Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wauw, ik ben weg van dit gedicht ![]() *is verder even met stomheid geslagen... geen kritiek meer, even...*
|
nee geen schrijf pauze voor jou,
in het begin is het wat moeilijk te volgen.maar het einde is gewoon weg mooi. enorm mooi door gaan dus! liefs norena
||||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
'Dingen die nooit hetzelfde zijn gebleven, zij veranderden, net zoals het leven. Het leven dat aan dit kind werd gegeven Hij die dwaalt als de wind Hij, die het zonlicht nimmer vindt' Citaat:
![]() Doe maar geen schrijfpauze ![]()
|||||
Bedankt voor je reactie.
Citaat:
Citaat:
Had beter moeten weten, maar ik was eventjes vergeten Is dat misschien wat? Citaat:
![]() Maar wie niet verder durft te leven herkent haast nooit de ware zon meer Citaat:
![]() Xineof, ik ben er mee bezig geweest, maar die laatste regels van de eerste twee strofes weet ik niet te verbeteren, het lukt echt niet, ik probeerde het gisteren, maar uiteindelijk maakte ik maar een totaal nieuw gedicht. De derde strofe heb ik wel veranderd, dat staat ergens in deze post.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Allochtonen plegen meer misdrijven. Hakuna | 119 | 26-04-2005 22:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders wil immigratiestop Plusmarktboy | 271 | 14-10-2004 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Kwellende leugens Halogeen | 11 | 03-06-2004 17:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Recensie (help me plz!) julisa | 6 | 01-06-2003 18:07 | |
Lifestyle |
Geld maakt wél gelukkig rodina | 81 | 12-02-2003 12:07 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |