Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 00:00
Verwijderd
Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven voor het volgende probleem...

Ik heb 2 weken terug een hele leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan... Ik heb toen een tijdje met hem staan praten en hem mijn telefoon nr. gegeven omdat hij daar naar vroeg... 4 dagen later belt hij me op met de vraag of ik naar amsterdam wil komen omdat hij daar ook naartoe gaat en me graag wilt zien... Ik heb even getwijfeld en toen ja gezegd omdat ik hem toch best wel leuk vond... Nu komt het probleem... ik ben dus echt heel erg verlegen... Dus heb ik mijn beste vriendin gevraagd om mee te gaan (hij kent haar ook heel goed)... Naja, het was dus echt onwijs gezellig die dag en sinds die tijd smst en belt hij me de hele tijd, en via telefoon kunnen we heel erg goed met elkaar praten enzo... Maar nu vroeg hij ent dus of ik morgen wou afspreken... Ik wil dit eigenlijk heel graag maar heb gezegd dat ik het heel druk heb omdat ik zo verlegen ben, en niet de moed heb om alleen te gaan... Heeft iemand misschien tips voor me om deze verlegenheid te overwinnen?

Alvast bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 12:22
liefblondje85
liefblondje85 is offline
hoi shy girl!
ik snap jouw probleem helemaal. ik had dit probleem ook gehad. als je nou gewoon naar hem toe ga. dan zult jouw verlegenheid minderen. probeer het gewoon!!
en leg hem ook uit dat je verlegen bent.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 12:25
Last Resort
Last Resort is offline
gewoon gaan, niet moeilijk doen
Oud 18-09-2003, 12:27
marlies
marlies is offline
probeer toch te gaan, het zou zonde zijn om het te laten lopen.
Ga en verwacht niet veel en hij weet vast ook wel dat jij verlegen bent, dus je hoeft echt heus niet in het begin honderduit te praten over van alles en nog wat.

Het was de vorige keer zo gezellig, dus waarom nu niet?
Oud 18-09-2003, 15:14
Surjirro
Surjirro is offline
Idd, waarvoor zou je verlegen moeten zijn Je hebt hem al eens ontmoet, en hij laat denk ik toch wel merken dat hij je leuker vind dan aardig door je constant te bellen en smssen. Ga er gewoon voor want je weet, wie niet waagt wie niet wint!

Succes
Oud 18-09-2003, 15:27
Luna
Luna is offline
Als je aan de telefoon al goed kunt praten moet het face to face ook wel lukken toch? Ik ben altijd banger voor de telefoon geweest. Als je elkaar ziet hoef je niet de hele tijd wat te zeggen en aan de tel. wel... Ik heb niet het idee dat je je zorgen hoeft te maken succes!
Oud 18-09-2003, 15:34
pessimistje
pessimistje is offline
stuur een smsje dat je toch nog kan!
Verlegen meisjes zijn juist heel leuk !
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:35
colors
colors is offline
Geef me een goede reden waarom je NIET zou gaan?

Hij is toch leuk, hij is toch geintereseerdin jou.
De vorige keer was het toch ook zo leuk.
Laat je je verlegenheid nou echt in de weg staan voor zo'n kans?

(I didn't, en heb nu een schat van een vriend
Oud 18-09-2003, 15:50
Otis
Otis is offline
niet mokkuh lekker fokkuh

gewoon gaan anders krijg je er spijt van.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:54
Evolution
Evolution is offline
net wat Vizz zegt, als je goed met hem aan de telefoon gaat praten kan het in real life wel helemaal goed!! ik heb nu bijvoorbeeld al een jaar verkering met mijn vriend en ben al helemaal niet meer verlegen bij he, maar elke keer als ik m aan de telefoon heb, ben ik helemaal zenuwachtig en verlegen, heel raar...en in het echt heb ik dat helemaal niet, dus ik denk ook niet dat jij daar zoveel last van zult hebben. ook de zekerheid dat je weet dat hij je leuk vind is toch relaxed? dan hoef je dus echt niet bang te zijn dat je wat fout doet ofzo, want hij vindt je toch wel leuk! en als je nou toch heel verlegen bij hem mocht zijn, zeg hem dan gewoon ff tussendoor dat je 'best wel verlegen bent'. dat scheelt een hoop als hij er van weet, voel je je toch veel relaxeder, én jongens scheinen verlegen meiden ook altijd nog behoorlijk interresant te vinden...
om een lang verhaal kort te maken, ga er morgen lekker heen, zou echt heel zonde zijn als je niet ging!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:55
liefblondje85
liefblondje85 is offline
je moet gewoon ervoor gaan! je moet niet altijd via de telefoon contact houden. ga gewoon met hem afspreken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 10:00
liefblondje85
liefblondje85 is offline
En heb je al een afspraak met hem gemaakt? en hoe was t gegaan???????
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:56
Verwijderd
Nou die ene keer had ik dus al afgezegd... maar kreeg er achteraf toch wel spijt van nadat ik jullie posts had gelezen... dus nu heb ik maandag met hem afgesproken... en heb net nog 2 uur met hem aan de telefoon gehangen wat dus ook weer gezellig was, dus ik voel me er al wat beter over... maar ik laat maandag weten hoe het gegaan is... Heel erg bedankt voor jullie reacties in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 01:39
GRRR
GRRR is offline
kijk daarom heb ik een hekel aan onzekere meisjes
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 20:01
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Als jij zo hekel heb aan onzekere dames. dan kunnen we daar er niks aan doen!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 20:25
Mysterons
Mysterons is offline
Als je hem echt wilt, moet je je bedenken dat je niet altijd een vriendin mee kan nemen, en je er 1 keer overheen moet zetten, dan heeft hij gezien hoe je alleen bent, en dan is er niks meer om verlegen over te zijn. Als jij die dag met je vriendin gewoon jezelf was dan is er niks aan de hand, dan zal hij je nog even leuk vinden. Succes!
Oud 20-09-2003, 23:33
Verwijderd
nogmaals bedankt voor de reacties... vooral jij liefblondje Ik verheug me echt heel erg op maandag... en begin er al iets meer vertrouwen in te krijgen... dus dat is wel goed ik vertel het allemaal maandag...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:05
D1984
D1984 is offline
Sinds wanneer ben jij verlegen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 09:02
liefblondje85
liefblondje85 is offline
We kunnen er toch ook nisk aan doen dat we (dames) verlegen kunnen zijn. het ligt aan onze hormonen! Jongens kunnen ook verlgen zijn!

Meiss!! veel succes vandaag!!!! vertellen he
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 09:13
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
liefblondje85 schreef op 22-09-2003 @ 10:02:
We kunnen er toch ook nisk aan doen dat we (dames) verlegen kunnen zijn. het ligt aan onze hormonen! Jongens kunnen ook verlgen zijn!

Meiss!! veel succes vandaag!!!! vertellen he
schat d1985 is haar ex dus ik denk wel dat hij weet hoe zij is
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 10:24
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik denk dat het allemaal wel goed loopt. Iedereen is wel eens verlegen en vooral bij mensen die je nog niet zo goed kent, maar stiekem toch wel erg leuk vind.
In de loop van de dag zul je je waarschijnlijk steeds meer op je gemak voelen en zal de verlegenheid weg gaan.
Veel plezier!
Oud 22-09-2003, 10:59
Faery
Faery is offline
Bier meenemen.
Oud 22-09-2003, 19:08
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Sorry wist ik niet es!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:44
Anijs
Anijs is offline
Je leeft maar een x, dz... Gwoon gaan meid!
Je hebt niets te verliezen!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:21
Verwijderd
Hihi, gister vergeten te melden hoe het is gegaan... nou ja, HEEL GOED DUS Uhm, zal maar gelijk vertellen hoe de dag verlopen is... uhm... eerst even beetje gewinkeld in de stad... toen ergens gaan zitten en even wat gegeten en gedronken om elkaar nog wat beter te leren kennen Toen naar zaandam gegaan heeft hij me meegenomen naar een heel leuk restaurantje... en daarna weer terug naar amsterdam gegaan naar de bios... en om 24:00 heb ik de trein naar huis gepakt en de volgende dag belde hij om te vragen hoe het met me ging En nu hoor ik net dat hij me toch wel erg leuk vind en toch wel wat meer wilt dan alleen vrienden zijn... dus het gaat prima! Bedankt voor jullie hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 09:10
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Graag gedaan hoor!!!
Nu hopen dat het wat gaat worden met hem

greeeettzzz
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:16
Punkygirl
Punkygirl is offline
Vertel hem gewoon dat je heel erg verlegen bent en het daarom wat eng vind. dan zal ie vast begrip tonen.
Oud 24-09-2003, 09:23
liefblondje85
liefblondje85 is offline
daar heeft ze indd ook gelijk in! maar niet alle meiden durven het te vertellen dat ze verlegen zijn!!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 11:21
Verwijderd
wuhahaha, naja het stomme is... dat heb ik hem dus ook verteld maar hij geloofde me toen niet
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:18
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Tja daar kunnen we toch er niks aan doen!! laat hem maar geloven wat ie wilt. Maar zorg ervoor dat het wat gaat worden tussen jullie twee. Zelf gaat het heel goed tussen mij en mn vriend. We hebben sinds gisteren 6 weken met elkaar en het gaat heel goed.. Nog steeds HAPPY IN LOVE!!!
Nu ff afwachten hoe t gaat lopen tussen jou en hem (ik weet niet es hoe hij heet!!!)

greeettzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten