Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik word zo ziek van dat "hoe kunnen ze dat nou muziek noemen ![]() mijn god. HET IS MUZIEK, DEAL WITH IT. Dat het niet goed is is iets heel erg anders, maar het is muziek. music: 1. The art of arranging sounds in time so as to produce a continuous, unified, and evocative composition, as through melody, harmony, rhythm, and timbre. 2. Vocal or instrumental sounds possessing a degree of melody, harmony, or rhythm. en als nu iedereen zou ophouden over "hoe kan je jamai's nummers nou muziek noemen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
oef deze is moeilijk
![]() ik zou zeggen christina, want zij is op dezelfde dag jarig als ik. en ze is én een slet, én ze heeft een clip met lil kim ![]() maar britney maakt geweldige nummers als i'm a slave 4 u en eh.. nouja. nog meer. Overprotected, die is leuk. christina
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hallo willen alle mensen die echt vinden dat Christina goed kan zingen eens even goed luisteren, blijkbaar dringt het niet tot jullie door de eerste keer. Moet je horen hoe totaal gaar dat klinkt die schorre stem van d'r en die zogenaamd zangtechnische uithalen die eigenlijk meer weghebben van 'n gecastreerde kat met reuma.
Ik wil nergens beweren dat Britney goed kan zingen, maar dat wordt tenminste nog door 100 computers en voiceboxes gehaald zodat je je er al minder snel aan ergert en niet zo opvalt dat ze het ook niet kan. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lifestyle |
Wie vind jij beter? Britney of Christina!? Teun | 44 | 14-04-2004 21:53 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Lifestyle |
Waarom kleedt men zich tegenwoordig niet meer naar leeftijd? Verwijderd | 52 | 06-07-2003 18:31 | |
Lifestyle |
De jeugd van tegenwoordig rodina | 52 | 23-04-2003 19:01 | |
Liefde & Relatie |
Bisexueel??? ** Phoebe ** | 15 | 25-04-2002 17:27 |