Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, sorry foutje
![]() Ja, ging dat idd maar zoow makkelijk.. Maar als ik veel gedronken heb, moet t toch een keertjuh lukkuh, vind je ook niet.. Een half jaar is lang.. Alleen t is wel mn beste vriend.. Dan maakt t zoow irritant irritant, snappje??? ![]()
|
![]() |
ben je bang dat je jullie vriendschappelijke relatie verpest ofzo? Ik vindt dat je t r gewoon met m over moet hebben, als hij ook meer voor jouw voelt dan geeft dat juist een 'extra dimensie' (vaag) aan jullie relatie.
Je begrijpt elkaar ook veel beter als je eerst al (hele) goede vrienden bent. Dat idee van dat lange meeltje stuuren is ook niet verkeerd. ![]() Succes ![]()
|
heerlijk altijd, van die topics die 'uhmm...' heten of iets wat daarop lijkt
![]() Maar goed, als jullie elkaar leuk vinden dan kan je dat toch gewoon laten merken? Zeg het 'm of schrijf hem een briefje of zo. Of ga gewoon lekker in z'n armen liggen..van het een komt het ander ![]() Nou ja, misschien is het moeilijker dan ik nu denk. Ik heb er nooit echt problemen mee gehad. Veel plezier in ieder geval ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Na het uitgaan of een feest ofzo bij elkaar blijven slapen, vlak naast elkaar gaan zitten praten, zeggen dat je het koud hebt, tegen hem aankruipen, steeds verder in elkaars armen wegzakken, omvallen zodat je ligt, vier uur lang heel verlegen zo blijven liggen en dan gaan zoenen
![]() Tenminste, dat was mijn methode, en die werkte wel ![]() Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 12:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wat een humor!!!
||
![]() |
Citaat:
Dan heb ik een dubbel probleem, niet alleen geen relatie, maar ook nog eens mn beste vriend kwijt.. ( Zo zwart wit ziet hij alles ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En thnx.. Hopelijk lukt t met al jullie adviezen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
is er een vooropleiding fysiotherapheut? hitsiepitsie | 14 | 11-02-2003 19:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
natte oxols KrizzZzZZzzjE :P | 28 | 03-10-2002 19:31 | |
Muziek |
Ede Zuigt McMotion | 109 | 08-07-2002 17:23 | |
Liefde & Relatie |
jullie liedje... ~*InDo SHorTy*~ | 34 | 24-03-2002 10:53 | |
ARTistiek |
:) tekeningetje van mij KrizzZzZZzzjE :P | 28 | 21-01-2002 18:55 | |
ARTistiek |
uhmm... sja KrizzZzZZzzjE :P | 6 | 29-12-2001 21:40 |