Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 16:29
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ik wil binnenkort eens mdma gaan proberen alleen khad een paar vraagjes.
-klopt het dat het 20 euro voor een gram is en dat je daar ongeveer 8 porties uit haalt?
-wat moet je absoluut niet doen?
-na hoeveel tijd werkt het en hoelang duurt de werking?
-hoeveel moet je nemen?
-kan je het combineren met wiet en/of alcohol?
alvast bedankt
Oud 28-09-2003, 17:26
Verwijderd
Maybe is het makkelijker XTC te slikken. Maar als je dat al gedaan hebt en je wilt pure MDA proberen:
1. Zou de prijs bij god niet weten, maar 20/8 = 2.5 euro per portie dus. Ongeveer hetzelfde als een pil dus.
2. Euh, teveel nemen
3. Ik denk utzelfde als bij pillen
4. Naja, als je uit 1 gram acht porties haalt, 1/8 gram.
5. Als ik pillen op heb blow ik wel ja, pillen met alcohol is wat minder
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:12
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 28-09-2003 @ 17:29:
ik wil binnenkort eens mdma gaan proberen alleen khad een paar vraagjes.
-klopt het dat het 20 euro voor een gram is en dat je daar ongeveer 8 porties uit haalt?
-wat moet je absoluut niet doen?
-na hoeveel tijd werkt het en hoelang duurt de werking?
-hoeveel moet je nemen?
-kan je het combineren met wiet en/of alcohol?
alvast bedankt
20 tot 30 euro is t gemiddelde geloof ik (vaak zijn xtc pilletjes ook gewoon 5 euro).
Je kan beter MDMA nemen dan een XTC. In pilletjes zit veel meer en vaker rotzooi, mdma heb je vaak heel puur, en dan is het effect ook anders, fijner en relaxter. Het beste is om MDMA kristallen te nemen.
Het begint na een half uur tot uurtje en duurt iets van 6 uur.
Niet teveel water drinken, maar ook niet te weinig. Hou t op een paar glazen per uur als je overactief bezig bent, als je gewoon ergens relaxed zit ofzo hoef je niet veel meer dan normaal te drinken, maar water is zowiezo goed voor je lichaam als je drugs op hebt om de afvalstoffen weg te spoelen.
Tussen de 100 en 200 mg is genoeg (1/8ste is idd gemiddelde dosis, 125 mg).
En wiet is erg lekker bij MDMA, vooral na de piek (dus als t sterkte effect voorbij is), komt t weer lekker terug enzo.
En alcohol kun je er beter niet bij drinken, is veel schadelijker voor je lichaam en het effect is nie echt boeiend ofzo, alcohol wordt voornamelijk onderdrukt door MDMA geloof ik..
Oud 28-09-2003, 21:13
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 28-09-2003 @ 21:12:
20 tot 30 euro is t gemiddelde geloof ik (vaak zijn xtc pilletjes ook gewoon 5 euro).
Je kan beter MDMA nemen dan een XTC. In pilletjes zit veel meer en vaker rotzooi, mdma heb je vaak heel puur, en dan is het effect ook anders, fijner en relaxter. Het beste is om MDMA kristallen te nemen.
ja idd dat was ook precies de reden waarom ik mdma kristal wil
Oud 29-09-2003, 14:47
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
up!
Oud 29-09-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 29-09-2003 @ 15:47:
up!
daar doen we eigenlijk niet aan...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 17:16
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
sorry
Oud 29-09-2003, 17:39
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
ik snap niet hoe mensen anderen nog steeds kunnen aanraden om drugs te combineren.... ja leuk dat bij jou wiet het effect versterkt... ik krijg door thc te combineren met mdma angstaanvallen, duizeligheid, paranoia, agresiefiteit, misselijkheid.

straks gaat die jongen/meid zwaar fout net als mij omdat hij/zij denkt dat thc zo lekker is in combinatie met mdma
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:11
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
nja tuurlijk kan het verrot zijn, maar ik rook altijd wiet en guess i'll have to find out myself.
ik neem me eerste bommetje gewoon zonder iets anders maar me 2e keer ga ik wel proberen met wiet,.. maarja we'll see
Oud 29-09-2003, 18:20
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
het gaat er niet om of je al heel lang rookt of niet

het gaat erom dat je nooit iemand bij de eerste keer gaat aanraden om te combineren. ik rookte toen ook al 5 jaar wiet, en na die ene ervaring kan ik niet meer blowen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:34
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 29-09-2003 @ 19:20:

het gaat erom dat je nooit iemand bij de eerste keer gaat aanraden om te combineren. ik rookte toen ook al 5 jaar wiet, en na die ene ervaring kan ik niet meer blowen
Mja, ik ken weinig mensen (eigelijk geen) waarbij wiet en mdma niet goed gaat, dus..
Oud 29-09-2003, 23:24
Niko-chan
Niko-chan is offline
wat voor rot advies geef je hem/haar echt...ten eerste drugs is heel verschilend bij mensen ook al ben je een super bikkel van 2 meter lang en 120 kilo kan een pilletje al teveel voor je zijn en dus om tegen het desbettreffend persoon te zeggen dat wiet er bij roken chill is..is Fout!
Oud 30-09-2003, 10:48
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Pindows-Xp schreef op 30-09-2003 @ 00:24:
wat voor rot advies geef je hem/haar echt...ten eerste drugs is heel verschilend bij mensen ook al ben je een super bikkel van 2 meter lang en 120 kilo kan een pilletje al teveel voor je zijn en dus om tegen het desbettreffend persoon te zeggen dat wiet er bij roken chill is..is Fout!
Je moet gewoon lekker voor je zelf uit vinden wat voor jou goed te combineren is. Ik rook bijvoorbeeld ook altijd wel wiet bij het paddo's eten en ik heb daar geen problemen mee, maar andere juist weer wel.
Oud 30-09-2003, 10:57
ESCO
ESCO is offline
20 euro is normaal

Combineren kan altijd, van buiten zal je er niks van merken,maar van binnen[je lever] zal je het wel merken.

Als je tegelijk gebruikt met wiet wordt de werking van mdma versterkt, behalve als de mdma uitwerkt neemt de thc toe en mdma af.

Verder snuif geen mdma het is geen speed of coke, gooi het in je cola.
Oud 30-09-2003, 12:12
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
ESCO schreef op 30-09-2003 @ 11:57:
20 euro is normaal

Combineren kan altijd, van buiten zal je er niks van merken,maar van binnen[je lever] zal je het wel merken.

Als je tegelijk gebruikt met wiet wordt de werking van mdma versterkt, behalve als de mdma uitwerkt neemt de thc toe en mdma af.

Verder snuif geen mdma het is geen speed of coke, gooi het in je cola.
tnx
Oud 01-10-2003, 12:33
needlefreak
needlefreak is offline
eerlijk gezegd heb ik nooit MDMA poeder gebruikt. enkel XTC pillen. (misschien beetje offtopic) maar zijn er hier ook mensen die lang en veel XTC geslikt hebben zodat ze op den duur al moesten kokhalzen bij de gedachte een pil te slikken? ik had het altijd na een periode van heel veel XTC gebruik. ik had die pil nog maar in m'n hand met de gedachte dat ik hem ging slikken en ik moest toen kokhalzen. ik moest proberen er niet aan te denken dat ik ging moeten overgeven en dan lukte het wel. als ik 1maal high was van de XTC dan ging het slikken wel normaal. ik heb nog maar 1 iemand tegengekomen in een afkickcentrum en die had net hetzelfde. ik vind het nogal vreemd. nu heb ik het niet meer. dat was enkel in de periode dat ik echt veel XTC slikte.
Oud 01-10-2003, 16:11
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ja dat is zeker vreemd.
maar vriend van me die al vaker mdma heeft gedaan die doet het altijd in een vloeitje( bommetje) en slikt het dan door. hij zegt dat dat het minst viest is enzo.
nja dus we gaan het op die manier doen.
Oud 01-10-2003, 16:21
needlefreak
needlefreak is offline
ahja jij hebt het over MDMA poeder in een vloeitje doen zoals ze soms ook met speed doen.
maar wat ik bedoel is gewone XTC pillen.
gewoon bij de gedachte dat ik weer een XTC pil ging slikken moest ik kokhalzen als ik hem naar mijn mond bracht. (nog voor hij in mijn mond was) het was dus echt niet voor de smaak ofzo van die pil. ik denk dat het psychisch is. vroeger had ik dat nooit (wat normaal is) maar er zijn perioden geweest dat ik echt heel veel XTC slikte en toen had ik dat.
Oud 01-10-2003, 16:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 29-09-2003 @ 19:20:

ik denk dat je een uitzondering bent. jouw opmerking is hetzelfde als zeggen dat je niet moet blowen en zuipen tegelijk
Oud 01-10-2003, 19:38
C r Y p S
C r Y p S is offline
Ik ben een leek op dit gebied hoor mensen (hou het bij wiet), maar vertel mij eens: waarom worden er nog xtc-pillen genomen als je voor hetzelfde geld pure MDMA kan krijgen? Is het effect van het laatste niet veel beter??
Oud 01-10-2003, 19:40
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 01-10-2003 @ 17:21:
ahja jij hebt het over MDMA poeder in een vloeitje doen zoals ze soms ook met speed doen.
maar wat ik bedoel is gewone XTC pillen.
gewoon bij de gedachte dat ik weer een XTC pil ging slikken moest ik kokhalzen als ik hem naar mijn mond bracht. (nog voor hij in mijn mond was) het was dus echt niet voor de smaak ofzo van die pil. ik denk dat het psychisch is. vroeger had ik dat nooit (wat normaal is) maar er zijn perioden geweest dat ik echt heel veel XTC slikte en toen had ik dat.
Was dat kokhalzen niet gewoon een stille hint van je lichaam dat hij het niet leuk vond dat je er weer een pil in wou gooien?
Oud 01-10-2003, 19:44
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 01-10-2003 @ 20:38:
Ik ben een leek op dit gebied hoor mensen (hou het bij wiet), maar vertel mij eens: waarom worden er nog xtc-pillen genomen als je voor hetzelfde geld pure MDMA kan krijgen? Is het effect van het laatste niet veel beter??
ik denk doordat veel van de mensen die XTC gebruiken niet eens precies weten wat ze nu gebruiken
Oud 01-10-2003, 21:34
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 01-10-2003 @ 20:44:
ik denk doordat veel van de mensen die XTC gebruiken niet eens precies weten wat ze nu gebruiken
En er is minder makkelijk aan te komen.
Oud 02-10-2003, 00:47
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
birthmark schreef op 01-10-2003 @ 17:30:
ik denk dat je een uitzondering bent. jouw opmerking is hetzelfde als zeggen dat je niet moet blowen en zuipen tegelijk
kunnen jullie nou echt niet lezen ??

ik zeg niet dat ze NIET moet gaan combineren als ze dat wilt

ik zeg dat je ACHTERLIJK bent dat je iemand gaat aanraden WEL te combineren omdat het bij jou toevallig goed gaat
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 00:48
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 01-10-2003 @ 20:38:
mdma poeder is over het algemeen duurder.. en moeilijker te krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2003, 19:49
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 02-10-2003 @ 01:47:
kunnen jullie nou echt niet lezen ??

ik zeg niet dat ze NIET moet gaan combineren als ze dat wilt

ik zeg dat je ACHTERLIJK bent dat je iemand gaat aanraden WEL te combineren omdat het bij jou toevallig goed gaat
Wat is daar nou weer ACHTERLIJK aan? tZal alles behalve dodelijk zijn als iemand t doet. Het ergste wat je er aan kan over houden is een slechte ervaring... ..
En zo reageren op een advies dat voor de meeste mensen waarschijnlijk wel uit zal pakken zoals wordt beweert is waarschijnlijk ACHTELIJKER, want zo wakker je alleen maar onnodige paranoia aan bij betreffende adviesontvanger(s) waardoor ie alleen maar grotere kans maakt op een negatief effect, gezien je dit soort dingen jezelf ook kan aanpraten.
Oud 02-10-2003, 19:51
Mafheid
Mafheid is offline
Ow, en ik weet niet in hoeverre de topicstarter hiervan op de hoogte is, maar MDMA poeder is dus iets anders als MDMA kristallen.
Oud 03-10-2003, 01:21
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
oke jongens, combineer er dan maar lekker op los, want "het zal wel" goed komen... ENJOY !

jammer dat je op je 19tiende nog steeds niet beseft dat drugs geen speelgoed is.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 08:22
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 02-10-2003 @ 20:51:
Ow, en ik weet niet in hoeverre de topicstarter hiervan op de hoogte is, maar MDMA poeder is dus iets anders als MDMA kristallen.
ja dat wist ik wel, maar wat is dan precies het verschil?
Oud 03-10-2003, 11:15
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 03-10-2003 @ 09:22:
ja dat wist ik wel, maar wat is dan precies het verschil?
Ik weet t niet precies, maar ik geloof dat t zo zit:
Kristallen zijn de puurste vorm waarin je MDMA kan krijgen, onbewerkt en zonder toevoegingen, rechtstreeks uit de reageerbuis.
Poeder is gewoon verpoeierde MDMA, en is meestal niet 100% puur (hou t op rond de 90%) en soms kun je hier nog wel mee bedrogen worden, omdat als je een poedertje koopt t in theorie net zo goed speed zou kunnen zijn (waar je niet echt voor hoeft te vrezen, want ik geloof niet dat t zo vaak voor komt).
Bij kristallen is t nogal onwaarschijnlijk dat t iets anders is, omdat er weinig anders is wat voor kristallen kan door gaan (je kan echt zien dat t kristallen zijn, beetje suiker-achtig is t dan).
Oud 03-10-2003, 13:09
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ja idd. nja we halen kristallen iig
Oud 03-10-2003, 23:29
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 03-10-2003 @ 12:15:
(je kan echt zien dat t kristallen zijn, beetje suiker-achtig is t dan).
Dus suiker zou goed voor MDMA-kristallen door kunnen gaan
(geintje, geintje)
Oud 04-10-2003, 09:32
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Was dat kokhalzen niet gewoon een stille hint van je lichaam dat hij het niet leuk vond dat je er weer een pil in wou gooien?
Ja, zal wel zoiets geweest zijn. ik MISbruikte toen XTC.
Oud 04-10-2003, 10:19
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
misbruiken is slecht
Oud 04-10-2003, 10:21
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
misbruiken is slecht
helemaal mee eens! maarja...
Reageren

Regels voor berichten