Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 16:14
lieve
lieve is offline
Vorig jaar zaten er twee jongen in m'n klas, waar ik het heel goed mee kon vinden. Omdat we met verschillende afdelingen nog maar in ons laatste jaar aan 7mensen kwamen zaten we af en toe samen met andere klassen. Maar ik(een klas op mezelf) zat steeds samen met die 2 jongens. Natuurlijk ga je na een tijdje een 'band' maken. Deze 2 kom ik nu nog steeds af en toe tegen bij het uitgaan.
Vooral 1 van hen! Zoals gisteren... ik was met een groepje naar een fuif getrokken, en ik zag hem in de buurt rondlopen. Hij kwam nor mij toe... en heeft heel de tijd bij ons gestaan. Leuk gepraat en gedanst.
Maar de fuif was een beetje aan het afzwakken en de rest besloot om ergens anders naartoe te trekken. Hij vroeg waar we naartoe gingen, en ik zei dat ik het nog niet wist dat ik het hem ging laten weten via een berichtje.
Dus gearriveerd op een andere plaats, stuurde ik hem een berichtje. Maar het leverde niet af. Dus OK hij heeft zijn GSM niet bij.
Vanmiddag kreeg ik het afleverrapport. En 2 minuten nadien een berichtje met 'Wat ga je vandaag doen?'
Spijtig genoeg moe(s)t ik naar een familiefeestje dus...voorlopig niet buiten. Hij vroeg nog vanalles waarop wees dat hij me nog meer wil zien!(Dat heeft hij in één van de laatste berichtjes dan ook zo gezegd!)
Ik heb hem beloofd dat als ik vanavond nog buitenga of deze week nog iets ga drinken dat ik hem dan iets zou laten weten!
Maar ok... iedereen kan ergens wel al zien dat er iets meer zou kunnen gebeuren dat gewoon vrienden.
Maar het probleem is, hij durft al eens een Jointje smoren. En op zich vind ik dat niet zoooo'n groot probleem.
Maar het zit zo dat m'n ouders dat ook weten... en ik ben bang dat stel als het iets meer zou worden... m'n ouders er verschrikkelijk op gaan zitten vitten!!!!!!

Wat zouden jullie doen??? Zowiezo niets met die jongen beginnen of jullie ouders' mening gewoon achter jullie laten???
Oud 12-10-2003, 16:29
Lovely007
Lovely007 is offline
Als ik die jongen echt leuk zou vinden en het ook echt serieus is, zou ik ervoor gaan. Weet je zeker dat hij veel joints rookt? Misschien valt het allemaal wel mee, en kun je het er met hem over hebben.
Ik vind dat je wel je ouders moet inlichten dat je met de jongen neemt, en niet gaan ontkennen dat hij joints rookt. Misschien dat als je ouders hem leren kennen, dat ze er een beetje doorheen kunnen kijken?

Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:41
Dolores
Dolores is offline
Als je echt heel erg verliefd bent, en gewoon heel erg veel van die jongen houd, denk ik niet dat je gemakkelijk kunt zeggen van 'goh, me ouders vinden um niks, dus ik neem maar niks met um..' Tja, k bedoel.. als je iemand erg leuk vind.. nou ja, je snapt t wel. iig succes drmee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten