Advertentie | |
|
![]() |
|
Erger nog: donker is 1 van mijn grootste angsten, of dat nou binnen of buiten is.
Ik ben ook niet echt ergens in het speciaal bang voor, maar gewoon het feit dat ik niks kan zien en geen controle meer heb van wat er om mij heen gebeurt (tenminste dat gevoel heb ik dan), maakt me bang.
|
Binnen een beetje, maar ik doe dan ook snel een lamp aan.
![]() ![]() ![]() Maar ik houd wel van een donkere heldere lucht met sterren en zo. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om eerlijk te zijn wel een beetje ja.
Ik weet niet hoe het komt, eigenlijk. Ik heb liever licht aan. Ben ook hartstikke nachtblind, misschien heeft dat er mee te maken. Ik kan op zich best in het donker fietsen ofzo, daar heb ik geen moeite mee.. *lekkere vage reply, sorry ![]() |
![]() |
|
wel als ik in het donker alleen over straat moet
![]() nou ja, "bang", ik voel me dan niet op m'n gemak in elk geval.. als het gewoon donker is en ik lig op m'n slaapkamer: nee.. tenzij ik natuurlijk een heeeeeeeel enge film heb gekeken ![]() ![]() nee niet het monster-onder-bed-scenario, weet eigenlijk niet waarvoor ![]()
|
Ja, binneshuis wel. Buiten absoluut niet, tenzij ik in mijn eentje door een bos moet midden in de nacht.
Ik ben als de dood dat de stroom uitvalt als ik alleen thuis ben en het donker is buiten. Als ik alleen ben heb ik echt AL het licht aan in dit huis, zonde van de stroom, maarja. Volgens mij komt het vooral doordat ik ontzettend bang ben voor geesten, al heb ik er nog nooit iets [direct] mee meegemaakt maar sinds mijn 7e/8e ongeveer heb ik dat. Soms wel vervelend ![]() Met slapen heb ik er totaal geen last van, tenzij ik mezelf ga lopen opfokken of iets gelezen/gehoord/gezien heb over geesten ofzo. Als ik een kamer in moet waar het donker is doe ik ook altijd mijn hand voor mijn ogen tot ik het licht aan heb ![]()
Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 22:08. |
![]() |
|
Ja, ik ben bang in het donker. Als ik om tien uur 's avonds op het Zuidplein sta ben ik nog wel eens bang om bestolen te worden (of erger). Voor de rest buiten eigenlijk nooit, dan is de nacht heel rustgevend. Binnen vind ik het wel vaak eng, vooral als mijn ouders er niet zijn. Vraag me niet waarvoor of waarom.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
De Kantine |
1 april, kikker in je saai. #565 Missy | 500 | 01-04-2009 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Lifestyle |
Bang in het donker Arabian_Laurens | 51 | 04-03-2005 19:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Bang in 't donker Gothic | 4 | 09-03-2003 15:59 |