echt niet meer gaan blijkbaar. Hoe zouden jullie dit later gaan doen als jullie samenwonen?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:46
Laïs
Laïs is offline
Wat was de reden dat je/zij het heeft uitgemaakt?

Ik denk dat het niet (meer) zal werken,als jullie al zoveel keer met elkaar zijn geweest en op den duur ging het toch niet meer,zal het nu ook niet meer gaan.
Oud 26-08-2003, 12:54
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
knipperlicht
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:09
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Wat vindt jezelf? Heb je er nog vertrouwen in dat het dit keer beter zal gaan?

Ik weet niet hoor maar als ik dit zo hoor dan denk ik alleen maar dat gaat vast wel weer fout. Ik snap het wel, want het blijft vertrouwd om samen te zijn..

Maar idd wat was de vorige keren de rede dat het uitging?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:23
psychobunny
psychobunny is offline
ik heb zo'n relatie,is vooral het eerste jaar veel gedaan geweest.maar duurt nooit lang,soms hebben we ff tijd voor onszelf nodig,nemen we ff afstand,maar dat blijft dan braaf,en even later missen we elkaar al teveel
Oud 26-08-2003, 13:35
Surjirro
Surjirro is offline
Hmm ik heb ook zo'n relatie En idd vooral aan het begin ging het steeds om de zoveel tijd uit. Maar ik denk dat 6x toch wel erg ver gaat. Voor mij zou het een teken zijn dat het zo toch echt niet gaat..
Oud 26-08-2003, 13:44
PardonMe
PardonMe is offline
forget it en ga niet op haar zitten wachten en hopen..
Het is al vier keer mis gegaan.. dat lijkt me duidelijk genoeg, of moeten we het nog gaan spellen voor je...?

Waarom zou het een vijfde of een zesde of een honderdste keer ineens wel goed gaan en waarom werkte het daarvoor niet, beetje raar.. Mensen veranderen niet 1, 2, 3.
Oud 26-08-2003, 13:56
Thomas
Thomas is offline
Ga gewoon verder met je leven. Jullie zijn elkaar niet waard.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:25
The0
The0 is offline
En ik maar zwaar twijfelen of het wel slim is om na 1x uit opnieuw met me ex te beginnen ...
Oud 26-08-2003, 14:27
JuLi
JuLi is offline
De reden waarom het uitgaat, als die steeds ongeveer dezelfde is zou je er wat aan kunnen doen(om t niet weer snel uit te laten gaan, alhoewel 15 mndn niet snel is..). Als die reden steeds verschillend is of er geen oplossing voor is zou ik het toch definitief uit maken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:34
Janet
Janet is offline
het ligt eraan waar het aan is uitgegaan.....
Oud 26-08-2003, 16:36
Williams
Williams is offline
de eerste keren kunnen eigk verwaarloosd worden, want dat was gewoon stom....die 16 maandjes is t uitgegaan omdat het ff te benauwend werd...dat is door mij veranderd, maar nu zegt ze dat ze de oude mij kwijt is...dat ik anders ben geworden..ik ben alleen nog maar bezig met kelren etc...vind ze zegt ze....ze zegt nu dat we gewoon als vriendjes moeten omgaan, dat doen we ook, en misschien dat als ze zoiet dat ik wel weer de oude ik ben die zij kent, en wil kennen dat t dan weer goed komt, nu zie ik dr morgemiddag, en zaterdagavond soiso, volgende week elke middag na school, en vrijdagmiddag ook nog es.....ja ik weet t niet, ik kan echt niet zonder dr leven, (niet dramatisch ik zou dr opzich wel overheen komen hoor!!!!) maar ik wil gewoon veel liever bij dr blijven en dat t niet uitgaat, want ik weet van mezelf dat ik de oude ik ben als dr geen gezeur is...of geen dingen waar ik voor moet opletten of sereius voor moet zijn, zoals ruzies etc....nu hebben we geen ruzie en als ik dr morge zie kan ik weer lekker vrolijk doen..zoals ze me vroeger kent...meje....
Oud 26-08-2003, 16:49
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ikzelf zou er niet zo goed tegen kunnen, dat aan-uit-aan-uit gedoe. Uit is voor mij echt uit en dat betekent dat ik/we tot de conclusie zijn gekomen dat de relatie totaal geen toekomst heeft.
Maar goed, als jij nog steeds hoop hebt dat het de volgende keer wel goed gaat...tja....waarom zou je het dan niet nog een keer proberen eh?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:54
Williams
Williams is offline
nog iemand tips om te laten zien dat je egt verliefd bent op iemand...en om te laten zien dat je nog echt van iemand houdt???kaartjes sturen etcetc??
Oud 26-08-2003, 21:20
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat werkt niet, anders zou het niet telkens weer uit gaan.
Oud 26-08-2003, 22:43
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Williams schreef op 26-08-2003 @ 20:54:
nog iemand tips om te laten zien dat je egt verliefd bent op iemand...en om te laten zien dat je nog echt van iemand houdt???kaartjes sturen etcetc??
@ msn... talk 2 u
Oud 27-08-2003, 06:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Williams schreef op 26-08-2003 @ 12:42:
Gewoon nog een keer proberen, de volgende keer is het, ff kijken, ongeveer 6 jaar uit
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 21:06
friesin
friesin is offline
wanneer het al zo vaak aan-uit is geweest lijkt mij het beste om helemaal overnieuw te beginnen en het ook nooit weer te proberen...'t zal eerst een pijnlijke situatie zijn maar naarmate er een aantal maanden voorbij zijn, zul je waarschijnljik inzien dat dit echt het beste is geweest wat je hebt kunnen doen...begin overnieuw...ontmoet nieuwe mensen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten