Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2003, 15:51
bracelance
bracelance is offline
Wat is het meest romantische wat je op korte termijn (een maand) nog hebt gedaan voor je vriend(in)??
Oud 15-09-2003, 15:54
Gwinnie
Gwinnie is offline
ehmm..

een briefje op zn kussen gelegd?
een zakje m&ms in zn bed gelegd?
gezegd dat ik van m hou?
80 kilometer gereisd om hem te zien?

wat is romantisch?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bracelance schreef op 15-09-2003 @ 16:51:
Wat is het meest romantische wat je op korte termijn (een maand) nog hebt gedaan voor je vriend(in)??
Wat is de jouwe?
Oud 15-09-2003, 16:02
Verwijderd
heb ik voor mn vriend gedaan (geschreven in grote cadeau topic):

Citaat:
Loontjuh schreef op 11-07-2003 @ 13:43:
Hihi..
Nou mijn vriend woont dus in Amsterdam en binnenkort hebben we een half jaar.
Dan ga ik m verrassen..
Mijn zusje haalt m dan op van t station (maar dat weet hij niet ) en mijn moeder is weg (bij dr vriend slape ) en mijn zusje hoepelt ffies naar dr vriendje op ) en dan zet ze m af bij de tuinpoort en dan gaat ze dus weg en dan loopt ie dus en dan maak ik een spoor van kaarsjes naar zolder en dan zorg ik voor champagne etc en rozenblaadjes op bed en veel kaarsjes en heb eetbare bodypaint gehaald en dan wacht ik m daar op.. (dan zie ik m ook weer voor t eerst na twee weken heel erg missen) en dan gaan we gewoon leuke avond hebben
En niet al te laat probere te slape want de volgende dag hebbe we dus half jaar en gaan we naar six-flags...

Nu maar hopen dat ie t leuk vind
Naja, het is iets anders gegaan.
Ik heb hem opgehaald toen hij terugkwam van vakantie, die avond bij hem geslapen, volgende dag naar mij toe en toen 's avonds wandelen en in die tussentijd heeft zij het klaargemaakt enzo. dus kon m niet opwachten, maar verder alles hetzelfde.
hij is niet zo heel romantisch aangelegd, maar hij vond t wel heel leuk. van t bodypainten ook foto's gemaakt enzo. was echt superavond en de dag erna was ook super..

*zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:48
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
met een fles rose halverwege de duinen op een klein vlak stukje gelegen naar de sterren kijkend, zoenend en diepe gesprekken voerend.
Oud 15-09-2003, 17:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wel ietsjes langer dan n maand geleden maar wel lief
had toen ie ging werken een lief briefje in zn broodtrommel gedaan
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:57
colors
colors is offline
Ik niet bij hem maar hij bij mij
Toen we laatst ons jubileum hadden bracht hij twee bossen rozen mee.
En hij stond een keer zomaar op de stoep, terwijl hij eigenlijk moest trainen.

Ik stuur hem regelmatig een lief smsje
Oud 15-09-2003, 19:16
snoopy
snoopy is offline
eh... hem spontaan in de auto zetten en naar het strand rijden met hem (hij wist dus niet waar we heengingen). Lekkere dingetjes meegenomen
Verder... bloemen meegenomen.
Ach... ik weet t niet eens meer!
nou ja. morgen wil ik ook iets liefs doen, maar ik weet niet zo goed wat. Heb ongeveer €20,-
Oud 16-09-2003, 06:52
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-09-2003 @ 17:01:
Wat is de jouwe?
Heb haar laatst 4 enveloppen gegeven met overal een kaartje erin. Op elk kaartje stond een restaurant of een andere eetgelegenheid (nee geen McDonalds). Ze mocht 1 enveloppe uitkiezen en daar gingen we dan eten. Dat we daar gingen eten las ze in de enveloppe zelf, had ik vantevoren niet verteld, moet wel een verrassing blijven hé!
Oud 16-09-2003, 07:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bracelance schreef op 16-09-2003 @ 07:52:
Heb haar laatst 4 enveloppen gegeven met overal een kaartje erin. Op elk kaartje stond een restaurant of een andere eetgelegenheid (nee geen McDonalds). Ze mocht 1 enveloppe uitkiezen en daar gingen we dan eten. Dat we daar gingen eten las ze in de enveloppe zelf, had ik vantevoren niet verteld, moet wel een verrassing blijven hé!
heeft Highdinges je vergeven?
Oud 16-09-2003, 09:42
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriendje is vandaag jarig. Ik heb hem een hele grote envelope gegeven waarin een soort 'reischeque' zat om een keertje samen met mij voor 2 dagen naar EuroDisney te gaan. Dit heb ik gegeven samen met een grote rode roos
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:48
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 16-09-2003 @ 10:42:
Mijn vriendje is vandaag jarig. Ik heb hem een hele grote envelope gegeven waarin een soort 'reischeque' zat om een keertje samen met mij voor 2 dagen naar EuroDisney te gaan. Dit heb ik gegeven samen met een grote rode roos
lief! Ik ga ook naar Eurodisney met m'n vriend. Wanneer gaan jullie?
Oud 16-09-2003, 09:55
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 16-09-2003 @ 10:48:
lief! Ik ga ook naar Eurodisney met m'n vriend. Wanneer gaan jullie?
Weten we nog niet...ik zou heel graag willen in de herfstvakantie, maar dat mag waarschijnlijk dus niet van zijn ouders. Denk dat het dan kerstvakantie of voorjaarsvakantie wordt

(Met kerst is vast wel heeeeel romantisch )
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:59
Luna
Luna is offline
Op de een of andere manier vind ik het hebben van een lachkik met hem samen altijd heel romantisch. Dan komen we echt niet meer bij om niks. (maar dat heb ik dus niet echt voor hem gedaan)
Hij had laatst voor mij iets heel moois op de computer gemaakt, een achtregrondje voor msngesprekje (maar alleen met hem, hehe), met n foto van hem en roze achtergrond met groene hartjes en onze namen enzo. Heel lief was dat!
Oud 16-09-2003, 10:01
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
vizz schreef op 16-09-2003 @ 10:59:
Op de een of andere manier vind ik het hebben van een lachkik met hem samen altijd heel romantisch. Dan komen we echt niet meer bij om niks. (maar dat heb ik dus niet echt voor hem gedaan)
Hij had laatst voor mij iets heel moois op de computer gemaakt, een achtregrondje voor msngesprekje (maar alleen met hem, hehe), met n foto van hem en roze achtergrond met groene hartjes en onze namen enzo. Heel lief was dat!

ik wil geen commentaar geven hoor maar
groene hartjes
hartjes zijn rood hoor
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:01
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 16-09-2003 @ 10:55:
Weten we nog niet...ik zou heel graag willen in de herfstvakantie, maar dat mag waarschijnlijk dus niet van zijn ouders. Denk dat het dan kerstvakantie of voorjaarsvakantie wordt

(Met kerst is vast wel heeeeel romantisch )
Je moet in de herfstvakantie gaan, dan gaan wij ook
Nee hoor... kerst is iid super! Dan zijn er nog meer lichtjes dan anders, en nepsneeuw e.d. Veel plezier iig.
Oud 16-09-2003, 12:01
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-09-2003 @ 08:55:
heeft Highdinges je vergeven?
Vergeven niet, want dat kan ze niet. Ze heeft me nog een kans gegeven die ik niet mag verspelen, en dat zal ook niet gebeuren. Het is nu nog een kwestie van tijd en veel energie investeren om weer zo gelukkig als vroeger te worden, het gaat nu weer redelijk goed.
Oud 16-09-2003, 12:51
Lorelei
Lorelei is offline
Ik niet voor hem, maar hij voor mij:

Hij is naar Nederland verhuisd! Hij woonde in het buitenland en is voor mij hier heen gekomen!

(als dat niet lief is, weet ik het ook niet meer)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 13:34
miekmuis
miekmuis is offline
Wow, dat is inderdaad ontzettend lief!

Ik wil ook een vriendje om met kerst mee naar euro disney te gaan!
Oud 16-09-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 16-09-2003 @ 11:01:
ik wil geen commentaar geven hoor maar
groene hartjes
hartjes zijn rood hoor
Nee, hartjes zijn blauw.

Het meest romantische dat ik voor 'm heb gedaan... ehm... afgelopen maand... *bladert door geheugen* nah, er is niet iets dat er uit springt, ik heb een hoop kleine dingetjes gedaan maar niets extreems.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bracelance schreef op 16-09-2003 @ 13:01:
Vergeven niet, want dat kan ze niet. Ze heeft me nog een kans gegeven die ik niet mag verspelen, en dat zal ook niet gebeuren. Het is nu nog een kwestie van tijd en veel energie investeren om weer zo gelukkig als vroeger te worden, het gaat nu weer redelijk goed.
Oud 16-09-2003, 18:00
Verwijderd
Euhm, we hebben afgelopen zondag samen gekookt..Als toetje hadden we iets met chocolade..naja,dr zat meer chocolade op ons als in het toetje...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:01
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
ik heb em laatst een kaartje gestuurd (ja ouderwets over de post) waarin ik heb proberen uit te leggen hoeveel ie voor me betekent...dat is best lief toch ?

(edit: en dat kaartje hangt nu boven zijn bed )

Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:01
scubabubbles
scubabubbles is offline
nog steeds niet gedaan, maar ik wil een keer in zijn pauze naar zn werk met een mand vol lekkere broodjes, drinken etc. en dan lekker op het grasveld picknicken en dan al zn collegas lekker jaloers latenb kijken naar ons ghegheghe
Oud 16-09-2003, 19:19
Verwijderd
na 2 jaar eindelijk verkering gekregen
en euhm
meer nog niet eingelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 16-09-2003 @ 20:01:
ik heb em laatst een kaartje gestuurd (ja ouderwets over de post) waarin ik heb proberen uit te leggen hoeveel ie voor me betekent...dat is best lief toch ?

(edit: en dat kaartje hangt nu boven zijn bed )

Hihi, doe ik ook wel vaker.
Hij heeft er nu iets van 12 (toen ik op vakantie was had ik m elke dag een kaartje gestuurd) en hij heeft zn poster van een of andere half-naakte vrouw die daar al jaren hing weggehaald en daar ze opgehangen, bijna allemaal want sommigen dat zijn van die kaartjes die je niet open kan vouwen. echt ansichtkaarachtig en die wil hij niet zo ophangen, want dan kan ie ze niet lezen.. de lieverd...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:37
Luna
Luna is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-09-2003 @ 14:36:
Nee, hartjes zijn blauw.

Het meest romantische dat ik voor 'm heb gedaan... ehm... afgelopen maand... *bladert door geheugen* nah, er is niet iets dat er uit springt, ik heb een hoop kleine dingetjes gedaan maar niets extreems.
nee, ik vind ze groen het mooist
Reageren

Regels voor berichten