![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe dat soms. De eerste keer is het wel pijnlijk en bij mij was het heeeeel rood geworden en toen de haren terugkwamen na 2 of 3 weken ofzo toen groeiden ze in. Maar nu nadat ik het al een paar keer gedaan heb doet het minder pijn en komt er minder haar terug. Bovendien zijn de haren niet zo dik en stug meer als de eerste keer dus ze laten sneller los en het groeit niet meer in.
Silk epil kun je trouwens gewoon bij de winkels die elektrische apparatuur verkopen kopen. Ik zou dat ook wel willen kopen, maar de goedkoopste was 50 euro dacht ik en ik weet niet of dat nou meteen een goede is en 50 euro vind ik al vrij duur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee ik weet het echt niet. Meestal doe ik het gewoon ffies en dan later weer ffies met de tv aan ofzo of een muziekje. Tis best saai, maar wel handig om je agressie kwijt te raken ![]() Verder is trouwens een koelelement uit de diepvries wel lekker om erop te leggen, maar dat doe ik eigenlijk nu niet meer omdat de pijn zo weg is en het helemaal niet veel pijn meer doet. Ow ja ik doe het trouwens ook gewoon met een pincetje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, je kan het wel doen, maar neem er de tijd voor. En ga eerst even weken onder een warme douche of in een warm bad.
Zo wordt de houd van soepeler en doen het minder pijn. Je kan nu gaan epileren, hou de huid een beetje vast hier en daar, dan gaat het makkelijker. Pak de haartjes zo dicht mogelijk bij de huid vast, en ruk ze er met een korte, ferme ruk eruit. Tandjes op elkaar en doorgaan. Daarna kan je huid wat rood zijn, maar dat trekt wel weer weg. Smeer er wat lotion op met aloë vera bijvoorbeeld. Je kan het ook met een ijsklontje verdoven, dan kan je beter naderhand douchen. Neem er de tijd voor he, en geef het niet meteen op wanneer het pijn doet, dat voel je na een tijdje niet meer zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Van welk merk is die ontharingscreme?
ik had ontharingscreme van veet, met zo'n spateltje, maar dat werkte echt niet bij mij ![]() misschien deed ik iets fout ofzo, ik zou het niet weten. ik denk dat ik het voorlopig toch nog maar even bij scheren laat en misschien dat ik het een keer in een weekend epileer om te kijken hoe het is. misschien over een paar jaar zo'n silk epil kopen.
||
Citaat:
verwacht dus geen wonderapparaat, want het kan echt veel pijn doen (kán, omdat anderen het wel schijnen te kunnen en blijkbaar dus een andere pijngrens hebben)
|
dan kun je nog beter harsen
AU AU AU AU AU AU AU!!!!!! *wat ik OOK afraad veet is poep, haalt alleen het bovenste laagje eraf en is nog stervens duur.. scheren heb ik geen geduld voor mja, wat moet je anders...
|
Verwijderd
|
Ik doe dat op het moment (nee, niet op dit moment, maar ik ben er een paar weken geleeden mee begonnen en ga het eens een maand of drie uitproberen om het resultaat te zien)... maar dan alleen zo aan de zijkant zeg maar, niet de schaamlippen, die zijn te gevoelig. De eerste keer doet het aardig wat pijn, daarna niet zo veel meer want dan zijn de haartjes dunner en gaan ze er dus makkelijker uit, daarna ben je er ook minder lang mee bezig. Ik raad je wel af om het in je lies te doen, want daar is de huid erg gevoelig.
Niet vergeten om met de haargroeirichting méé te trekken, zodat het haartje uit het haarzakje 'glijdt'. Als je tegen de haargroeirichting in trekt, voelt dat alsof iemand een paar van jouw haren in z'n hand neemt en er hard aan trekt. Au. Doe ook altijd maar 1 haar tegelijk in het pincet, en trek je huid goed strak! Je kunt niet echt beter harsen, ik in elk geval niet, want dan trek ik ook mijn huid eraf ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
bikinilijn epileren??? bitchie | 23 | 31-12-2004 15:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
ontharen Verwijderd | 57 | 28-06-2004 21:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
bikinilijn ('t is je lichaam dus t zal hier wel horen?) spitmymindout | 10 | 03-04-2003 09:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
mensen die bikinilijn/benen epileren? Verwijderd | 49 | 18-03-2003 17:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
[scheren] Scheermesje of scheerapparaat? BlueSkyraider | 36 | 31-10-2002 19:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
elektrisch epileren T.e.s.s | 17 | 23-02-2002 18:20 |