Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik had wat problemen met mijn ex en hij kende hem heel goed. mijn ex had het vaak over ons met hem en zo vroeg hij steeds als ie me zag hoe t met me ging enzo. hij kon toen echt goed luisteren in die tijd. tsja, toen ben k ook verliefd op hem geworden. hij is gewoon zó ontzettend lief.
een jaar later kregen we wat (toen was t dus een jaar uit met mn ex) en nu hebben we alweer 9,5 maand wat ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond hem zo schattig. En hij leek heel aardig en begripvol, ik kon ontzettend leuk met 'm praten vond ik. Eerst over msn en toen ik 'm zag hebben we ook aan 1 stuk door gepraat (en zo ontzettend veel rondjes door Leiden gelopen
![]() |
![]() |
|
Ik vond em altijd al een leuke jongen, maar verder niets.
Pas toen ik em beter leerde kennen, werd ik verliefd. We zijn elkaars tegenpolen, maar we hebben het gewoon altijd leuk samen, hij is mijn beste vriend en tegelijkertijd degene waar ik van hou ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is brokendream | 22 | 03-06-2004 12:41 | |
Liefde & Relatie |
op werk Mish | 31 | 07-03-2004 21:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |