Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het ronduit kut. Een paar huppelende, in de orale fase blijven hangende, dertigers, die een beetje blij lopen te doen voor een stel verveelde kleuters. Maar ach, als die kinderen het leuk vinden zal ik ze niet met een tomahawk afslachten.
|
Verwijderd
|
Ik vind ze niet leuk, vervelende melodietjes en domme txten. Maar op zich vind ik ze dan wel weer beter dan de mkids (weet niet of die bekend zijn hier?), ik vind het aanvaardbaarder dat je voor die leeftijd over teleromeo en aanverwanten zingt dan over Rumble in de jungle en apen enzo...
Maar ik vind buiten dat ze enorm slim zijn om zo ontzettend veel te verdienen met ontzettende onzin, ze enorm dom overkomen en of dat gespeeld is of niet, daar erger ik me ook aan: interviews worden uitgegiecheld ipv uitgepraat. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het overigens niet kunnen hebben als ik vrolijk was. Ik zou direct een cd van Mogwai erachteraan luisteren om het recht te trekken.
||
Citaat:
Eyo Mama!
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
De teksten van K3 gaan wel degelijk ergens over. Er zit vaak ook nog een boodschap in. En ze verpakken het in een positieve, vrolijke nummers. Wat is daar mis mee? 'Te gemaakt vrolijk'? Is nog altijd beter dan 'te gemaakt depressief'.
|
Briljant concept wel. Probeer zoveel mogelijk boterhammendozen, dekbedovertreks, pennen, kaftpapier, rugzakken,... te verkopen aan de doelgroep 4 tot 10 jaar en wordt er stinkend rijk mee (de ouders daarentegen).
een van de meisjes is er trouwens met hun getrouwde manager Gert (van Gert en Samson voor de insiders) vandoor gegaan. ![]() best wel kutmuziek overigens. het blijft jammer genoeg enorm hangen in je hoofd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik vind het een beetje muziek met een laag en kortdurend vermaakniveau, ik wil het weleens luisteren, maar geef het bij het tweede liedje toch al op eigenlijk, ik zou het niet op mijn discman een dag mee kunnen nemen en een paar keer kunnen luisteren.. nee, de tekst is belangrijk, en een goed doordacht ritme en variatie ook ![]() |
![]() |
|
Als ik vrolijke muziek wil luister ik wel naar Jazz Jamaica of Catch 22 ofzo. Zoiezo vind ik de tekst helemaal nergens over gaan en krijg ik er ook geen bepaalt gevoel bij als ik het hoor. Tis gewoon net zoals een tv die ergens aanstaat zonder dat iemand er naar kijkt. Het doet me gewoon niks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
K3 is cool.
K3 is niet echt 'gemaakt' voor een oudere doelgroep. maar ik vind het enorm leuk dat de kids het leuk vinden. hebben zij ook nog iets. Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
kan ik als jongen van 15 een k3 shirt dragen? HenryVoetbal | 6 | 22-07-2013 05:26 | |
Muziek |
K3 wil wereldwijd doorbreken neilpryde | 49 | 31-12-2002 13:36 | |
Muziek |
K3 ds84 | 57 | 19-09-2002 17:54 | |
Muziek |
Wat vinden jullie van k3? mister miyaghi | 41 | 06-08-2002 12:39 | |
Muziek |
K3 zuigt!!!! Iboeboe | 10 | 26-07-2002 12:08 | |
Films, TV & Radio |
k3 is the bomb Silli | 36 | 19-05-2002 20:19 |