Advertentie | |
|
![]() |
|
De prijs die je aan de 2 x 256MB geheugen kwijt bent bespaar je weer op het ontwikkelen van je foto's he.
250 stuks is echt geen probleem voor een digicam. En het leuke is dat je dan alle shit ook weggooid terwijl jij er voor moet betalen om het te laten ontwikkelen ![]()
||
Citaat:
![]() je bespaart: - ontwikkelkosten - je hoeft niet alle foto's af te drukken - je hebt foto's op scherm, zonder dat je daar per foto voor betaald - de foto's die je af laat drukken zijn uiteindelijk maar heel weinig. mja, misschien is het slim om er eenkeer voor te gaan sparen. tuurlijk is het duur. maarja, tis gewoon een keuze.. ik heb mijne btw maar voor de helft betaald [doe samen met ouders]
|
![]() |
|
![]() Kodak DC3200 1 megapixel + 16 MB Compact Flash Eigenlijk best een klote camera. De flits is echt veels te sterk, ik moet de flitser altijd afplakken, en je kunt er eigenlijk niet 's nachts mee fotograferen (want dan is alles gelijk overbelicht.) Ook is het CCD element veels te traag, als je ook maar iets beweegt zie je dat gelijk, net of je een veels te grote sluitertijd hebt. Verder zitter er geen functies op zoals zoomen. Maar hij koste ook "maar' 100 euro (nieuw) toen ik hem kocht, en hij voldoet aan de zaken waarvoor ik hem graag wil gebruiken: Foto's voor op internet. Voor echte goede foto's leen ik wel de camera van mijn moeder, een Canon A40, 2,3 megapixel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() De Ricoh RR 120. 2,2 Mp CCD, 3x optical zoom 2x digital. Redelijk. Een vriend van me heeft de Sony P9 met 4 Mp, niet te vergelijken natuurlijk, maar die zou ik ook wel willen hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Jouw levensdoel? Mariekje* | 51 | 23-02-2007 00:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
ARTistiek |
[fotografie] Welke digitale camera heb jij en waarom? aquafemme | 121 | 15-02-2004 16:30 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Mening over HP 435 camera very drunk driver | 60 | 21-11-2003 15:12 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Software & Hardware |
[Digicams]Het grote digicam topic Chimera | 321 | 03-05-2003 03:22 |