Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, dat heb ik ook een keer gehad met de combinatie wiet, hasj, paddos, lsd, mdma en alcohol (op lowlands).. Die alcohol dat deed t m, heb daarna uren rondgelopen met t id dat ik elk moment een hersenbloeding kon krijgen (kreeg allemaal duizelschokken, dus nie zo verwondelijk)... durfde ook nie te gaan slapen en al mn vrienden waren kwijt, dus had ik mezelf verdoemt tot zo minimaal mogelijk dansen op tech-house tot t eind.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Joyce ![]()
Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 21:08. |
![]() |
|
Ik heb ook af en toe dat m'n hart sneller gaat kloppen van blowen (echt zo dat het bijna pijn doet, maar dat komt ook doordat ik stoned ben >> dan voel je dingen veel intenser). Op zich is het wel een normaal verschijnsel dat je hart sneller gaat slaan van wiet, maar als het echt heel vaak voorkomt, zou ik toch een beetje voorzichtig doen of eens aan de dokter vragen of het kwaad kan.
||
Citaat:
Mijn hartslag gaat echt wel sneller na alcohol te hebben genuttigd.
||
Citaat:
![]()
|
Zoals al eerder gezegd 't zit in je kop
Wiet maakt je sowieso al paranoia dus als je dan gaat denken "beter gaat m'n hart niet raar doen, beter gaat m'n hart niet sneller kloppen!" dan zal dat juist gebeuren. Ik had een keer met salvia dat m'n hart heel erg snel leek te gaan. Bijna alle keren daarna dat ik salvia wilde gaan gebruiken ging m'n hart sneller (nog voor ik het nam). 't Zit dus allemaal in je kop.
||
Citaat:
|
bij sommigen maar ik heb soms toch wel mijn momenten hoor :/ vandaag op school was ik laatst helemaal vd wap, een lopend lijk, geen zin in niets en warm en hartkloppingen
ik geloof niet dat ik dit mezelf inpraat
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal ut wel ff op internet opzoeken als ik zin heb... Kweetniet wanneer je het meet, maar als je aan het feesten bent en je gaat druk lopen dansen en gek doen, ja dan gaat je hart wel sneller, maar dat komt dan niet door de alcohol natuurlijk. |
![]() |
|
Hebben jullie er nou al is over nagedacht wat hartkloppingen veroorzaakt? Volgens mij niet.. Wat doet het hart? Waarom zou het dan harder gaan pompen? Kijk er zo maar is naar, en dan welk effect sommige drugs op je hebben, vooral op de bloedsomloop.
Daarnaast, iemand zei dat alcohol je juist relax maakt, maar, alcohol heeft op iedereen weer een ander effect. Gegroet, SoulWanderer *ziet dat het keihard begint te regenen en vliegt als een speer om alle ramen dicht te doen*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Angst om in slaap te vallen MrOizo | 28 | 30-09-2009 16:31 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #105 Miracle | 496 | 20-08-2007 22:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
kun je te dun zijn terwijl je gezond eet? marrel | 52 | 29-02-2004 18:55 | |
Drugs & Alcohol |
Vraag aan alle gebruikende forumleden coopergirl | 44 | 23-10-2003 11:51 | |
Psychologie |
Ritalin uitproberen en onderzoek in de (poli) kliniek te Assen... Dreamerfly | 18 | 31-08-2003 20:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Raar gevoel :( Gatara | 12 | 02-02-2003 20:18 |