Advertentie | |
|
![]() |
|
nou ik wil hem voor mn studie hebben om hem op het faculteits netwerk daar aan te kunnen sluiten enz en om thuis gewoon beetje mee te kunnen downloaden winampen enz ik wil wel dat ie lekker snel is enz maar is het handig om hem op dell te bestellen ze hebben best leuke aanbiedingen of zijn andere mogelijkheden beter
http://commerce.euro.dell.com/dellst...nldhsinspn&v=d is dat wat ofzo (dan wel met wat betere opties die je kan kiezen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je ook spellen wilt spelen kun je beter AMD processor nemen. mocht je films enz willen afspelen op je laptop dan kun je weer beter voor Intel gaan Qua prijs: AMD *AMD POWER* |
![]() |
||
Citaat:
En het gaat natuurlijk niet om de kosten van de stroom, maar om de effecten die dat stroomverbruik hebben: - kortere accuduur (anderhalf uur ipv 7 uur is wel tikje minder) - warmteproduktie (99,999% van de energie wordt omgezet in warmte) - geluidsproduktie (vaak moet er altijd een fan aanstaan om de warmte af te voeren) En in de laatste plaats ook voor het milieu, maar dat argument is voor steeds minder mensen belangrijk in deze tijd van individualisering.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop Kopen SonyVaioDude | 2 | 14-11-2013 20:18 | |
Software & Hardware |
Laptop uitgezocht, maar welke garantie(uitbreiding)? Verwijderd | 1 | 04-08-2007 18:24 | |
Software & Hardware |
Laptop probleempjes Verwijderd | 11 | 07-03-2007 17:02 | |
Software & Hardware |
[notebook] "gamerslaptop" Twanos | 64 | 07-08-2006 15:10 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Welke kopen? Shadina | 74 | 02-10-2005 22:29 | |
Software & Hardware |
[laptop] Wil er 1 kopen, welke van de 2 moet ik nemen? Kez | 19 | 23-12-2002 21:51 |