Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het maar een beetje een zielig programma, de presentatie gaat áltijd fout, fouten met namen, adressen.
laatst was die (ex-alternatief 3fm dj, nu zonder piercings en sbs6 presentatrice) Isabelle te gast en die had snel wat boeken gekocht om ook even interessant over te komen en vertelde dat ze ook in het programma was om te kijken hoe het er aan toeging (ervaring op te doen ofzo) en toen zei die presentatrice "Ja, dan moet je ook thuis komen kijken als ik al die boeken moet lezen die ik moet bespreken" terwijl als ze dat boek moet bespreken helemaal geen tot het boek relevante vragen gaat stellen en maar een beetje eromheen gaat lopen lullen van hoe het met die schrijver zijn kinderen gaat ofzo, like i care dan heb je ook zo'n Vast Onderdeel waarbij ze vragen wat er op het nachtkastje ligt van de persoon waarmee ze een gesprek mee gehad hebben. net alsof mij het zal interesseren welke boeken er op het nachtkasje liggen van een WAO-wielrenner die uit wanhoop maar een boek over zijn leven is gaan schrijven. maar ik vind het dan wel altijd weer fijn dat er mensen zoals Maarten van Rossum bestaan die even flink gaan rellen in zo'n programma, hij snuit zijn neus, klaag over het boek en praat zijn zinnen uit. Laatst gewijzigd op 02-10-2003 om 20:50. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #108 rare kwast | 493 | 21-09-2007 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Vlaams Blok =/= Vlaams Belang? Quincy | 33 | 17-11-2004 11:42 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 | |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |