Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Gut, dus dat is tegenwoordig het enige argument om fb te worden?
||
Citaat:
Tuurlijk, maar naar mijn mening is het belangrijker dat een lid wat FB zou kunnen worden van te voren ook al een belangrijke functie heeft op het desbetreffende forum. En wat Miss Quassy dus al zei onder andere boeiende topics kan openen. En een lid hoeft imho niet heilig te zijn om FB te worden, kmeen me nog een aantal andere mensen te herinneren die ook niet heilig waren.. Ik geef dr gerust wel een kans hoor, waarom niet. Khad alleen haar niet verwacht en/of voorgesteld als FB.
||
Citaat:
![]() En ja over dat eerste, dat is lifestyle he ![]() ![]()
|
Het viel me idd al op dat er nog niks geklaagd was in twee dagen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verwacht ook niet dat freakjuh een probleem vormt, ze is niet voor niks fb geworden. Geef haar een kans, wel zo eerlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om (met moeite) maar serieus op je reactie in te gaan: Een lid moet positief opvallen. Positief opvallen doe je niet alleen door je netjes aan de regels te houden. Als lid toon je je als geschikte forumbaas door met originele, interessante topics te komen, door leuk mee te discussiëren en respect te tonen voor andere leden. Lees eens de veelgestelde vragen zou ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik niet snap wat je wilt zeggen, maar geef het goede voorbeeld, zou ik zeggen, wie weet volgen mensen je. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat Freakjuh op het forum net zo vernieuwend en interessant is als een bord brinta. En het goede voorbeeld? Je denkt toch zeker zelf niet dat ik forumbaas zou willen worden? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Sommige mensen zouden het hele forum gebeuren best wel wat minder serieus mogen nemen, kom op zeg, ga lekker naar buiten doe iets met je leven... Zeiken over een forumbaas op een scholieren forum
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn mening was er alleen iets anders over. Na de uitleg van Noé snapte ik het nut er iets meer van. Maar ik blijf erbij: geef freakjuh een kans. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk wel actief, wat heb je aan een forumbaas als die niet actief is ![]() En een forumbaas is ook een contactpunt/aanspreekpunt voor leden. Ik denk dat het dan wel prettig is als deze bekend is bij de leden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Freakjuh stopt met forumbazen, Ufke wordt nieuwe Lifestyle fb! Verwijderd | 45 | 15-10-2005 13:03 | |
Lifestyle |
fototopic september. sorry | 500 | 15-09-2005 09:52 | |
Beleidszaken |
Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle Teun | 150 | 24-10-2004 16:30 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic 2 Verwijderd | 500 | 01-07-2004 14:07 | |
Lifestyle |
Aan alle Lifestylers! Wat verwachten jullie van de mods? AngelLena | 183 | 09-06-2004 10:58 |