Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm in een heel wazige periode heb ik vanalles bij elkaar gegooid, ik kan eigenlijk vrij weinig zeggen over toen, het was nogal vreemd en de grens was nogal onduidelijk.
Paddo's en bier ging iig heel erg mis, maar waarschijnlijk ligt dat aan het bier dat ik niet kan verdragen. Wiet en bier: zelfde geval. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nogmaals: kwestie van grenzen kennen. ik heb nog nooit paddo's zonder wiet en bier op....misschien omdat wiet en bier zo vertrouwt aanvoelt
||
Citaat:
![]() Ontopic: Coke met pillen Coke met wiet Keta met XTC Keta met wiet Pillen met Alcohol Pillen met GHB Speed met alcohol Ongeveer. Eigenlijk combineer ik harddrugs altijd met softdugs, zeker als de trip van harddrugs op zijn retour is. Blowen is bij mij vaak een uitstekende methode om de trip te verlengen. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik dus zeggen wilde is dat GHB i.c.m. alcohol niet per se (zelfs bij lange na niet) dodelijk hoeft te zijn, alhoewel de media je dat graag laten geloven. Tuurlijk, gezond en verstandig is anders, maar goed, het is heus niet zo dat je na 5 ml. GHB en één biertje meteen dood neervalt. Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 09:08. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
damn, ik moet dat zinnetje maar in m'n sig zetten. dan hoef ik het niet elke keer te typen
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als je al speed en coke en xct met elkaar combineert zal je hartje speedcore gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Grafisch vormgeven combineren met......... Thecrimson | 3 | 17-02-2011 12:21 | |
Studeren |
Geneeskunde combineren met Japans. Verwijderd | 13 | 09-09-2008 21:50 | |
Studeren |
Combineren van voltijd en deeltijd studie mogelijk? Hempo | 32 | 10-12-2007 15:37 | |
Algemene schoolzaken |
Twee studies combineren? ikleef | 22 | 13-08-2004 23:08 | |
Algemene schoolzaken |
SPH combineren met een andere studie? Balance | 9 | 09-01-2004 22:03 | |
Algemene schoolzaken |
ik heb een vraagje over mijn opleiding ICT met een ander vak te combineren ~Golvend Badeendje~ | 0 | 08-11-2002 19:30 |