Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het gedicht een beetje bijgewerkt, om de herhaling een beetje weg te werken. Is t zo beter, of juist minder?
Geronimo In de straten van de liefde is er nooit iemand alleen omdat huizen er van lucht zijn niet van hout, cement of steen Zonder twijfel of exceptie schijnt de zon voor iedereen omdat regen er geen thuis vindt wolken drijven er omheen In de straten van de liefde maakt er niemand onderscheid en je hoeft je nooit te haasten want je hebt er alle tijd Van verleden en van woorden heeft er nooit iemand echt spijt omdat iedereen gelijk is is er nooit onrecht of strijd In de straten van de liefde zijn de nachten warm en zacht omdat niemand er ooit bang is omdat iedereen daar lacht In die straten vol van liefde heb ik ook mijn thuis gedacht maar ik kan het nergens vinden als er niemand op me wacht |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-> Lovetear, mocht je dit nog lezen: is het zo beter? Live |
![]() |
|
niet 'simpel', niet 'kinderachtig', niet 'rijmdwang' of iets dergelijks... gewoon schitterend van eenvoud. dit is móói!
de herhaling stoort me overigens niet, maar het alternatief van Gothic is wel sterker. wel lef trouwens, Gothic, om aan andermans gedichten te gaan zitten puzzelen ![]()
||
Citaat:
![]() Ik begrijp wel wat je bedoelt bij het woord exceptie, maar het is niet echt storend hoor ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke trend of rage spot jij? Thinus | 109 | 01-04-2011 20:32 | |
De Kantine |
Heb jij een bijnaam, aka boogert - boogie? Verwijderd | 150 | 20-06-2004 15:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Duizend bommen en granaten Goedverloren | 2 | 02-02-2003 17:08 | |
Films, TV & Radio |
Wat was die liefdes zin uit Conspiracy Theory? Dr_Love | 4 | 15-10-2002 13:51 | |
Vrije tijd |
bijnamen sporters ratsja | 29 | 23-02-2002 15:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
hogeregraads vergelijkingen een wiskunde kuil | 5 | 15-03-2001 21:22 |