Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zeg altijd:
Slim Intelligent (eigenlijk liefst VWO) Humor Eerlijk Goed kunnen en willen praten Trouw Maar ja, ik merk toch dat dit niet het belangrijkste is, wat dan wel, al sla je me dood ![]()
|
Humor; niet te graag grappig willen zijn als je het niet bent, dat is mateloos irritant. Iedereen heeft wel een bepaalde mate van humor, als je dat goed gebruikt is het leuk. Af en toe een hele gevatte droge opmerking of iets waardoor je helemaal in een deuk ligt is geweldig. |Sarcasme op z'n tijd is ook
![]() Intelligentie; heeft niets te maken met vooropleiding o.i.d. maar voor mij meer met een manier van denken. Je kritisch op kunnen stellen, mee kunnen denken, niet alles zomaar aannemen, je interesseren voor dingen die er gebeuren, je kijk op het leven etc. Als iemand totaal nergens over nadenkt, absoluut geen serieus gesprek kan voeren en het grootste deel van de dag zijn schouders optrekt en je aankijkt alsof hij water ziet branden dan is het voor mij gelijk een hopeloos geval om iets mee te beginnen of om uberhaupt verliefd op te worden. Houding; je niet al te druk maken om wat anderen van je denken, gewoon doen wat je zelf graag wilt en waar jij je goed bij voelt. Je kunt het aan de houding en het gedrag van iemand merken of hij zich te geforceert anders voordoet om bijv. indruk te maken. Ik vind het vreselijk als iemand dat te vaak doet, zo kom je op een bepaalde manier gespannen over en op een gegeven moment val je toch door de mand. Wees gewoon eerlijk over wie en wat je bent en straal uit dat je daar tevreden mee bent. Heeft ook een beetje te maken met zelfkennis en kunnen kijken uit het oogpunt van een ander. Ik vraag me altijd af of mensen die zich heel overdreven stoerder, slimmer of leuker gedragen niet doorhebben dat ze zichzelf ontzettend voor schut zetten. Er zijn nog een heleboel dingen belangrijk, maar ik heb nu al weinig zin meer om die allemaal uitgebreid te gaan beschrijven ![]() Wat betreft uiterlijk kan ik daar geen duidelijke omschrijving van geven. Denk dat het voor de meeste meisjes/vrouwen geldt dat ze niet op 1 bepaalde haar-, oog- of huidskleur vallen. Het heeft toch allemaal te maken met een bepaalde uitstraling. Ik zelf vind het leuk als ik zie dat iemand plezier heeft en dat uitstraalt. Veel mensen zijn vrij geremd in hun doen en laten, helemaal jongens, de spontaniteit is soms ver te zoeken en verliest het van de drang om stoer te zijn. Als ik een jongen schaamteloos zie lachen dan doet me dat iets. Wat ik in ieder geval niet aantrekkelijk vind zijn van die overdreven gladde types, potten gel in hun haar, eng netjes gestreken kleding, een oorbel en die gemaakte stoere blik. Brrrrr.. ![]() Degene waar ik nu op gevallen ben ziet er leuk en nonchalant uit. Hij staat 2 minuten voor de kast en is klaar met uitzoeken en aankleden. Zo ziet het er ook wel uit eigenlijk, ongestreken makkelijke kleding. Ik vind het wel wat hebben hoor, gelukkig vind ik de kleding die hij draagt sowieso leuk, beetje casual sportief en het staat hem ook leuk. Kleding zegt toch iets over de persoon die het draagt. Daarom val ik denk ook niet op die gladde merktypetjes, daar klopt gewoon iets niet aan in de meeste gevallen. Goed, euhm, verder belangrijk aan het uiterlijk is dat iemand er verzorgd uitziet, kleding maakt me dan niet zoveel uit, maar ongepoetste tanden, haren op de meest rare plekken, resten hagelslag op je kin, gele prut in je oor etc. is natuurlijk vreselijk. Pff nouja zo vind ik het wel weer genoeg ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan een lijst maken van eisen waar je toekomstige vriendje aan moet voldoen maar er is een grote kans dat je een andere leuke jongen voorbijloopt omdat hij niet aan je eisen voldoet. Maar goed, ik neem aan dat dit enkele een lijstje is waarin je de ideale man beschrijft en niet een lijstje wat je afgaat als je een jongen ontmoet. @ unex: hap. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ooh ik ben ook heus wel kieskeurig hoor, maar dat lijstje van Janneke1 is gewoon eng. Je beseft toch wel dat jongens ook eisen hebben he?
En ik heb niet echt speciale eisen. Ik wil als z'n gelijke behandeld worden. 't Zou ook fijn zijn als ie onafhankelijk kan/wil zijn. Ik heb geen zin om me elke zaterdag te moeten verantwoorden bij hem. Oh, en vooral geen mak lammetje aan mijn zijde, het is zo verschrikkelijk als een jongen precies doet wat ik wil dat ie doet. Een beetje tegengas is oké. ![]()
|
innerlijk:
-lief en stoer tegelijk -sociaal -grappig -ruimdenkend -zelfstandig -een gezonde mate jaloezie -actief uiterlijk: Tsja, dat is het plaatje in het geheel. Ik heb niet echt dingen die ik in het speciaal graag zou zien... ik moet me tot hem aangetrokken voelen, maar waar em dat in zit, geen idee ![]() ![]()
||
Citaat:
En die Unexplained, ach, hij denkt wel vaker een slimme opmerking te maken. |
![]() |
|
Ze heeft het over niveau, niet over welke opleiding iemand gedaan heeft. Het bedrijf waar ik werk neemt ook alleen mensen aan die kwa intelligentie op WO-niveau zitten, en toch heb ik alleen maar een (nog niet afgerondde) HBO opleiding genoten.
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:25. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ontmaafd door een hoer Monkey020 | 10 | 23-12-2014 13:28 | |
Liefde & Relatie |
lelijk en mooi?? boy19 | 3 | 08-06-2005 20:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wc papier en het nut van een rode bikini Ieke | 0 | 08-11-2004 22:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
N.a.v. het borstentopic, Vraagje voor de vrouw over de man: Verwijderd | 33 | 09-06-2003 14:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes nou het mooiste aan een jongen? Griller | 127 | 14-12-2002 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 16:42 |