Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 19:56
tweemeisjes
tweemeisjes is offline
Wanneer komt ie ook weer in de bios??
Oud 12-04-2004, 20:21
Noínden
Noínden is offline
Binnenkort

Ik weet het niet, gok op komende donderdag. Woensdag was het toch Johnny Depp Night? Dan is donderdag wel logisch. Ik wil 'm zoo graag zien
Oud 12-04-2004, 20:25
legatus
legatus is offline
Donderdag 15 april 2004.
Oud 12-04-2004, 21:54
Cruz
Cruz is offline
Kwil hem echt graag zien En niet alleen vanwege Johnny Depp
Oud 12-04-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Noínden schreef op 12-04-2004 @ 21:21 :
Binnenkort

Ik weet het niet, gok op komende donderdag. Woensdag was het toch Johnny Depp Night? Dan is donderdag wel logisch. Ik wil 'm zoo graag zien
uh, johnny depp night? Nu moet ik meer weten

En ik had nog nooit van die film gehoord, tot ik pas geleden ergens voorstukjes zag, en johnny depp zag, maar ik weet eigenlijk niet waar die over gaat
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 22:36
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-04-2004 @ 23:01 :
uh, johnny depp night? Nu moet ik meer weten

En ik had nog nooit van die film gehoord, tot ik pas geleden ergens voorstukjes zag, en johnny depp zag, maar ik weet eigenlijk niet waar die over gaat
Secret window verfilming van een boek (denk boek van Stephen King), snap er ook niet veel van, de trailer was best ingewikkeld .

Het was zo dat Johnny depp een boek schreef en dat een man hem vervolgde van plagiaat, en toen zag je een raampje met een meisje....
Oud 12-04-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 12-04-2004 @ 23:36 :
Secret window verfilming van een boek (denk boek van Stephen King), snap er ook niet veel van, de trailer was best ingewikkeld .

Het was zo dat Johnny depp een boek schreef en dat een man hem vervolgde van plagiaat, en toen zag je een raampje met een meisje....
jaa, stephen king verfilming dacht ik ook

De Johnny Depp night is op Veronica zie ik nu. Met een special over zn nieuwe film, en Nick of time. Jammer dat het die film is, hij speelt in veel leukere.. maar daarvan heb ik de meeste toch wel op dvd ik maak woensdag gewoon mn eigen johnny depp night

Eigenlijk heb ik Nick of Time alleen jaren geleden eens gezien, volgens mij vond ik hem toen wel leuk, maar ook alleen dat. Misschien ga ik hem toch wel nog een keer kijken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 23:45
Verwijderd
Secret Window lijkt me echt een slechte film. Te standaard. Of het nou Stephen King is of niet.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 08:30
nandaatje
nandaatje is offline
mij lijkt het echt een leuke film
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:13
tweemeisjes
tweemeisjes is offline
Ik ga er morgen heen!!! hoi hoi hoi!! *doet vreugdedansje*
Oud 15-04-2004, 10:14
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 12-04-2004 @ 21:21 :
Binnenkort

Ja, heb je eigenlijk gekeken? Ik niet, Grote Avond enzo, Marten ipv Johnny, yes
Maarrem we moeten er wel heen, hoor! Ook naar Hidalgo trouwens. Moet maar weer eens geld gaan regelen.
Johny Depp night: eerst the secrets of Johnny Depp, nie te enthousiast worden, want volgens mij was t vooral een making off secret window, maar hey, hij zat erin! Daarna een film waarvan ik, schandalig genoeg, de titel ben vergeten.
Oud 17-04-2004, 14:14
Nuck
Nuck is offline
Lijkt me best een aardige film
Oud 17-04-2004, 14:25
honour
honour is offline
is inderdaad van stephen king. ik heb het boek thuisliggen
Oud 18-04-2004, 19:32
tweemeisjes
tweemeisjes is offline
Hij was heel apart, de film, heel onverwachts gaat t inene, maar wel goed overtuigend acteerwerk.
Oud 18-04-2004, 20:17
Briseïs
Briseïs is offline
Ondanks Johnny Depp hoef ik m eigenlijk niet zo nodig te zien..
Oud 18-04-2004, 20:24
Otis
Otis is offline
Citaat:
honour schreef op 17-04-2004 @ 15:25 :
is inderdaad van stephen king. ik heb het boek thuisliggen
hoe heet het boek dan (de vertaalde versie)?
toch niet het geheime raam ofzo he...

en pfff Johnny Depp, ik wil hem wel zien
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 22:29
Nebula
Nebula is offline
Voor de E.R. kijkers onder ons: Maria Bello die Dr. Anna Del Amico speelde, dus die ene die op Net 5 net vertrokken is, speelt er ook in (zag ik in de reclame). En ze is vandaag toevallig ook nog jarig; 37 geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 22:32
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nebula schreef op 18-04-2004 @ 23:29 :
Voor de E.R. kijkers onder ons: Maria Bello die Dr. Anna Del Amico speelde, dus die ene die op Net 5 net vertrokken is, speelt er ook in (zag ik in de reclame). En ze is vandaag toevallig ook nog jarig; 37 geworden.
ja, dat merkte ik idd ook al op
Oud 18-04-2004, 22:46
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Toen ik die voorstukjes zag dat ik: Ahaa...

Waarom? Weet iemand nog toen met pirates of the carribean dat hij geinterviewd werd? Ik dacht: wat loopt hij er tegenwoordig vaag bij, maar toen zag hij eruit zoals hij zijn rol in secret window moet acteren (best logisch natuurlijk )

Meer ontopic: Ik denk niet dat ik m ga kijken. Toen ik hoorde dat het van een bestaand verhaal van stephen king was, dacht ik: alweer een remake?
Oud 19-04-2004, 09:42
honour
honour is offline
Citaat:
Otis schreef op 18-04-2004 @ 21:24 :
hoe heet het boek dan (de vertaalde versie)?
toch niet het geheime raam ofzo he...

en pfff Johnny Depp, ik wil hem wel zien
het boek heet tweeduister
Oud 19-04-2004, 13:04
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-04-2004 @ 00:45 :
Secret Window lijkt me echt een slechte film. Te standaard. Of het nou Stephen King is of niet.
Hoe kan het een standaard film zijn als Johnny Depp erin speelt??
Oud 19-04-2004, 13:06
Otis
Otis is offline
Citaat:
honour schreef op 19-04-2004 @ 10:42 :
het boek heet tweeduister
hmm die heb ik wel gelezen, een paar jaar terug..kan me alleen niet meer goed herinneren hoe het verhaal ging..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:11
Dramaqueen
Dramaqueen is offline
Ik wil OOK een Johnny Depp night...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:52
Verwijderd
Ik vond hem niet de moeite waard ...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Donald Duck schreef op 19-04-2004 @ 14:04 :
Hoe kan het een standaard film zijn als Johnny Depp erin speelt??
Omdat Johnny Depp er niks aan kan doen als het script en zijn regisseur slecht zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2004, 20:56
common
common is offline
waar gaat secret window een beetje over, is het een geod verhaal
Oud 22-04-2004, 17:55
love.the.sunset
love.the.sunset is offline
Voor een auteur die vooral met licht verteerbare griezelromans wordt geassocieerd laat Stephen King zich in zijn werk opmerkelijk vaak over het schrijversschap uit.

De op fraaie wijze verfilmde romans The shining, Misery en The dark half handelen over schrijvers die met hun werk en hun bestaan worstelen, en de Amerikaan en zijn verfilmers slaagden er steeds in die weinig alledaagse problematiek voor een breed publiek toegankelijk en spannend te maken. De verfilming van de novelle Secret window, secret garden handelt opnieuw over de particuliere beslommeringen van een geïsoleerde schrijver, ditmaal vertolkt door Johnny Depp.

In een afgelegen boshut worstelt de verslonste auteur Mort Rainey met een stukgelopen huwelijk, een uit The shining bekend geval van writer's block en een beschuldiging van plagiaat. Die laatste komt op het conto van de door John Turturro ijzig vertolkte heikneuter John Shooter, die zich bij de hut vervoegt om zijn gelijk te halen. Mochten de namen van de twee kemphanen geen bellen doen rinkelen, dan maken de plotconstructie en de stijlmiddelen van regisseur en scenarioschrijver David Koepp wel duidelijk dat de film op verrassend bedoelde wendingen aanstuurt.

Ondanks de goede staat van dienst van de acteurs en de maker, die met The trigger effect en Stir of echoes twee geslaagde fantastische films afleverde, stelt Secret window flink teleur. Na de drie eerdere King-schrijversfilms markeert de nieuwe variant een weinig overtuigende herhaling van zetten, die wel fraai oogt, maar zeker niet verrast of verontrust. Dat Stephen King met zijn absurd hoge produktie af en toe in herhaling vervalt is begrijpelijk, dat de regisseur en de acteurs daar klaarblijkelijk onbezwaard bij inhaken valt te betreuren: in meerdere scènes ontstijgen ze het rammelende raamwerk, en dat maakt Secret window tot een frustrerende film.

site

© Het Parool, 14-4-2004
Oud 23-04-2004, 15:58
ganralph
ganralph is offline
vond em goed te doen
Oud 24-04-2004, 19:52
Sithan
Sithan is offline
Wat een gare film, werkelijk geen reet aan
Oud 24-04-2004, 19:57
Verwijderd
Ik twijfel, misschien ga ik hem volgende week alleen een keer kijken... (Ja, alleen, ik wil niet met mensen naar een film waar ik over twijfel )
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 22:53
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-04-2004 @ 20:57 :
Ik twijfel, misschien ga ik hem volgende week alleen een keer kijken... (Ja, alleen, ik wil niet met mensen naar een film waar ik over twijfel )
Aparte redenatie, maar hoezo niet dan
Oud 24-04-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 24-04-2004 @ 23:53 :
Aparte redenatie, maar hoezo niet dan
Altijd als ik samen met mensen naar een film ga, hoor ik achteraf wat zij ervan vonden, dat beïnvloed mijn mening. Mja, beetje gek misschien
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 23:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-04-2004 @ 23:55 :
Altijd als ik samen met mensen naar een film ga, hoor ik achteraf wat zij ervan vonden, dat beïnvloed mijn mening. Mja, beetje gek misschien
Maar das toch ook gezellig lijkt me of ze nou je mening beinvloeden of niet?
Oud 24-04-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 25-04-2004 @ 00:02 :
Maar das toch ook gezellig lijkt me of ze nou je mening beinvloeden of niet?
Ik hou niet zo van gezellig na een film Ik kijk daarom ook altijd liever alleen een film... Of met iemand die weet dat ik na de film niet óver de film wil praten, in ieder geval niet meteen. Ik wil het eerst laten zakken, er over denken... dat soort dingen. Ik wil nog nagenieten dus... Als een film heel goed was, geniet ik nog dagen na Maar zodra iemand iets van de film onder woorden gaat brengen, of ik dat ga doen, dan verliest het kracht... dan is het gezegd en is het klaar... Ik wil niet dat een film meteen klaar is.
Beter kan ik het niet uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 02:36
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-04-2004 @ 00:07 :
Ik hou niet zo van gezellig na een film Ik kijk daarom ook altijd liever alleen een film... Of met iemand die weet dat ik na de film niet óver de film wil praten, in ieder geval niet meteen. Ik wil het eerst laten zakken, er over denken... dat soort dingen. Ik wil nog nagenieten dus... Als een film heel goed was, geniet ik nog dagen na Maar zodra iemand iets van de film onder woorden gaat brengen, of ik dat ga doen, dan verliest het kracht... dan is het gezegd en is het klaar... Ik wil niet dat een film meteen klaar is.
Beter kan ik het niet uitleggen.
Oe, dat heb ik ook altijd. Vooral met mn ouders, maar die worden dan altijd onwijs boos dat ik niet 'gezellig' ben..
Oud 25-04-2004, 10:39
Aurora
Aurora is offline
Ik heb hem gister gezien en ik vond hem echt super. Echt Stephen King

Johnny's haar zat erg leuk, trouwens
Oud 25-04-2004, 21:04
Agnès
Agnès is offline
Ik ga 'm binnenkort zien.
Oud 26-04-2004, 12:29
poepie111
poepie111 is offline
ik heb hem gsiteren gezien hij is echt helemaal geweldig, met name johnny want johnny depp is nu eenmaal helemaal gewldig en dat zwarte mutsje dat hij op doet aah helemaal geweldig... ik had alleen verwacht dat hij iets enger zou zijn, maar dat komt misschien ook wel omdat ik het boek al gelezen had en het einde is anders dat vond ik helemaal geweldig ik had me al helemaal voorbereid op het einde van het boek en dan is hij helemaal anders, maar ik zeg niet wat er gebeurt moet je zelf maar gaan kijken hij is in ieder geval wel de moeite waard!
Oud 26-04-2004, 21:00
Rioto
hmm gemengde gevoelens erover... ik had een heel ander soort film verwacht .. ik ben er nog niet over uit wat ik er van vond hehe
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:56
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Gister gezien, vond hem goed!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:21
Verwijderd
Ik vond em nogal tegenvallen en ik hoefde de film niet eens per se te zien...Nog een tegenvallend/voorspelbaar eind en ik word gek
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 11:31
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 28-04-2004 @ 18:56 :
Gister gezien, vond hem goed!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 11:32
Sjoerd
Sjoerd is offline
http://www.sonypictures.com/movies/secretwindow/ << trailer.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:19
Cameo
Cameo is offline
wat een baggerfilm.. slaapverwekkend..
Oud 04-05-2004, 16:41
Freshh~
Freshh~ is offline
ik ben eigenlijk niet zo heel erg benieuwd naar deze film dus hoef hem zeker niet in de bios te zien..

tenzij ik weer kaartjes win
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:09
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 04-05-2004 @ 17:41 :
ik ben eigenlijk niet zo heel erg benieuwd naar deze film dus hoef hem zeker niet in de bios te zien..

tenzij ik weer kaartjes win
ik was ook niet benieuwd, het voorstukje is niet spetterend, maar toch was het een goede film..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:33
poepie111
poepie111 is offline
ik had het boek gelezen en dat vond ik wel "spannender"omdat daar alles heel duidelijk en overdreven beschreven werd, ik vind het zowiezo al een hele prestatie dat ze van zo'n kort verhaal een goede film kunnen maken want het boek was heel kort en om daar dan een film van anderhalf 2 uur van te maken vind ik heel knap ik vond hem helemaal geweldig kwam ook wel door johnny depp want hij is echt te gaaf
Oud 07-05-2004, 10:06
Suzy Q
Suzy Q is offline
Ik heb hem gisteren in de bioscoop gezien.

De acteurs spelen erg goed (dat mag ook wel eens gezegd worden!!), maar het einde viel me tegen..

Voor de rest vond ik het een redelijk goede film met genoeg spannende scènes.
Oud 07-05-2004, 13:42
Nefiâth
Nefiâth is offline
Ik vond het einde juist wel grappig. Waarschijnlijk niet als ik het boek zou hebben gelezen, dus ik ben wel blij dat ik dat niet heb gedaan. Het is alleen niet echt bepaald een film die je nog een keer wil kijken, daar is ie dan wel weer te saai voor. Verder wel vermakelijk .
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:37
FayeC
FayeC is offline
Ik vind het hele coole film!! En Johnny Depp is natuurlijk ook gewoon fantastisch!! In de bios was het ook heel leuk... beetje op het einde zie je 2 Johnny's in beeld!!

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten