Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik had nog nooit van die film gehoord, tot ik pas geleden ergens voorstukjes zag, en johnny depp zag, maar ik weet eigenlijk niet waar die over gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was zo dat Johnny depp een boek schreef en dat een man hem vervolgde van plagiaat, en toen zag je een raampje met een meisje.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De Johnny Depp night is op Veronica zie ik nu. Met een special over zn nieuwe film, en Nick of time. Jammer dat het die film is, hij speelt in veel leukere.. maar daarvan heb ik de meeste toch wel op dvd ![]() ![]() ![]() Eigenlijk heb ik Nick of Time alleen jaren geleden eens gezien, volgens mij vond ik hem toen wel leuk, maar ook alleen dat. Misschien ga ik hem toch wel nog een keer kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarrem we moeten er wel heen, hoor! Ook naar Hidalgo trouwens. Moet maar weer eens geld gaan regelen. ![]() Johny Depp night: eerst the secrets of Johnny Depp, nie te enthousiast worden, want volgens mij was t vooral een making off secret window, maar hey, hij zat erin! ![]()
||
Citaat:
toch niet het geheime raam ofzo he... en pfff Johnny Depp, ik wil hem wel zien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Voor een auteur die vooral met licht verteerbare griezelromans wordt geassocieerd laat Stephen King zich in zijn werk opmerkelijk vaak over het schrijversschap uit.
![]() De op fraaie wijze verfilmde romans The shining, Misery en The dark half handelen over schrijvers die met hun werk en hun bestaan worstelen, en de Amerikaan en zijn verfilmers slaagden er steeds in die weinig alledaagse problematiek voor een breed publiek toegankelijk en spannend te maken. De verfilming van de novelle Secret window, secret garden handelt opnieuw over de particuliere beslommeringen van een geïsoleerde schrijver, ditmaal vertolkt door Johnny Depp. In een afgelegen boshut worstelt de verslonste auteur Mort Rainey met een stukgelopen huwelijk, een uit The shining bekend geval van writer's block en een beschuldiging van plagiaat. Die laatste komt op het conto van de door John Turturro ijzig vertolkte heikneuter John Shooter, die zich bij de hut vervoegt om zijn gelijk te halen. Mochten de namen van de twee kemphanen geen bellen doen rinkelen, dan maken de plotconstructie en de stijlmiddelen van regisseur en scenarioschrijver David Koepp wel duidelijk dat de film op verrassend bedoelde wendingen aanstuurt. Ondanks de goede staat van dienst van de acteurs en de maker, die met The trigger effect en Stir of echoes twee geslaagde fantastische films afleverde, stelt Secret window flink teleur. Na de drie eerdere King-schrijversfilms markeert de nieuwe variant een weinig overtuigende herhaling van zetten, die wel fraai oogt, maar zeker niet verrast of verontrust. Dat Stephen King met zijn absurd hoge produktie af en toe in herhaling vervalt is begrijpelijk, dat de regisseur en de acteurs daar klaarblijkelijk onbezwaard bij inhaken valt te betreuren: in meerdere scènes ontstijgen ze het rammelende raamwerk, en dat maakt Secret window tot een frustrerende film. site © Het Parool, 14-4-2004
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Beter kan ik het niet uitleggen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.sonypictures.com/movies/secretwindow/ << trailer.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |