Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van!
![]() Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier! ![]() Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij! ![]() Pijnboonpit, pijnboonpit, liggend kan je schijten maar tis beter als je zit! ![]() Etc. Of check mijn sig ![]()
|
1. Ik heb mijn hele MSN lijst gedelete en de enigste die er nog instaat ben jij!
2. soms dames n heren komt het bloemschikken niet goed uit OH WANNEER NIET? vandaag niet>lalalalala..middag, middag!schikt het? nee! grappig he vooral die 2e echt om te gieren om slap te liggen
||
Citaat:
Nou kijk, als je dus verliest, dan moet je kijken wat je fout hebt gedaan. dan doe je dat niet meer en dan win je heerlijk.. is er niet ergens een site met al zijn uitspraken ![]()
||
Citaat:
Snelkookpan, snelkook pan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van! Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermecelli in mn bier! Hinkstapsprong, hinkstapsprong, twaalf surinamers met een ingeklapte long! Maanzaadbrood, maanzaadbrood, Harry heeft pianoles en Silvia is dood! Machtsmisbruik, machtsmisbruik, koeien met een boekenbon en kippen met een pruik! Doordrukstrip, doordrukstrip, Tonnie heeft geen benen maar is toch nog best wel hip! Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom! Blokfluitles, blokfluitles, woedende kabouter want hij kan niet uit de fles! Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar tis beter als je zit! Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij! Hangbuikzwijn, hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zn auto is te klein!
||
Citaat:
Er bestaat overigens ook een add-in (in ja) voor MSN-Messenger dat je de mensen zelf een naam kunt geven. Neus even rond op http://www.mess.be (ons nederland heeft helaas niet zon mooie site, dus we zullen het met de belgische moeten doen)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
heeft er iemand deskundig advies? moschino | 16 | 28-12-2006 22:33 | |
Liefde & Relatie |
ben ik dan echt zon idioot baz123 | 46 | 15-07-2004 18:37 | |
Psychologie |
heeft er iemand ?? dysera | 1 | 09-05-2003 13:38 | |
Muziek |
Heeft er iemand koele offspring plaatje zet ze op deze post Joerietjuh | 3 | 25-08-2002 18:53 | |
Software & Hardware |
Hoi heeft er iemand ruimte over bij endori.net Terminator | 3 | 07-05-2002 10:20 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
heeft er iemand een werkstuk over eetstoornissen? | 1 | 18-03-2001 16:55 |