Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Odi was vet!! heb je niet meer gezien (geloof ik..) Zijn 15e geworden met Meisjes A zoiets. T was wel ontzettend warm daarom!!! Volgend jaar ben ik iig weer present!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wij weten nog niet of we volgend jaar weer gaan. Er waren wat problemen met die organisatie daar. Ze wilden even duidelijk laten weten dat zei de baas waren. Een jongen van ons had per ongeluk een verkeerd pasje meegenomen. Ze geloofden niet dat die van hem was omdat de geboortedatum er natuurlijk ook opstaat. Nu willen ze er een zaak van maken omdat we hebben gefraudeerd! Wat een zeikerds! Deze week gaan ze vergaderen over ons en krijgen we een brief, maar wat er ook instaat onze leiding wil niet meer komen als ze zo gaan zitten zeiken! Dus misschien zijn we er wel volgend jaar of misschien zitten we ergens anders op een ander toernooi! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond dat ze dit jaar erg moeilijk deden met die pasjes ja. Ook als je s'avonds de feesttent uitwilde moest je in de file staan omdat je nog ff je pasje moest showen. Ik vind 't wel een onzin hoor, die jongen had wel een eigen pasje? maar gewoon de verkeerde of wat was er precies? Ik hoop voor jullie dat jullie volgend jaar ook welkom zijn! En anders zijn er andere toernooien genoeg. zo gaan wij ook naar Hajraa, weekend van 21 juni in Eindhoven. Maar als je wat meer weet over Odi enzo, hou me ff op de hoogte ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het kan wel kloppen dat het die frank was. Hij had in ieder geval zwarte krulletjes! Wat houdt dat Hajree precies in?? Misschien een idee voor volgend jaar voor ons??
|
Hajraa is een met Odi te vergelijken iets. Is in Eindhoven, veel kleiner, en zonder begeleiding. Dus ook minder streng
![]() Onze jongens van Morres gaan zowat alle toernooien af, weet ook niet precies wat 't allemaal is, iig allemaal in Brabant geloof ik. Budel, Millingen, Hajraa, Middelbeers, Peelpush... Kan 't ook allemaal niet bijhouden. Maar nu gaan wij 'vrouwen' voor 't eerst naar Hajraa. Ik vertel je ook maar wat ik me heb laten vertellen. Na 't weekend van 21 juni kan ik je meer vertellen ![]()
||
![]() |
Citaat:
muhahahaaaa ![]() ik bem verbrand, bezopen en doodmoe teruggekomen, maar wel prachttoernooi ![]() |
![]() |
|
|