Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Heb je niet toevallig ergens een werkende bootdisk met cd-support nog liggen? Die dingen zijn uiterst waardevol; moet je absoluut nooit weggooien. |
![]() |
|
In XP kun je geen win98 bootdisk maken, alleen een kale bootable diskette met command.com io.sys en nog zo'n hidden file, geen utilities als fdisk en format.
Ik kan je wel proggie geven die een win98 bootdisk maakt, ook in xp. Of ik kan je een CD-image geven, die branden dan kun je met CD booten en dan heb je gewoon toegang tot CD-ROM drive (andere CD in doen). ![]()
||
Citaat:
@ Manuzhai: Die ouwe tosh kan waarschijnlijk helemaal geen Win 2000 aan zeker niet als ze nog maar 16 of 32mb ram hebben. En voor ouwe computers (niet antiek..dan Win95) raad ik 98' aan. En dan met een P166 processor ofzo, dan draai je ook veel liever 98' als 2k dat is niet vooruit te branden. Misschien NT4 dan op een ouwe P166 met 32mb ram ofzo, alleen heb ik daar niet echt ervaring mee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De enige reden waarom 98 beter zou kunnen zijn is games support.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
So you can make me come, that doesn't make you Jesaais #1167 Verwijderd | 500 | 15-10-2010 19:39 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
[OS] Format PC, welke os? Verwijderd | 57 | 09-11-2005 15:56 | |
Software & Hardware |
[Win XP] 64-bit trial edition Chilli Dude | 48 | 19-01-2005 23:46 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Interesse in Mac TheEscapeEP | 21 | 13-06-2004 22:55 | |
Software & Hardware |
[New MSOS] Microsoft Longhorn build 4008 AJMouse | 53 | 14-03-2003 10:23 |