Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 18:31
Firefly182
Firefly182 is offline
Dat vroeg ik me af. Ik zie mijn vriend 2 dagen in de week en ik heb er een schurfthekel aan dat het maar zo weinig is. Vroeg me dus af of iemand dat ook heeft, of juist niet en hoevaak je diegene dan ziet.
Oud 23-08-2003, 18:36
Another Way
Another Way is offline
umhm.. hier is al een topic over..toch?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:37
Firefly182
Firefly182 is offline
Ik voel me de dagen dat ie er niet is(5 dagen ) maar alleen.Hij is er eigenlijk ook nooit voor me als ik 'm nodig heb. Bah, ben het zat om maar alleen de meeste dagen door te komen.
Oud 23-08-2003, 18:37
Firefly182
Firefly182 is offline
ja? welke?
Oud 23-08-2003, 19:45
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zie mijn vriend juist heel vaak, hij wil het liefst elke dag afspreken, maar dat wil ik nou ook weer niet, dan is de lol er vanaf en ik wil ook nog tijd voor anderen hebben. Ik zie hem meestal min. 4 x in de week
Oud 23-08-2003, 19:49
Soezen
Soezen is offline
Elke dag
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:55
bassgirl
bassgirl is offline
2/3 dagen in de week.. na de vakantie mischien nog maar 1
Oud 23-08-2003, 20:00
DEChengst
DEChengst is offline
Ieder avond zodra ik in bed lig en mijn oogjes dicht doe.
Oud 23-08-2003, 20:02
PRiDe
PRiDe is offline
Ik zie mijn vriend elke dag (school) en soms is dat te veel en wordt k gek van em
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:12
sweet dreams
sweet dreams is offline
bijna elke dag
we kunnen niet zonder elkaar
Oud 23-08-2003, 20:48
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Uhmm, ja ik weet het niet, we hebben niet echt vaste dagen dat we elkaar zien ofzo. Meestal iets van 3x per week.
Als school begint minder want dan kunnen we niet meer naar elkaar toe als hij klaar is met werken want dat wordt te laat, maarja, dat is ook maar 3 dagen per week..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:55
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ja, ik zie hem ook alleen maar 2 dagen (in het weekend) en dat is inderdaad véél te weinig, maar het is niet anders. En 2 dagen is ook wat veel gezegd, eigenlijk maar gemiddeld zo'n 7 uur Nu gaat hij volgend seizoen stoppen met hockeyen, omdat hij het anders te druk krijgt en geen tijd meer voor mij heeft
Oud 23-08-2003, 21:33
Verwijderd
24 uur (nouja als ik slaap zie ik hem niet, maar is hij wel bij me) 7 dagen per week.... en dat nu al 8 weken lang ofzo
echt super

normaal zie ik hem eens in de 2-3 weken zoiets
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:26
Slettelina *
Slettelina * is offline
Zag hem in de vakantie ook bijna 24/7.. Nu zal dat helaas minder worden vanwege school enzo *zucht*
Oud 23-08-2003, 22:33
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 23-08-2003 @ 22:33:
24 uur (nouja als ik slaap zie ik hem niet, maar is hij wel bij me) 7 dagen per week.... en dat nu al 8 weken lang ofzo
echt super

normaal zie ik hem eens in de 2-3 weken zoiets
al acht weken elke dag

en je ouders en die van hem wat vinden hun ervan ?
Oud 23-08-2003, 22:56
Fade of Light
Fade of Light is offline
2 a 3 dagen per week (doordeweeks met school en shit) lijkt me wel mooi eder heeft eigen leven he...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:06
Verwijderd
Elke dag.

*alleen nu niet, hij zit tot volgende week zaterdag in Athene. verdikkeme..*
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:01
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
minstens 2 dagen in de week, maar meestal toch wel een dag of 5/6 in de week. Mijn vriend werkt in ploegendienst, dus het hangt er een beetje vanaf wanneer hij moet werken die week of we veel of weinig kunnen afspreken. We kunnen er allebei niet zo heel erg goed tegen als we elkaar 3 dagen niet zien.
Het zal waarschijnlijk iets minder worden, of 2 dagen in de week worden als we nog niet samenwonen wanneer ik volgend jaar weer een studie op ga pakken, maar ja...dat zien we dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 10:01
The Pirate
The Pirate is offline
In goeie tijden 5 maal in de week en 1 keer in het weekend.
Dus zeker 6 dagen op 7
In blokperiode 2 maal in de week, veel te weinig
Nu zelfs 3 weken bijna niet, om gek te worden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:59
Verwijderd
Elke dag, maar we houden wel regelmatig de middag OF avond voor onszelf. Maar wel gewoon elke dag.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:33
marlies
marlies is offline
3/4 dagen per week en dat is genoeg
Oud 24-08-2003, 15:56
miro
miro is offline
6 a 7 keer in de week waarvan we +/- 5 dagen in de week bij elkaar slapen. Maar dit zal neem ik aan wel minder worden als zijn school weer is begonnen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:08
Luna
Luna is offline
2 keer in de week, in t weekend blijf ik daar slapen en doordeweeks nog 1 keer meestal. soms vaker...
In de vakantie bijna elke dag.
Oud 24-08-2003, 18:25
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 23-08-2003 @ 20:55:
2/3 dagen in de week.. na de vakantie mischien nog maar 1
Nu ik nog vakantie heb zie ik 'm 2 dagen in de week en ik heb daar nog steeds vrij veel moeite mee omdat ik 'm eerst 4 dagen zag. Stomme horeca. Maar nu m'n school weer zal beginnen zie ik 'm doordeweeks al niet meer, of anders misschien een avondje. En in het weekend om de week niet,of anders een dage wel. Uiteindelijk zal het er wel op uit draaien dat ik 'm ook 1 dag zie.

En dat terwijl ik me al alleen voel met 2 dagen in de week.
Oud 24-08-2003, 18:37
Verwijderd
Vakantie: 24/7
Normaal: 4/5x per week

Tsja, school is er ook nog he.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 18:45
Firefly182
Firefly182 is offline
joh, wees blij dat je d'r zo vaak ziet! Ik kan daar enkel maar van dromen
Oud 24-08-2003, 18:52
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 24-08-2003 @ 19:45:
joh, wees blij dat je d'r zo vaak ziet! Ik kan daar enkel maar van dromen
Ligt dat aan jou dat je hem zoweinig ziet of heeft hij hetjuist druk met school/werk?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:50
Boef
Boef is offline
0,50 ofzo. . . kweenie we wonen niet echt dicht bij elkaar. Ik zie'm wel elke dag op webcam
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:53
Verwijderd
Ik heb mijn vriend nu in de vakantie dik 10 weken 24 uur per dag gezien! Ik heb hem vanavond weggebracht naar de trein en nu word het weer alleen in het weekend elkaar zien, zal wel weer ff wennen worden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:14
Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 23-08-2003 @ 19:31:
Dat vroeg ik me af. Ik zie mijn vriend 2 dagen in de week en ik heb er een schurfthekel aan dat het maar zo weinig is. Vroeg me dus af of iemand dat ook heeft, of juist niet en hoevaak je diegene dan ziet.
das nog best veel, in mijn geval zien we elkaar maar heel erg weinig. We wonen een heel eind uit elkaar. we bellen wel bijna elke dag, cammen heel veel en thank god voor mail en msn (das fijn wakker worden hoor met een mialtje van 2 kantjes van je liefje)

als we dan bij elkaar zijn is het wel gelijk minstens 3 dagen en in de vakanties zijn we de hele tijd bij elkaar

als ze bij mij is moet ik op zaterdag ook nog eens 5 uur weg, maar dan slaapt ze gewoon door. Daardoor kan ik in het weekend niet naar haar, ze moet altijd bij mij komen en in de vakanties ga ik daarheen
Oud 25-08-2003, 11:00
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik denk gemiddeld zo'n 3 keer per week en ik vind het wel ok zo...we vinden het allebei namelijk belangrijk er ook een eigen leven met je eigen dingen op na te houden
Oud 25-08-2003, 11:36
kastdeur
kastdeur is offline
Elk weekend. Soms bouwen we dat uit van donderdag tot maandag.

In de vakanties vaak langer.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:01
Verwijderd
Ik zie mijn vriend bijna elke dag en daar ben ik heel blij om!!! Op maandag blijf ik altijd thuis, want dan wil ik wat dingetjes doen op mijn kamer, opruimen enzo. Over een tijdje zie ik hem gelukkig elke dag, want we zijn op zoek naar een huisje voor ons tweetjes
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:07
checko
checko is offline
wij zien elkaar in de vakantie gemiddeld drie dagen per week...maar als de school weer begint eerders, dan denk ik 1 a 2 dagen in de week...ik wil in ieder geval altijd een dag doordeweeks komen en ook in de weekenden....maar het zal dan van zaterdagavond tot zondag zijn...omdat we allebei op zaterdag scouting/ werk hebben..... en 70 km van mekaar vandaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:08
Verwijderd
ik zie m op vrijdag eind van de middag tot zondagavond laat.. dus iets meer dan twee dagen.
veel te weinig.
dat merk ik nu vooral omdat we net twee weken dag en nacht bij elkaar zijn geweest. tuurlijk ging t niet altijd super, maar ik mis hem nu echt weer heel erg.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:14
Verwijderd
tijdens 't school drie à vier keer in de week, tijdens de vakantie toch minstens vijf keer in de week, meestal zes, heel soms zeven. aangezien hij werkt is het wel maar twee keer een volledige dag en voor de rest altijd gewoon 's avonds.

xxx
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:21
*moonchild*
*moonchild* is offline
ik heb sinds donderdag een vriend en heb hem daarna niet meer gesproken/gezien.
kheb hem wel 1x gesmst maar geen reactie
Oud 25-08-2003, 13:42
Thomas
Thomas is offline
Ik zie mijn vriendin zeer regelmatig. Tuurlijk zie ik haar in de vakantie zo ongeveer elke dag, maar dat wordt straks - als we allebei weer naar school moeten - toch iets minder. Als ik een gok zou moeten maken dan zou ik zeggen dat we elkaar 4 dagen in de week zien. Maar dat is natuurlijk niet de gehele dag, maar een aantal uurtjes.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:16
Surjirro
Surjirro is offline
Het liefst zie ik em natuurlijk echt elke dag maar dan gaat de lol er idd snel van af....Toch lukt het me te presteren dat ik em 5 keer in de week zie. Maar de dagen dat ik hem niet zie mis ik hem wel En dan te bedenken dat hij over een jaar in Eindhoven gaat wonen *zucht*
Oud 25-08-2003, 20:17
Verwijderd
Elke dag (en nacht bijna)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:20
Verwijderd
gem 5 keer per week, maar denk dat dat drastisch gaat veranderen zo als zijn school weer begint en of ik vast ga werken
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:31
KiMZz
KiMZz is offline
Ik zie mijn vriend elke dag en dat blijft ook zo!! *zwijmel*
Oud 26-08-2003, 08:47
tandenborstel
tandenborstel is offline
4 a 5 keer per week. Wel goed zo
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 08:49
framboosje
framboosje is offline
ik zie mijn vriend iedere dag! en ik vind het super zo!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:32
snoopy
snoopy is offline
mja... t verschilt nogal. Kijk, we zitten bij elkaar op school, dus dan "zie" ik m wel. Maar dat vind ik niet echt hetzelfde... We spreken buiten school nog zo'n 3 dagen (ook slapen dan) met elkaar af, geloof ik...
Oud 26-08-2003, 11:00
MissMorena
MissMorena is offline
ik zie mijn vriend elke dag en ik ben hem nog steeds niet zat om hem elke dag te zien
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:59
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
In de vakantie zagen wij elkaar bijna elke dag.
Nu school weer begint wordt dat minder. Vrijdag tot maandag in ieder geval. En misschien eens een dag door de week.
Oud 26-08-2003, 15:25
Janet
Janet is offline
ik wil me vriend nu maar 1 x a 2 x in de week zien,heb je lekker de tijd om te wenne aan elkaar....
Oud 26-08-2003, 16:25
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Wij zien elkaar ook heel regelmatig, vaak wel elke dag eventjes, maar dat wordt misschien nu na de vakantie wat minder (4x in de week)..

Het is geloof ik ook niet echt zo heel goed in het begin als je elke dag bij elkaar zit ..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:29
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
janet heb je een vriend dan?????
in je andere topic kreeg ik een ander idee?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten