Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
eigenlijk gewoon links laten liggen.. tis heel moeilijk om verhalen over je (Ex) vriendin te horen mbt. andere jongens... ik ken het maar je moet er boven staan (niet dat het mij lukt maar oke
![]() Veel succes iig! ik weet hoe je je voelt...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis natuurlijk flauw van die vriendin, maar wel begrijpelijk. Ik heb nooit zoveel waarde gehecht aan de ongeschreven regel dat je niet al te snel na een relatie met een ander mag zoenen of een relatie beginnen. Want welke maatstaf neem je daarvoor aan? Als je met ruzie uit elkaar gaat, kun je best al een tijdje gevoelens hebben voor een ander en het is dan logisch dat je daar meteen mee zoent zodra het uit is. Het is natuurlijk niet zo aardig voor degene die net gedumpt is, maar die heeft in ieder geval geen exclusief recht om zich daartegen te verzetten ofzo. |
![]() |
|
ik snap je helemaal!!!! Mijn ex heeft vorige week ook al met een meisje gezoend terwijl hij zei dat hij dat helemaal nog niet zo snel(na een week) wilde!
Als zij geen respect voor jou kan tonen....weet je genoeg toch! ok ze is vrijgezel...maar dat wil niet zeggen dat ze geen rekening meer met jou hoeft te houden! Wat ik nu doe....ik ben woedend en hij mag voor mij de stront in zekken! Hoeveel ik ook van hem houd....ik wil hem echt niet meer zien....
|
ja naja ik heb ook zoiets van....neuk de hele wereld maar plat dan ben jij t sletje en weet iedreen wat ie aan je heeft en ik trek me verder nix van je aan....
maar ik vind t nogal moeilijk om t contact helemaal te verbreken weet je.... ze smst trouwes weer opeens hele 'lieve' smsjes met troetelnaampjes enzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm nou ja. Ze ging toch niet vreemd toen jullie wat hadden? Het is wel kut dat ze zo snel weer met iemand gezoend heeft, maar aan de andere kant is het niet voor niets uit gegaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik had dat ook met mn ex.. kreeg hoop door de dingen die ze deed, smste enz. Praat anders gewoon een x goed met haar misschein is het dan ook makkelijker om het gewoon definitief af te sluiten ![]()
|
![]() |
|
Het lijkt me erg moeilijk voor je maar misschien zag ze wel toekomst in die jongen dan geef ik haar gelijk want jullie zijn tenslotte uit elkaar. Deed ze het om jou te pesten dan is het een bitch zeker na wat jullie hebben afgesproken.
Sterkte iig maar er zijn zat andere mooie meisjes probeer daar aan te denken |
![]() |
|
ze heeft zich voor express vol laten lopen met alcohol en toen is t gebeurd....dusss sletje en kkijk dr niet emer aan bahbahbah.....en t mooiste meisje van de wereld (echt serieus, zon supersuperuspermooi meisje hebbik ech noooooit gezien...) toont best veel intresse, dus gaan we daar maar voor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feit is alleen dat hij niks doet, d'r nog niet gezoen dheeft bij hem is het alleen allemaal nog in zijn hoofd, zn ex heeft al met ene gozer lopen bekken om het zomaar te zeggen... dr zit nog wel verschil tussen doen en denken. |
![]() |
|
![]() |
Als je echt van haar houdt, reageer je gewoon helemaal niet op haar actie. Door je er druk en/of kwaad om te maken, maak je het alleen maar erger voor jezelf. Straks wordt ze ook nog boos op jou en daar schiet je helemaal niets mee op.
Vrouwen zijn nu eenmaal schijnheilige, achterbakse creaturen. Daar moet je mee leren leven. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
boos/teleurgesteld stitch29 | 4 | 24-11-2014 16:32 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik boos zijn of niet? Thebestofgirl96 | 7 | 07-02-2013 20:53 | |
Psychologie |
Niet boos kunnen worden Hippie :peace: | 21 | 08-08-2012 21:30 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Boos worden zonder reden, deadlytown | 22 | 08-10-2010 20:50 | |
Psychologie |
Ik kan nooit boos worden. Abercrombie | 11 | 14-01-2003 20:18 |