Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 11:13
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
30 Mei begint weer het ODI toernooi in Middelbeers. Ik vroeg me af of er nog meer mensen heen? En van welke volleybalclub die dan zijn?
Oud 21-05-2003, 17:44
JvL
JvL is offline
Ik ben ook van de partij...
Ik speel bij MWVC uit Tilburg, kan er dus op de fiets naartoe als het moet.
Dit jaar gaan we het maar eens proberen in de ere-klasse, waarom weet ik eigenlijk niet, ik vind dat we daar niet goed genoeg voor zijn, maarja... je haalt niet voor niets de finale van de Open Club Kampioenschappen...
Oud 22-05-2003, 14:57
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Ik ga ook naar ODI!! Morres Hulst on tour... Speel nog Meisjes A.. Kheb dr zin in!!! Lekker uitleven na de examens...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:10
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik ga dus ook en heb er harstikke veel zin in. Hopelijk is het zo'n mooi weer als vorig jaar (waar het nu niet naaruit ziet).
Ik speel bij meisjes B1 Morres Hulst, dus -x-Kaa-x- je komt ons maar eens supporteren he
Oud 23-05-2003, 12:28
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Morres Hulst? O dan hebben jullie pas verloren van onze Heren! Nu speelt VTC 2e divisie.
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat wij spelen op ODI. Of meisjes A of eremeisjes. Misschien moeten wij ook wel tegen 1 van jullie?
Oud 23-05-2003, 12:53
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
MeisjeVTC schreef op 23-05-2003 @ 13:28:
Morres Hulst? O dan hebben jullie pas verloren van onze Heren! Nu speelt VTC 2e divisie.
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat wij spelen op ODI. Of meisjes A of eremeisjes. Misschien moeten wij ook wel tegen 1 van jullie?
heren 1 van morres heeft idd onlangs verloren van VTC ja, zeer spijtig. Maar ach, er kan er maar 1 de beste zijn.. Misschien moet VTC wel tegen Morres spelen, zou wel leuk zijn. Nog een weekje.... aftellen is alweer begonnen Khoop wel dat t weer wat beter wordt...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 20:11
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Nog 1 nachtje slapen... Heb er zin in! gaan dr echt niet meer mensen hierzo???
Oud 30-05-2003, 11:13
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 29-05-2003 @ 21:11:
Nog 1 nachtje slapen... Heb er zin in! gaan dr echt niet meer mensen hierzo???
Over vier uurtjes gaan we weg!!! Ik heb er echt zooooooo veel zin in! Vooral met dit weer! Vanavond al lekker feesten!!! Echt beter!!!
Oud 01-06-2003, 22:10
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Odi was vet!! heb je niet meer gezien (geloof ik..) Zijn 15e geworden met Meisjes A zoiets. T was wel ontzettend warm daarom!!! Volgend jaar ben ik iig weer present!
Oud 03-06-2003, 09:52
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 01-06-2003 @ 23:10:
Odi was vet!! heb je niet meer gezien (geloof ik..) Zijn 15e geworden met Meisjes A zoiets. T was wel ontzettend warm daarom!!! Volgend jaar ben ik iig weer present!
Zo het was zeker warm!! Echt heerlijk! Ik heb je denk ik niet gezien nee. Wij hadden die gif groene shirts. Jullie die gele toch? Zo'n jongen van jullie die tegen ons h1 heeft gespeeld die was bij ons in het zwembad gegooit, misschien dat je dan meer weet. Hij had blauwe schoenen volgens mij!
Wij weten nog niet of we volgend jaar weer gaan. Er waren wat problemen met die organisatie daar. Ze wilden even duidelijk laten weten dat zei de baas waren. Een jongen van ons had per ongeluk een verkeerd pasje meegenomen. Ze geloofden niet dat die van hem was omdat de geboortedatum er natuurlijk ook opstaat. Nu willen ze er een zaak van maken omdat we hebben gefraudeerd! Wat een zeikerds! Deze week gaan ze vergaderen over ons en krijgen we een brief, maar wat er ook instaat onze leiding wil niet meer komen als ze zo gaan zitten zeiken! Dus misschien zijn we er wel volgend jaar of misschien zitten we ergens anders op een ander toernooi!
Oud 03-06-2003, 12:42
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
MeisjeVTC schreef op 03-06-2003 @ 10:52:
Zo het was zeker warm!! Echt heerlijk! Ik heb je denk ik niet gezien nee. Wij hadden die gif groene shirts. Jullie die gele toch? Zo'n jongen van jullie die tegen ons h1 heeft gespeeld die was bij ons in het zwembad gegooit, misschien dat je dan meer weet. Hij had blauwe schoenen volgens mij!
Wij weten nog niet of we volgend jaar weer gaan. Er waren wat problemen met die organisatie daar. Ze wilden even duidelijk laten weten dat zei de baas waren. Een jongen van ons had per ongeluk een verkeerd pasje meegenomen. Ze geloofden niet dat die van hem was omdat de geboortedatum er natuurlijk ook opstaat. Nu willen ze er een zaak van maken omdat we hebben gefraudeerd! Wat een zeikerds! Deze week gaan ze vergaderen over ons en krijgen we een brief, maar wat er ook instaat onze leiding wil niet meer komen als ze zo gaan zitten zeiken! Dus misschien zijn we er wel volgend jaar of misschien zitten we ergens anders op een ander toernooi!
Kheb Vtc wel rond zien lopen ja, shirts vielen wel op Onze jongens hadden van die gele polo's ja. Die met die blauwe schoenen was frank waarschijnlijk, van H1, met zwart krullend haar.
Ik vond dat ze dit jaar erg moeilijk deden met die pasjes ja. Ook als je s'avonds de feesttent uitwilde moest je in de file staan omdat je nog ff je pasje moest showen. Ik vind 't wel een onzin hoor, die jongen had wel een eigen pasje? maar gewoon de verkeerde of wat was er precies? Ik hoop voor jullie dat jullie volgend jaar ook welkom zijn! En anders zijn er andere toernooien genoeg. zo gaan wij ook naar Hajraa, weekend van 21 juni in Eindhoven. Maar als je wat meer weet over Odi enzo, hou me ff op de hoogte
Oud 05-06-2003, 10:37
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 03-06-2003 @ 13:42:
Kheb Vtc wel rond zien lopen ja, shirts vielen wel op Onze jongens hadden van die gele polo's ja. Die met die blauwe schoenen was frank waarschijnlijk, van H1, met zwart krullend haar.
Ik vond dat ze dit jaar erg moeilijk deden met die pasjes ja. Ook als je s'avonds de feesttent uitwilde moest je in de file staan omdat je nog ff je pasje moest showen. Ik vind 't wel een onzin hoor, die jongen had wel een eigen pasje? maar gewoon de verkeerde of wat was er precies? Ik hoop voor jullie dat jullie volgend jaar ook welkom zijn! En anders zijn er andere toernooien genoeg. zo gaan wij ook naar Hajraa, weekend van 21 juni in Eindhoven. Maar als je wat meer weet over Odi enzo, hou me ff op de hoogte
Zodra ik wat meer weet zal ik het je zeggen!
Het kan wel kloppen dat het die frank was. Hij had in ieder geval zwarte krulletjes!
Wat houdt dat Hajree precies in?? Misschien een idee voor volgend jaar voor ons??
Oud 05-06-2003, 22:25
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Hajraa is een met Odi te vergelijken iets. Is in Eindhoven, veel kleiner, en zonder begeleiding. Dus ook minder streng
Onze jongens van Morres gaan zowat alle toernooien af, weet ook niet precies wat 't allemaal is, iig allemaal in Brabant geloof ik. Budel, Millingen, Hajraa, Middelbeers, Peelpush...
Kan 't ook allemaal niet bijhouden. Maar nu gaan wij 'vrouwen' voor 't eerst naar Hajraa. Ik vertel je ook maar wat ik me heb laten vertellen. Na 't weekend van 21 juni kan ik je meer vertellen
Oud 22-06-2003, 21:01
k28
k28 is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 05-06-2003 @ 23:25:
Hajraa is een met Odi te vergelijken iets. Is in Eindhoven, veel kleiner, en zonder begeleiding. Dus ook minder streng
Onze jongens van Morres gaan zowat alle toernooien af, weet ook niet precies wat 't allemaal is, iig allemaal in Brabant geloof ik. Budel, Millingen, Hajraa, Middelbeers, Peelpush...
Kan 't ook allemaal niet bijhouden. Maar nu gaan wij 'vrouwen' voor 't eerst naar Hajraa. Ik vertel je ook maar wat ik me heb laten vertellen. Na 't weekend van 21 juni kan ik je meer vertellen
hajraa toernooi klein?

muhahahaaaa
ik bem verbrand, bezopen en doodmoe teruggekomen, maar wel prachttoernooi
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 20:35
svenleuk
svenleuk is offline
ODI here we come,

Na het succes van volgend jaar zijn wij ook dit jaar weer van de partij, in 2004 zullen we zeker weer mee doen in de jongens A klasse. Jongens A vocasa NIJMEGEN

groetjes sven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten