Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar omdat het reëel moet blijven... Ontbijt.
|
Verwijderd
|
Een raketje.
RAKETJESETERS STERVEN JONG Professor M.a. Gistraal van de universiteit van Oxford weet het zeker: Raketjes veroorzaken hart- en vaatziekten en zelfs impotentie. Gistraal onderzocht ruim 1100 mannen en 300 vrouwen. Hij vroeg ze letterlijk het hemd van het lijf:"Eerst vroeg ik naar normale dingen, zoals naam, leeftijd, bloedgroep, pincode, lievelingskleur, gordel wel of niet om, enzovoort," aldus Gistraal. "Naarmate het onderzoek verder vorderde kwam ik erachter dat mensen die raketjes eten een zwakkere weerstand hebben. Tevens waren sommigen die vrij veel raketjes eten (daarbij moet je dan denken aan gemiddeld zo'n 5 raketjes per dag) spontaan begonnen met het dagelijks beluisteren van de top 40. Raketjes verhogen het cholesterolgehalte en bevatten veel verzadigde vetten, terwijl bijna iedereen denkt dat raketjes slechts uit water, kleurstoffen, en conserveermiddelen bestaan." Veel mensen betitelen de uitkomst van Gistraals onderzoek als 'ronduit belachelijk'. Gistraal is echter zeker van zijn zaak:"Op het eind van mijn onderzoek heb ik alle vrouwen hun kleren uit laten trekken en zag ik dat vrouwen die hopeloos raket-verslaafd zijn en gemiddeld 25 raketjes per dag verorberen opvallendere bloedvaten hebben dan vrouwen die minder raketjes eten. Ook de mannen heb ik het hemd van het lijf gevraagd; veel mannen die raket-verslaafd zijn kregen hem niet omhoog, terwijl alle mannen tussen de 20 en de 23 jaar oud waren. Dit is mijns inziens een legendarische doorbraak op het gebied van de voedingsmiddelenindustrie." Mevrouw S. Mokkel, importeur Oh la lá-ijs in Nederland, is van mening dat meneer Gistraal op z'n zachtst gezegd 'het IQ heeft van een raketijsje dat 3 jaar over datum is'. Ambtenaar Cor Rupt liet weten dat de raketjes vooralsnog voorlopig uit de vriezers zullen blijven:"Ik vind het natuurlijk ook belachelijk wat Gistraal allemaal beaamt, maar om de veiligheid van de consument te waarborgen zullen raketjes tenminste de komende 2 jaar niet verkocht worden." Gistraal liet overigens weten dat hij een afkick-kliniek heeft geopend voor raket-verslaafden. ten slotte merkt hij nog fijntjes op dat Mokkel haar naam geen eer aan doet:"Zij is er het levende bewijs van dat het eten van veel raketjes ongezond is." |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
waar kijk jij naar uit? Verwijderd | 126 | 01-02-2010 16:14 | |
De Kantine |