![]() |
||
Citaat:
![]() Nee het lijkt me echt geen donder aan, net als poesiefox heb ik al een gruwelijke hekel aan dokters, zusters, tandartsen, ziekehuizen, spuiten etc ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 20:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het lijkt me wel geinig. Soms in het begin, net als bij Sarah, wat opmerkingen. Maar we voeren het (nog
![]() ![]()
|
![]() |
Ik zou het spel niet willen spelen, maar dat het zeg maar ook gewoon echt is. (Wat een ABN
![]() Dus ik wil wel politieagentje spelen en zo, maar dan wél met een echte agent. Verder vind ik onderdanig zijn leuk, in al zijn variaties. Ook weer zoiets: ik zou nooit kunnen 'spelen' dat ik onderdanig ben aan één of ander jochie van mijn eigen leeftijd of zo, zou me doodlachen! Nee, ik voel me dan liever daadwerkelijk onderdanig, aan een dominante en/of oudere man. Dát is pas geil. En laat me nou net iemand op het oog hebben die én superlang is (wel tegen de 2m denk ik) én agent én 25 jaar ouder. En getrouwd, maar dat is in mijn fantasie natuurlijk niet het geval he ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 19:59. |
![]() |
||
Citaat:
Jemig, ja zo is het natuurlijk veel beter.... have fun ![]()
||
Citaat:
( nu rolt ze lachend van d'r stoel ) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, 't is ook meer het idee dat de ene de nog-niet-zindelijke dochter is, en de andere de strenge pappie die straf uit moet delen omdat 't dochtertje wéér in d'r luier gepoept heeft.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rollenspel II - Een magisch begin Kitten | 56 | 03-12-2009 15:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Rollenspel (ch4) - Recovery fizzle-fluffy | 33 | 08-10-2009 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Rollenspel (ch3) - Brandoefening Kitten | 97 | 18-07-2009 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |