Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tja, t is nogal traditie binnen t koningshuis om verkeerd te trouwen. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat ze uitgevreten heeft, 1 meer maakt toch niet uit op zo'n berg foute figuren.
laten we gewoon heel het koningshuis afschaffen, de enige die ik okay vond was claus en die is nu dood, tijd om de zaak op te rollen
|
Verwijderd
|
Ik geloof er geen reet van. Er zullen toch echt betere bewijzen moeten komen dan zo'n Peter R. de Vries die met één of ander duister figuur een beetje loopt te praten. Dat is toch ook pure sensatie-TV.
En bovendien: ook al had ze een relatie met Bruinsma, so what? Ze heeft het nu niet meer en Bruinsma is dood, dus wat maakt het uit. Voordat je kunt zeggen dat haar ergens een verwijt van kan worden gemaakt zul je toch eerst moeten weten hoe het zit, en persoonlijk heb ik om het ook maar enigszins aannemelijk te vinden meer nodig dan wat vage roddels. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
het voorstukje van petr r de vries was echt geniaal... die charlie ofzo komt in beeld lopen, en zegt 'ken je me nog mabel...?' -lange pauze- 'want ik jou wel' gevolgd door een diepe blik in de camera en hup t beeld uit
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
qua ' scum' gehalte past ze heel goed in de koninklijke familie.
Het is bij de Oranjes namelijk traditie om een buid/bruidegom te nemen die het meeste stof op laat waaien in de media. Volgens mij is het een wedstrijdje, en tot nu toe vind ik dat Juliana nog steeds bovenaan staat met haar Bernard
||
Citaat:
Een vies dierenbeul, rascistisch mannetje en een crimineel. O ja en een crimineel die z'n eigen criminelen helpt [AH]. O weer wat vergeten en een man die overal wel ergens kinderen heeft van een andere vrouw.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zoals iedereen weet zijn rechtenstudenten luie flikkers die alleen maar bier drinken en parasiteren op het Rijk, waarna ze met weinig moeite toch een goedbetalende baan krijgen en vervolgens de VVD met 30 zetels het kabinet in jagen ![]() |
![]() |
|
Alsof er ook maar íemand is, afgezien van de gtst kijkende huisvrouwen van Nederland, die het ook maar íets kan schelen of Mabel ooit in een ver verleden nou wel of niet ruw anaal is genomen door een geliquideerde crimineel.
Mabel.. Puh-fucking-lease ![]() Bijna net zo interessant als de doodgereden egel hier op de straat.
||
Citaat:
jort kelder, wat blijkbaar een vriend van em is zei: 'hij heeft sex niet zo hoog op de agenda' tzal je vriend maar zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als je een relatie hebt met een moordenaar, je weet het en je trekt je mond niet open ben je wél medeplichtig. dus hoe zit het dan als je de vriendin van een drugsbaron bent en je liegt erover?
ik hoorde vandaag een wild verhaal dat ze heeft overnacht op het schip van ?Klaas Bruinsma?- weet niet of ik het goed heb, maar een of andere drugsbaron dus -, meerdere malen, en dat ze op een stoel heeft gezeten waarop vijf minuten daarvoor iemand geëxecuteerd was. Als dat echt waar is is het misschien nog wel erger dan heel dat gezeik om Jorge Zorreguita, maar ik denk dat het gewoon uit z'n verband gerukte roddeltjes zijn. ik maak me er niet druk over in ieder geval. ze moeten maar lekker trouwen. uiteindelijk vinden ze over ieder aangetrouwd lid van het koninklijk huis. juliana en bernhard waren ook niet zulke schatjes. ik vind het koninklijk huis maar een raadselachtig iets ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ontwikkelingssamenwerking perfectme | 316 | 25-02-2007 17:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Belang van Limburg Bluesman | 11 | 18-05-2004 09:37 |