Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
heb ik voor mn vriend gedaan (geschreven in grote cadeau topic):
Citaat:
Ik heb hem opgehaald toen hij terugkwam van vakantie, die avond bij hem geslapen, volgende dag naar mij toe en toen 's avonds wandelen en in die tussentijd heeft zij het klaargemaakt enzo. dus kon m niet opwachten, maar verder alles hetzelfde. hij is niet zo heel romantisch aangelegd, maar hij vond t wel heel leuk. van t bodypainten ook foto's gemaakt enzo. was echt superavond en de dag erna was ook super.. *zwijmel* |
![]() |
|
eh... hem spontaan in de auto zetten en naar het strand rijden met hem (hij wist dus niet waar we heengingen). Lekkere dingetjes meegenomen
Verder... bloemen meegenomen. Ach... ik weet t niet eens meer! ![]() nou ja. morgen wil ik ook iets liefs doen, maar ik weet niet zo goed wat. Heb ongeveer €20,-
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (Met kerst is vast wel heeeeel romantisch ![]() |
![]() |
|
Op de een of andere manier vind ik het hebben van een lachkik met hem samen altijd heel romantisch. Dan komen we echt niet meer bij om niks.
![]() Hij had laatst voor mij iets heel moois op de computer gemaakt, een achtregrondje voor msngesprekje (maar alleen met hem, hehe), met n foto van hem en roze achtergrond met groene hartjes en onze namen enzo. Heel lief was dat! ![]()
||
Citaat:
ik wil geen commentaar geven hoor maar groene hartjes ![]() ![]() ![]() hartjes zijn rood hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee hoor... kerst is iid super! Dan zijn er nog meer lichtjes dan anders, en nepsneeuw e.d. Veel plezier iig. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het meest romantische dat ik voor 'm heb gedaan... ehm... afgelopen maand... *bladert door geheugen* nah, er is niet iets dat er uit springt, ik heb een hoop kleine dingetjes gedaan maar niets extreems. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb em laatst een kaartje gestuurd (ja ouderwets over de post
![]() ![]() (edit: en dat kaartje hangt nu boven zijn bed ![]()
Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 19:05. |
![]() |
|
nog steeds niet gedaan, maar ik wil een keer in zijn pauze naar zn werk met een mand vol lekkere broodjes, drinken etc. en dan lekker op het grasveld picknicken en dan al zn collegas lekker jaloers latenb kijken naar ons ghegheghe
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hihi, doe ik ook wel vaker. Hij heeft er nu iets van 12 (toen ik op vakantie was had ik m elke dag een kaartje gestuurd) en hij heeft zn poster van een of andere half-naakte vrouw die daar al jaren hing weggehaald en daar ze opgehangen, bijna allemaal want sommigen dat zijn van die kaartjes die je niet open kan vouwen. echt ansichtkaarachtig en die wil hij niet zo ophangen, want dan kan ie ze niet lezen.. de lieverd... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind jij het meest romantische boek/verhaal? MsJador | 14 | 02-10-2010 23:47 | |
Liefde & Relatie |
Meest romantische films? Kingofthemall | 58 | 12-02-2007 20:22 | |
Liefde & Relatie |
meest romantische wat je hebt meegemaakt waves | 45 | 24-05-2005 16:46 | |
Liefde & Relatie |
meest romantische ever? tommygirll | 21 | 16-05-2004 21:36 | |
Liefde & Relatie |
meest romantische plekje matrix21 | 24 | 13-07-2003 09:07 | |
Liefde & Relatie |
Romantisch?? lief mutsje | 28 | 29-03-2003 19:22 |