Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het zijn bovendien erg grote groepen, dus het moet wel een beetje overzichtelijk blijven. maar ik ben dus op zoek naar ideeën, dus bedankt voor je reply!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet alleen niet of het uitvoerbaar is. er zijn namelijk 5 groepen die elk een gebouw hebben (bijv. de St Janskerk) en ze daar wat moeten laten doen. Dat gebeurt op 1 dag, dus we hebben niet heel veel tijd om ze iets te laten doen ofzo. Bovendien moeten we met 4 personen ongeveer 50 2eklassers rondleiden, dus het kan niet te rommelig worden, dan is 't geen doen. Echt heel irritant dit. Als we idd ook nog een middag met ze konden werken ofzo, dan was 't wel leuk geweest; hadden we ze echt wat leuks kunnen laten doen!
||
![]() |
Citaat:
Laat ze zélf maar dingen uitzoeken, dan onthouden ze nog es wat. Wat ze zélf ontdekt hebben, blijft langer hangen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik zou idd niet teveel uitleg geven (en die uitleg kan misschien al wel op school en/of in de vorm van een brief). Wat je ze daar uit laat voeren, kan al van toepassing zijn op bv. een krant. Hoe ziet het gebouw er uit? Waarom ziet het er zo uit? En dat ze dat dan in een artikel moeten verwerken, met foto's er bij. Ofzo.
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
(Ik heb bovenstaande niet gelezen, dus weet niet wat er allemaal staat, maar)
Ik zou in ieder geval niet zoiets doen dat ze een lijstje vragen krijgen en dat ze dan door bijv een museum moeten lopen en de antwoorden op de vragen moeten zoeken, want dan wordt het meer alleen maar overschrijven van anderen en zorgen dat ze de antwoorden hebben dan dat ze er echt iets van leren
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gemiddelde school Verwijderd | 13 | 02-10-2012 07:23 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 | |
Eindexamens 2011 |
Examens aan het leren? Neem een pauze! Verwijderd | 4 | 04-05-2011 11:15 | |
Drugs & Alcohol |