Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zou het niet ontzettend fijn zijn als jij over 2 jaar oid kan zeggen dat alles goed is? Dat je normaal kunt eten, dat je gelukkig bent omdat je weer van alles kunt genieten?
|
heftig meizzie,
maar je beseft het zelf, dat het niet goed is waarmee je bezig bent. het gaat met jou niet zover komen als met sommige anderen... je gaat het redden!! ik weet het zeker.... jij weet tenminste, nu al, dat het fout is, zoals jij met eten omgaat! en het RIAGG is niet erg...(specially @ leonoor: moet je horen wie het zegt....) ik denk dat je dat zelf ook wel inziet. meis, ik heb alle vertrouwen in jou!!! -xxx- en liefs wen______ ____________________|
|
![]() |
als je gewoon doet is er nix aan het handje.......
normaal eten, gewoon lekker fanatiek sporten, af en toe een koekie gewoon lekker gewoon.... hoe wil jij trouwens leven op 500 cal/dag leven???? alleen al om te ademhalen, slapen en lichaamshouding heb je al iets van rond de 1000 cal/dag nodig. heb je geen honger ofzo?? je lijf schreeuwt volgens mij om energie, ik geloof dat je ook niet echt lekker en fit in je vel zit. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt geen an, maar an 'wordt' jou. 't zit overal in je. Je denkt heel dag aan eten, hoe je vanavond je eten zal verorberen zonder al te veel calorieën binnen te krijgen..., je denkt er aan hoe je het helemaal kunt ontwijken, je verzint smoesen dat je al gegeten hebt, gaat naar boven neemt een cracker, bij de helft van de cracker stop je, niet omdat je geen trek hebt, maar omdat je het jezelf niet gunt. Je moet dun zijn, alleen dan vinden mensen je de moeite waard, alleen dan zul je vrienden maken, alleen dan vind je jezelf ok. Maar aangezien je bij ** kg voor de spiegel staat en jezelf nog steeds als dik beschouwd beangstigd het je nóg meer. Je gaat sporten als je dat nog niet deed, elke dag 20 km, heen en terug. Alles dat aan je lijf zit moet eraf, alles. Een van de makkelijkste manieren om controle te krijgen over jezelf is door je voeding aan te passen, een hoop mensen maken zich (onbewust) druk om hun gewicht. De kunst is het alleen voor een aantal om het geen obsessie te laten worden. Waarom heeft 'elk' huishouden een weegschaal?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() D'r wordt ook wel heel veel aandacht aan besteed tegenwoordig (media, leeftijdsgenoten, enz.), dat zal het er geen zorgen over maken of je er niet mee bezig houden niet bevorderen, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Je wordt vast niet uitgelachen omdat je mooi bent, maar (vaak) wel wanneer je dit niet bent.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
het is beter dat je gaat echt wel! je kan toch ook vragen of ze wachten met dat je ouders erbij worden gehaalt in zo'n gesprek? je moet het op je eigen tempo gaan doen! en misschien moet je vaker er heen terwijl je niet wilt maar misschien voel je je achteraf een stuk beter?
ik weet het eerlijk gezegd ook niet en ik zou er ook liever niet heen gaan maar ik heb gewoon geen keuze! misschien moet je ook is gaan informeren naar een groepstherapie. het heeft mijn ogen wel (een beetje) geopent! en ik zie dat je pas 13 bent ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:21 | |
Psychologie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:19 | |
Psychologie |
Anorexia ikkuh15 | 3 | 19-10-2009 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Psychologie |
Anorexia? Eetprobleem? Niemande | 53 | 02-06-2003 15:36 | |
Psychologie |
anorexia iloontjuh | 23 | 12-02-2003 15:17 |