Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat vindt jezelf? Heb je er nog vertrouwen in dat het dit keer beter zal gaan?
Ik weet niet hoor maar als ik dit zo hoor dan denk ik alleen maar dat gaat vast wel weer fout. Ik snap het wel, want het blijft vertrouwd om samen te zijn.. Maar idd wat was de vorige keren de rede dat het uitging? |
![]() |
|
Hmm ik heb ook zo'n relatie
![]()
|
forget it en ga niet op haar zitten wachten en hopen..
Het is al vier keer mis gegaan.. dat lijkt me duidelijk genoeg, of moeten we het nog gaan spellen voor je...? Waarom zou het een vijfde of een zesde of een honderdste keer ineens wel goed gaan en waarom werkte het daarvoor niet, beetje raar.. Mensen veranderen niet 1, 2, 3.
|
de eerste keren kunnen eigk verwaarloosd worden, want dat was gewoon stom....die 16 maandjes is t uitgegaan omdat het ff te benauwend werd...dat is door mij veranderd, maar nu zegt ze dat ze de oude mij kwijt is...dat ik anders ben geworden..ik ben alleen nog maar bezig met kelren etc...vind ze
![]()
|
![]() |
ikzelf zou er niet zo goed tegen kunnen, dat aan-uit-aan-uit gedoe. Uit is voor mij echt uit en dat betekent dat ik/we tot de conclusie zijn gekomen dat de relatie totaal geen toekomst heeft.
Maar goed, als jij nog steeds hoop hebt dat het de volgende keer wel goed gaat...tja....waarom zou je het dan niet nog een keer proberen eh? |
![]() |
|
![]() |
wanneer het al zo vaak aan-uit is geweest lijkt mij het beste om helemaal overnieuw te beginnen en het ook nooit weer te proberen...'t zal eerst een pijnlijke situatie zijn maar naarmate er een aantal maanden voorbij zijn, zul je waarschijnljik inzien dat dit echt het beste is geweest wat je hebt kunnen doen...begin overnieuw...ontmoet nieuwe mensen!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
nationale complimenten dag Verwijderd | 33 | 03-03-2008 22:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rollo Tomasi | 501 | 09-08-2006 19:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 | |
Liefde & Relatie |
18 en 38 malibukitty | 78 | 15-03-2005 18:59 | |
Software & Hardware |
[HELP] Computer blijft resetten Nijpjes | 17 | 07-01-2005 15:39 | |
Films, TV & Radio |
Jesus Christ Superstar Verwijderd | 69 | 21-04-2003 22:52 |