Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
kijk als mijn vriend een meisje begroet als we uitgaan, dan is het vaak ook 3 kusjes.
ik maak het niet uit maar ik laat wel merken dat ik het niet leuk vindt. het is natuurlijk niet leuk als er een meisje langskomt die denkt van: ff vriendschappelijk zoenen. ik snap de reactie van je vriend wel (ok in zekere mate) maar je hebt hem toch niet vol op de mond gezoend? als je dat gewoon zegt dan is er niks aan de hand |
![]() |
|
Ik weet niet hoe jullie relatie verder was maar het lijkt me een zeer jaloerse jongen.
Je houd vast nog erg van hem maar zo iemand verdien je niet, Het lijkt me dat je, wie dan ook, wel een paar kussen mag geven, mits vriendschappelijk. Als dit niet kan, ben je beter af zonder hem want je kan moeilijk de rest van 'jullie leven' op je tenen blijven lopen.
|
Jah hij was ook altijd erg snel jaloers.. hij heeft me net opgebelt om te zeggen dat het uit is definitief.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo komt t op mij over iig...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
7 maanden niets bono97 | 3 | 10-09-2012 21:00 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Studeren |
Studiefinanciering wat na 7 jaar? anjali | 3 | 31-05-2010 22:57 | |
Lifestyle |
Dreadtopic, deel 18! Qamra | 500 | 29-10-2006 19:40 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen? Verwijderd | 18 | 06-10-2005 12:01 | |
Liefde & Relatie |
voor de eerste keer blijven slapen bij je vriend/vriendin muziekvlinder | 46 | 15-07-2003 14:29 |