Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 15:53
Williams
Williams is offline
heb dus gehoord dat mn ex waark 16 maandjes iets mee hebt gehad zaterdag al emt n ander gezoent heeft..Naja ik dus best pissed gesmst, omdat ze tegen mij zegt dat niet te willen doen voor mij etcetc...krigj ik smsjes terug..je weet niet es hoe t is gegaan, en dan ben je maar pissed (ze dacht dat ik boos was omdat ze niet erug smste )

maja wat moet ik hier nu mee? dr links laten liggen, ik kan dr gigantisch terugnaaien,maar dat wil ik eigk niet,want khou van dr.... kvin t gewoon n kutstreek en n kutsituatie
Oud 08-09-2003, 15:55
The Phantom
The Phantom is offline
ze is toch je ex? dan is ze eigenlijk vrij om te gaan waar ze wil. hoe lang was het al uit toen ze met die ander zoende?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:56
Sithan
Sithan is offline
Nooit meer aankijken, zo iemand heeft geen respect voor een ander...
Als het binnen een week was tenminste

Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:58
Williams
Williams is offline
ja ze is idd n ex, en in principe is ze dan vrij om te doen wat ze wil. maar net n week uit na 16 maandjes en een afspraak van beide kanten om het rustig aan te doen en elkaar niet nog meer te kwetsen dor te zoenen met iemand....
naja dat vindik niet echt aardig van dr.....
Oud 08-09-2003, 16:04
pyres74
pyres74 is offline
nou dat weet ze toch zelf het beste?
je moet er vanuit dat zij weet wat het beste voor der is.
als ze hiermee een fout begaat door bijv een ziekte op te lopen ofzo dan is dat toch echt haar probleem en niet het jouwe

kortom; als zij vindt dat zij moest zoenen met die jongen dan mag ze dat toch?! jullie zijn uit elkaar. je kunt toch nooit een tijdslimiet stellen op dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:06
Williams
Williams is offline
naja kvin wel dat je n btje respect kan tonen voor je ex als je 16 maandjes iets gehad hebt......zeker als je dat vantevoren zegt, als ze nu zei sorrie dat t gebeurd is blabla...maar ze doet ook nog pissed tsjaaa
Oud 08-09-2003, 16:07
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Waarom zou je zo iemand terugnaaien? Daar kwets je niet alleen haar mee, maar ook het meisje waarmee jij zoent. Want je zoent niet omdat je het leuk/fijn vindt, maar alleen om wraak op een ander te nemen.

Bovendien, het is je ex! Laat haar lekker haar gang gaan. Ik snap dat het voor jou moeilijk is, maar ze mag toch zeker wel doen wat ze zelf wil? Ze hoeft voor iemand te zoenen toch geen toestemming aan jou te vragen? En iemand zoenen is toch niet meteen een relatie hebben?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:07
Last Resort
Last Resort is offline
et klinkt beetje lullig, maar dat ze al vrij snel met een ander zoende is haar zaak, mag ze zelf weten, of het nou lullig tegenover jou is of niet.
Oud 08-09-2003, 16:15
Williams
Williams is offline
kwil dr soiso nie trugnaaien met zoenen emt n ander, en kwil dr uberhaupt niet trugnaaien kvin t gewoon errug lullig van dr...
Oud 08-09-2003, 16:23
Dark-Princ3
Dark-Princ3 is offline
ik had haar jaloers gemakt door te laten zien wat ze mist bij mij enz als zij met andere zoent betenkend niet dat jij dat niet mag als het uit is het is mischien wel te snel maar ik had haar gewoon terug gepakt ..als je dat doet en ze komt weer bij je en gaat zeuren van waarom heb je met haar gezoent en dan zeg je gewoon jij hebt ook met ... gezoent is ze vet uit geluld dan ....dan gaat ze zich net zoals jou voelen hij jij je toen voelde dan heb jij je wraak genomen..ik denk niet dat je haar dan weer terug krijgt maar mischien door te zeggen we zijn allebij jaloers we bla bla bla laten we het weer proberen het is niet niks zolang met elkaar hebben.. maar jah iedereen denkt er anders over ik had dit gedaan ik wens je nog veel sucses

greets Dark=Princ3

Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:28
Williams
Williams is offline
naja ik wil dr eigk niet terug (denkik...) t gevoel zit natuurlijk nog heel diep, en ik denk dat als ze met hangende pootjes terugkomt ik toch weer zal toegeven....en ik wil niet een overheenkom meisje hebben zeg maar...ik vind ook n meisje wel oke..maar heb express de eerste bevlieging laten overgan omdat ik vond dat ik t niet kon maken voor m ex...
Oud 08-09-2003, 16:33
Dark-Princ3
Dark-Princ3 is offline
Als zij geen respect heeft voor je

waarom jij wel voor haar

zij houd zich dan niet aan de afspraak

je moet dan skeit hebben aan haar

Pak Gewoon Iemand Anders ER voor staan Jullie quite
Oud 08-09-2003, 17:05
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Williams schreef op 08-09-2003 @ 16:58:
ja ze is idd n ex, en in principe is ze dan vrij om te doen wat ze wil. maar net n week uit na 16 maandjes en een afspraak van beide kanten om het rustig aan te doen en elkaar niet nog meer te kwetsen dor te zoenen met iemand....
naja dat vindik niet echt aardig van dr.....
ik vind het sowieso dom om zo'n afspraak met iemand te maken.. Het is uit en ieder heeft zo zn manier om dat te verwerken of gaat er iig anders mee om. Ik neem aan dat jij met dat idee kwam om het allebei rustig aan te doen? Als dat t geval is kan ik me voorstellen dat ze ermee heeft ingestemd omdat ze jou wou sparen en op korte termijn toch niks van plan was. Maar blijkbaar liep het anders..
Hoe dan ook vind ik het een beetje kinderachtig van jou om haar zoiets te misgunnen, want dat is eigk wat je doet. Jij hebt er problemen mee dat ze met iemand anders zoent omdat je dan zelf gekwetst wordt. Het is uit dus eigk is ze jou geen verantwoording meer schuldig. Klinkt heel hard, maar daar kan ik ook niks aan doen. However, sterkte ermee!
Oud 08-09-2003, 17:08
Qimm
Qimm is offline
Ik snap wel dat je boos bent, maar ja... tis uit he Ze heeft alle recht om dat te doen, ookal is het lomp.
Oud 08-09-2003, 17:08
leon-v
leon-v is offline
eigenlijk gewoon links laten liggen.. tis heel moeilijk om verhalen over je (Ex) vriendin te horen mbt. andere jongens... ik ken het maar je moet er boven staan (niet dat het mij lukt maar oke )

Veel succes iig! ik weet hoe je je voelt...
Oud 08-09-2003, 17:19
Williams
Williams is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef op 08-09-2003 @ 18:05:
ik vind het sowieso dom om zo'n afspraak met iemand te maken.. Het is uit en ieder heeft zo zn manier om dat te verwerken of gaat er iig anders mee om. Ik neem aan dat jij met dat idee kwam om het allebei rustig aan te doen?
twas haar idee
Oud 08-09-2003, 17:20
Williams
Williams is offline
Citaat:
leon-v schreef op 08-09-2003 @ 18:08:
eigenlijk gewoon links laten liggen.. tis heel moeilijk om verhalen over je (Ex) vriendin te horen mbt. andere jongens... ik ken het maar je moet er boven staan (niet dat het mij lukt maar oke )

Veel succes iig! ik weet hoe je je voelt...
naja links laten liggen is idd vrij moeilijk, maar goed dan ga ik ook maar verder he...
Oud 08-09-2003, 17:39
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Williams schreef op 08-09-2003 @ 18:19:
twas haar idee
nouja, blijkbaar is ze dan van gedachte veranderd.. had jij dan gewild dat ze naar je toe was gekomen om toestemming daarvoor te vragen? Lijkt me ook niet. Oké, het is wel ff lullig, maar nu weet je gelijk wat je aan dr hebt en vooral aan haar woord.
Oud 08-09-2003, 18:05
WB_Oud
WB_Oud is offline
Offtopic: Een studente journalistiek van 10 jaar oud
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 18:07
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 19:05:
Oud 08-09-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 19:05:
Dat bedoelen ze met devaluatie van diploma's

Tis natuurlijk flauw van die vriendin, maar wel begrijpelijk. Ik heb nooit zoveel waarde gehecht aan de ongeschreven regel dat je niet al te snel na een relatie met een ander mag zoenen of een relatie beginnen. Want welke maatstaf neem je daarvoor aan? Als je met ruzie uit elkaar gaat, kun je best al een tijdje gevoelens hebben voor een ander en het is dan logisch dat je daar meteen mee zoent zodra het uit is.

Het is natuurlijk niet zo aardig voor degene die net gedumpt is, maar die heeft in ieder geval geen exclusief recht om zich daartegen te verzetten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:58
steentje
steentje is offline
ik snap je helemaal!!!! Mijn ex heeft vorige week ook al met een meisje gezoend terwijl hij zei dat hij dat helemaal nog niet zo snel(na een week) wilde!

Als zij geen respect voor jou kan tonen....weet je genoeg toch!

ok ze is vrijgezel...maar dat wil niet zeggen dat ze geen rekening meer met jou hoeft te houden!

Wat ik nu doe....ik ben woedend en hij mag voor mij de stront in zekken! Hoeveel ik ook van hem houd....ik wil hem echt niet meer zien....
Oud 08-09-2003, 21:34
Williams
Williams is offline
ja naja ik heb ook zoiets van....neuk de hele wereld maar plat dan ben jij t sletje en weet iedreen wat ie aan je heeft en ik trek me verder nix van je aan....
maar ik vind t nogal moeilijk om t contact helemaal te verbreken weet je....

ze smst trouwes weer opeens hele 'lieve' smsjes met troetelnaampjes enzo
Oud 09-09-2003, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Williams schreef op 08-09-2003 @ 22:34:
Waarschijnlijk omdat ze zich schuldig voelt.

Hmm nou ja. Ze ging toch niet vreemd toen jullie wat hadden? Het is wel kut dat ze zo snel weer met iemand gezoend heeft, maar aan de andere kant is het niet voor niets uit gegaan.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 10:16
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
Williams schreef op 08-09-2003 @ 22:34:
ja naja ik heb ook zoiets van....neuk de hele wereld maar plat dan ben jij t sletje en weet iedreen wat ie aan je heeft en ik trek me verder nix van je aan....
maar ik vind t nogal moeilijk om t contact helemaal te verbreken weet je....

vrouwen zijn soms gwoon te ingewikkeld....
ik had dat ook met mn ex.. kreeg hoop door de dingen die ze deed, smste enz. Praat anders gewoon een x goed met haar misschein is het dan ook makkelijker om het gewoon definitief af te sluiten
Oud 09-09-2003, 11:11
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ben ik helemaal met je eens, ik dacht eraan hetzelfde te zeggen maar had ik toch maar niet gedaan...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 11:16
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
jij was toch degene die kriebels in zijn buik had van een meisje op je school die op je ex lijkt? wie is er hier dan verkeerd je doet het net zo hard als haar.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:15
In_stilte
In_stilte is offline
zie antwoord op je andere topic
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:30
Some
Some is offline
Het lijkt me erg moeilijk voor je maar misschien zag ze wel toekomst in die jongen dan geef ik haar gelijk want jullie zijn tenslotte uit elkaar. Deed ze het om jou te pesten dan is het een bitch zeker na wat jullie hebben afgesproken.

Sterkte iig maar er zijn zat andere mooie meisjes probeer daar aan te denken
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:47
Williams
Williams is offline
ze heeft zich voor express vol laten lopen met alcohol en toen is t gebeurd....dusss sletje en kkijk dr niet emer aan bahbahbah.....en t mooiste meisje van de wereld (echt serieus, zon supersuperuspermooi meisje hebbik ech noooooit gezien...) toont best veel intresse, dus gaan we daar maar voor want ze heeft me een beetje verleifd gemaakt door hoe ze deed tege me.........
Oud 09-09-2003, 21:28
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Williams schreef op 09-09-2003 @ 21:47:
ze heeft zich voor express vol laten lopen met alcohol en toen is t gebeurd....dusss sletje en kkijk dr niet emer aan bahbahbah.....en t mooiste meisje van de wereld (echt serieus, zon supersuperuspermooi meisje hebbik ech noooooit gezien...) toont best veel intresse, dus gaan we daar maar voor want ze heeft me een beetje verleifd gemaakt door hoe ze deed tege me.........
UcheuchezeucheheeftucheeenuchevriendjeUCHEUCHEUCHE

Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 02:14
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 09-09-2003 @ 12:16:
jij was toch degene die kriebels in zijn buik had van een meisje op je school die op je ex lijkt? wie is er hier dan verkeerd je doet het net zo hard als haar.

Feit is alleen dat hij niks doet, d'r nog niet gezoen dheeft bij hem is het alleen allemaal nog in zijn hoofd, zn ex heeft al met ene gozer lopen bekken om het zomaar te zeggen... dr zit nog wel verschil tussen doen en denken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:42
WB_Oud
WB_Oud is offline
En daarnaast, het meisje dat hij nu leuk vind heeft al een vriendje...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 12:45
Drizzt
Drizzt is offline
Als je echt van haar houdt, reageer je gewoon helemaal niet op haar actie. Door je er druk en/of kwaad om te maken, maak je het alleen maar erger voor jezelf. Straks wordt ze ook nog boos op jou en daar schiet je helemaal niets mee op.

Vrouwen zijn nu eenmaal schijnheilige, achterbakse creaturen. Daar moet je mee leren leven.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:42
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 10-09-2003 @ 13:45:
Vrouwen zijn nu eenmaal schijnheilige, achterbakse creaturen. Daar moet je mee leren leven.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 00:41
Sangria
Sangria is offline
wat dacht je trouwens te bereiken met 'boos worden'? (zie topic titel)
Oud 11-09-2003, 12:00
snoopy
snoopy is offline
ik zou t ook niet leuk vinden, maar ik vind wel dat het jouw zaak niet meer is, eigenlijk...
Oud 13-09-2003, 10:26
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 10-09-2003 @ 03:14:
Feit is alleen dat hij niks doet, d'r nog niet gezoen dheeft bij hem is het alleen allemaal nog in zijn hoofd, zn ex heeft al met ene gozer lopen bekken om het zomaar te zeggen... dr zit nog wel verschil tussen doen en denken.
en dan nog blijf ik het net zo fout vinden als hem. Als hij de kans gehad had had hij het ook gedaan dat weet ik zeker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten