Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij hoort haar rechter been ook iets meer omhoog nog, ik weet het niet, het klopt inderdaad niet helemaal, maar wat weet ik niet |
![]() |
|
![]() |
haar heup beweegt niet genoeg naar boven volgens mij, waardoor het lijkt alsof haar been gewoon loofrecht op haar lichaam is geplaatst
het is idd ook de lengte van het been, het lijkt alsof het wat schuin naar achteren staan en de arm juist niet ook de scherpte van de lijn van het onderste been is beter dan die van de andere, omdat het hele lichaam zo is getekend en ik mis een stukje lijn bij de rechterheup maar verder ![]()
|
![]() |
toevalig zit ik op een dansacademie en kan ik je zeggen dat je niet echt een mooie positie hebt getekend. het is ook net alsof ze 1 ben heeft, want die andere valt te weinig op. ook vind ik dat dr hoofd opzij de been weg moet kijken of richting haar hand die boven haar hoofd staat.
het roept weinig gevoel bij me op, terwijl ballerina's dansen met ontzettend veel gevoel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Topic van Flijn Flijn | 38 | 18-04-2009 21:55 | |
ARTistiek |
[Pentekeningen] II Pyr0nity | 22 | 26-01-2005 15:07 | |
Lifestyle |
Wat heb je nieuw? schimmel | 500 | 16-10-2004 20:38 | |
ARTistiek |
[Tekening] Walkure Pluie d'Automne | 14 | 31-05-2004 12:59 | |
ARTistiek |
Tekeningetjus Captain N | 24 | 13-11-2003 14:32 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP/WANSMAAK/KITSCH fototopic deel II Pan Am | 364 | 28-10-2003 18:05 |