Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Vet gedrukt de dingen waar de 'opmerkingen' over gaan.
Citaat:
Citaat:
2. Deze zin komt voor mij uit het niets, opeens wordt er een zon bijgehaald. Waarom? 3. Misschien is 'Wat was het, dat ik niet zag' een alternatief voor deze zin? Ik vind de strofe met deze zin beter lopen, maar das misschien persoonlijk. Citaat:
2. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar deze zin vind ik niet echt passen...'een lach, een blok zou genoeg zijn' vind ik beter passen... Citaat:
2. Heb je het gedicht om de laatste zin heen geschreven...? Ik vind hem heel erg 'op zichzelf' staan...misschien kun je hem iets meer in het gedicht opnemen en al eerder een 'hint' in die richting geven...? Het begin en het einde lijken zo weinig met elkaar te maken te hebben...aan het eind gaat het opeens over een maan die terug komt...is hij weggeweest dan? En het bang zijn in het donker...wat heeft dat met de rest van het gedicht te maken? Dat soort dingen.. Hoop op- en aanmerkingen...hoop dat je snapt dat het niet kwaad bedoeld is. Je vraagt zelf al 'Hoe krijg ik dat dan voor elkaar?', misschien kan je hier iets mee. ('k vind het geen slecht gedicht, houd dat iig in je achterhoofd.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
het grote autisme topic Verwijderd | 153 | 04-10-2010 06:05 | |
Psychologie |
Angst in het donker Sad Rebel | 14 | 22-12-2005 22:39 | |