Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 09:05
Ireentje
Ireentje is offline
We zouden volgende week 8 maanden wat hebben gisteravond heeft mijn vriend het uitgemaakt... we waren allebei uit en ik vroeg aan iemand die voor mij stond of die een pina colada voor mij kon bestellen en ik gaf die jongen 3 kusjes (als begroeting dat doen we bij iedereen) En mijn vriend dacht dat ik die jongen op de mond had gezoent toen begon hij tegen mij te flippen dat ik op kon rotten, en tegen die jongen begon hij ook te flippen zo erg dat de uitsmijter erbij moest komen....

Ik voel me echt zoo klote
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 09:07
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Heej,
dat is inderdaad heel klote..
maar als hij het alleen daardoor al uitmaakt..
ik bedoel..
praat het uit.. bel sms of mail hem gewoon en zeg dat hij het fout had..
en hij als die zo agressief is..
dan betekent het wel dat ie van je houdt..
anders doet ie dat niet zomaar..
meer iets van berscherming..
sterkte
Oud 21-09-2003, 09:09
Some
Some is offline
Hmmm dat je iemand dan 3 kusjes geeft vind ik persoonlijk een beetje stom. Verder kon je het drankje ook zelf bestellen of je vriendje!! Dat je vriendje dan zo tekeer gaat vind ik ook stom. Zeker omdat het maar 3 kusjes waren en geen tongzoen en als je al bijna 8 maanden hebt geen recht om zo uit te vallen denk ik.
Praat erover zeg dat het maar 3 kusjes waren
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 09:20
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
3 kusjes vink een beetje weinig voor een drankje

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 21-09-2003, 09:31
Surjirro
Surjirro is offline
3 kusjes, zijn in mijn opzicht, toch een vrij vriendschappelijk gebaar. Maar als je vriend heeft gezien/ denkt dat jij die jongen op zijn mond kuste dan begrijp ik wel waarom hij zo is gaan flippen. Maar natuurlijk is hier geen sprake van en het enige wat dus zou helpen is gewoon tegen hem zeggen dat het slechts 3 kusjes op de wang waren! KOm op, jullie hebben 7 maanden, dat ga je toch niet verpesten door zo iets lulligs. Tis ook gewoon zwaar kut voor jou en ik vind niet dat hij voor zo iets stoms én jou dit aan kan doen én die 7 maanden kan weggooien. Succes en sterkte!

Trouwens heb je hem na het uitgaan alweer gesproken? Misschien was hij lichtelijk aangeschoten ofzo en heeft hij sochtens wel begrepen dat hij dom bezig is geweest?
Oud 21-09-2003, 10:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou dat ze geen drie kusjes had mogen geven vind ik onzin,vooral als ze al zegt: dat doen we altijd als we iemand begroeten... (als ze dat normaal nooit doen kan ik me nog een beetje indenken dat ie t nie leuk vind)

maar als ie t daarom al uitmaakt.. tis heel klote maar dan is ie t denk ik nie waard.. en btw kan die jongen nie zeggen dat je hem nie op de mond hebt gezoend?? of iemand anders die t gezien had???
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 10:37
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 21-09-2003 @ 10:05:
We zouden volgende week 8 maanden wat hebben gisteravond heeft mijn vriend het uitgemaakt... we waren allebei uit en ik vroeg aan iemand die voor mij stond of die een pina colada voor mij kon bestellen en ik gaf die jongen 3 kusjes (als begroeting dat doen we bij iedereen) En mijn vriend dacht dat ik die jongen op de mond had gezoent toen begon hij tegen mij te flippen dat ik op kon rotten, en tegen die jongen begon hij ook te flippen zo erg dat de uitsmijter erbij moest komen....

Ik voel me echt zoo klote
Bel hem nu op, zondagochtend/middag en praat het uit. Ga naar hem toe of laat hem naar jou toe komen ofzo. En praten, het kan niet hierdoor in 1 klap over zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 21-09-2003 @ 11:37:
Bel hem nu op, zondagochtend/middag en praat het uit. Ga naar hem toe of laat hem naar jou toe komen ofzo. En praten, het kan niet hierdoor in 1 klap over zijn.
Ja idd, ik zou ook met hem gaan praten nu. Tijdens uitgaan is alles anders. Suc6 ermee!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:56
pyres74
pyres74 is offline
kijk als mijn vriend een meisje begroet als we uitgaan, dan is het vaak ook 3 kusjes.
ik maak het niet uit maar ik laat wel merken dat ik het niet leuk vindt. het is natuurlijk niet leuk als er een meisje langskomt die denkt van: ff vriendschappelijk zoenen.

ik snap de reactie van je vriend wel (ok in zekere mate)
maar je hebt hem toch niet vol op de mond gezoend?
als je dat gewoon zegt

dan is er niks aan de hand
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:27
Lilything
Lilything is offline
kwil wel n vervolg op je post zien
hoe is het afgelopen?
Oud 21-09-2003, 14:16
AtHell
AtHell is offline
Je zult wel niet te vertrouwen zijn, anders had hij niet zo overdreven gereageert.
Oud 21-09-2003, 15:15
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik weet niet hoe jullie relatie verder was maar het lijkt me een zeer jaloerse jongen.
Je houd vast nog erg van hem maar zo iemand verdien je niet,
Het lijkt me dat je, wie dan ook, wel een paar kussen mag geven, mits vriendschappelijk.
Als dit niet kan, ben je beter af zonder hem want je kan moeilijk de rest van 'jullie leven' op je tenen blijven lopen.
Oud 21-09-2003, 19:49
Ireentje
Ireentje is offline
Jah hij was ook altijd erg snel jaloers.. hij heeft me net opgebelt om te zeggen dat het uit is definitief. hij heeft er geen zin meer in. Daarna kwam ik op msn en heeft hij me helemaal uitgescholden voor hoer en slet...en dat na 7 maanden Ik voel me echt enorm klote en ik hou gewoon nog ontzettend van hem.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 20:05
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 21-09-2003 @ 20:49:
Jah hij was ook altijd erg snel jaloers.. hij heeft me net opgebelt om te zeggen dat het uit is definitief. hij heeft er geen zin meer in. Daarna kwam ik op msn en heeft hij me helemaal uitgescholden voor hoer en slet...en dat na 7 maanden Ik voel me echt enorm klote en ik hou gewoon nog ontzettend van hem.
Naar mijn idee is dit meer iets, dat hij zn kans heeft afgewacht om het zogenaamd door middel van een goede reden uit te maken...zodat jij je schuldig zou voelen, terwijl hij dat juist zou moeten aangezien hij blijkbaar niet gewoon durfde te zeggen dat hij geen relatie meer wilde...
Zo komt t op mij over iig...
Reageren

Regels voor berichten