Advertentie | |
|
![]() |
|
Ruzie in de zin van: ene fundamenteel meningsverschil of een superieure ergernis?
Ergenissen komen vaak voor, als ik nukkig ben en mijn vriend ook, dan LIJKT het op ruzie, maar zijn het twee buien die botsen.
|
een menings verschil lijkt me niet zo ernstig. Even een kwartiertje woorden wisselingen dat je niet zo veel gel in je haar moet doen
![]() Maar als het ruzie's zijn over belangrijke zaken en waardoor je elkaar meteen de rest van de dag niet meer wil zien vind ik dat niet normaal ![]()
|
Wat versta jij onder ruzie?
Ik heb nooit ruzie met mijn vriend (gaan nu 2 3/4 jaar met elkaar). We hebben wel eens meningsverschillen, soms worden we het wel met elkaar eens, soms ook niet. Maar dat noem ik geen ruzie. Ruzie noem ik bijvoorbeeld dat je echt boos op elkaar bent, tegen elkaar schreeuwt (dat je eventueel met dingen gaat gooien, enz.). Als jullie dit soort ruzies iedere week minimaal 1 x hebt, vind ik dit niet normaal. Als het meningsverschillen zijn is het niet zo erg, das gezond... (tenminste, als je er niet te veel onder lijdt, als jij een meningsverschil al een ruzie noemt, dan is het natuurlijk niet gezond...)
|
![]() |
![]() ![]() ik heb nu 5 maanden met mijn vriend en ik zweer je: we hebben nog NOOIT ruzie gehad. hooguit een klein meningsverschil waarom we iets beter zus of zo konden doen, maar daar houdt et echt mee op! dat was in vorige relaties wel anders.... *pfoe hee*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ruzie kbaolakz | 2 | 05-01-2015 21:49 | |
Liefde & Relatie |
kleine ruzies uitpraten of niet duifeltje | 10 | 19-06-2003 13:48 | |
Psychologie |
Steeds ruzie met een vriendin sweetchrissiej | 8 | 31-05-2003 15:21 | |
Liefde & Relatie |